Seat Leon MK2.5 TDI Copa Plus DSG

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan embedded
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Featured
IMG_4379.jpeg

Park yerinde vurdular şimdi de 😂😂😂 Hevesim 0
 
alt takımı motoru düzgün, kaportası da çizikten sürtme izinden geçilmeyen araba almak lazım. Sürtme derdi yok, kim vurmuş etmiş derdi yok, şaside işlem olmasın yeter.

Bide niyeyse daha önceden boyanmış parça değil de yeni boyanmış veya orijinal parça zarar görüyor hep.
Yıldım artık ya cidden öyle...
 
  • Beğeni
Tepkiler: cerberra
alt takımı motoru düzgün, kaportası da çizikten sürtme izinden geçilmeyen araba almak lazım. Sürtme derdi yok, kim vurmuş etmiş derdi yok, şaside işlem olmasın yeter.

Bide niyeyse daha önceden boyanmış parça değil de yeni boyanmış veya orijinal parça zarar görüyor hep.
Eradan sonra böyle takılıyorum. Erayı aldığımda sadece yarım parça lokal boyalı aldım, pastası cilası, kuş pisliği, temizlik vs sürekli dikkat ettim. Sonuç; 5 sene sonunda araçta iki parça değişen, sağ şase ucu ezik, 4 parça boya vardı. Hiç birinde de ben çarpmadım. Sırf çocukları bıraktığım okul önünde 2 kere sürttüler, bir keresinde de açık kapımdan çocukları giydirmeye çalışırken benle beraber kapımı 180 derece döndürmeyi başardı bir bayan, kapının menteşeleri kopana kadar devam etti yürüme hızıyla, market-avm-site otoparkında yanlardakiler kapıları açarken bizim araca çarpa çarpa açtılar (ezikler, gamzeler, çizikler). Zincirleme kazada ben durdum arkadaki bana vurdu beni de ittirip araya aldı, hem önden hem arkadan darbe aldı. Bu saatten sonra büyük şehirde hatasız araba aramam almam :) şimdiki aracımda da buna dikkat ettim. Nerdeyse piyasadan 100-120 bin tl ucuza aldım, çünkü çizikleri var, kuş pisliği izleri var ama aracın motoru tıkır tıkır, altı çok güzel, pas pus yok, içi gayet düzgün. Biri sürtse de derdim değil, yapılır, zira üzülecek bir kondisyon yok kozmetik olarak.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Onur Kmnt
Eradan sonra böyle takılıyorum. Erayı aldığımda sadece yarım parça lokal boyalı aldım, pastası cilası, kuş pisliği, temizlik vs sürekli dikkat ettim. Sonuç; 5 sene sonunda araçta iki parça değişen, sağ şase ucu ezik, 4 parça boya vardı. Hiç birinde de ben çarpmadım. Sırf çocukları bıraktığım okul önünde 2 kere sürttüler, bir keresinde de açık kapımdan çocukları giydirmeye çalışırken benle beraber kapımı 180 derece döndürmeyi başardı bir bayan, kapının menteşeleri kopana kadar devam etti yürüme hızıyla, market-avm-site otoparkında yanlardakiler kapıları açarken bizim araca çarpa çarpa açtılar (ezikler, gamzeler, çizikler). Zincirleme kazada ben durdum arkadaki bana vurdu beni de ittirip araya aldı, hem önden hem arkadan darbe aldı. Bu saatten sonra büyük şehirde hatasız araba aramam almam :) şimdiki aracımda da buna dikkat ettim. Nerdeyse piyasadan 100-120 bin tl ucuza aldım, çünkü çizikleri var, kuş pisliği izleri var ama aracın motoru tıkır tıkır, altı çok güzel, pas pus yok, içi gayet düzgün. Biri sürtse de derdim değil, yapılır, zira üzülecek bir kondisyon yok kozmetik olarak.
bizde clio varken kaza yaptıktan sonra komple boyatmıştık düzgün gözüksün diye, 2 hafta sonra araç garajdayken diğer binadan tahta düştü tavana :d , avuç kadar göçük olmuştu.

astrada sağ kapılar boyalı, geri kalan orijinal. Yolda giderken içi dolu bir poşet havalanıp sol kapılara sürttü - iz bıraktı, ön-arka tampon farklı zamanlarda sürtmelere maruz kaldı vs.

Gerçekten boyalı değişen araba almak kafanın rahat olmasını sağlıyor. Ne kadar orijinalse o kadar stres yaratıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: cerberra