Kuzenim 1.4 TDCi 68 HP Fiesta'dan buna geçiyor, şimdilik yakıtı performansının yanında hiç görmüyor
Kuzenim 1.4 TDCi 68 HP Fiesta'dan buna geçiyor, şimdilik yakıtı performansının yanında hiç görmüyor
büyük depolu araba adamı tribe sokuyor :d , astrada 1.2-1.300e yarım depoya yakın doluyorken mondeoda çeyreği anca geçiyor.Kuzenim 1.4 TDCi 68 HP Fiesta'dan buna geçiyor, şimdilik yakıtı performansının yanında hiç görmüyorDün 1500 TL yakıt alıpta ibrenin sadece çeyrek depoya geldiğini görünce nutkum tutuldu
Benim depo 1200 TL'lere fulleniyor, ben de 500-600 km gidiyorum, hiç bana göre değil..
W212 E350CDI 4matic 82lt depoya sahip 1k kmyi rahat deviriyor dikkatli kullanımda.büyük depolu araba adamı tribe sokuyor :d , astrada 1.2-1.300e yarım depoya yakın doluyorken mondeoda çeyreği anca geçiyor.
1.4 tdci fieastadan sonra 3.0 tdi şifa niyetine gelmiştir. Arkadaşım bu kombinle 150-160'ı zor görüyorum diyordu, 3.0 tdi herhalde 14-15 saniyede bu hızlara geliyordur
teorik olarak 140-150 sabit 1.1k yapabiliyor 70 litre depoyla, uzun yolda durmadan gitmek istemeyenler için güzel, yakıt alırken sayaca bakmak moral bozabilirW212 E350CDI 4matic 82lt depoya sahip 1k kmyi rahat deviriyor dikkatli kullanımda.
3.0t V6 ve I6 dizelleri sevin.
Büyük depoda moral nozabları anlamıyorum sonuçta depo büyüklüğü ortakama yüketimi değiştirmez.teorik olarak 140-150 sabit 1.1k yapabiliyor 70 litre depoyla, uzun yolda durmadan gitmek istemeyenler için güzel, yakıt alırken sayaca bakmak moral bozabilir
ona lafım yok, olay depo fullerken çıkan ₺ bazındaki tutarda. Diğer araçlara göre yakıt alma periyodun biraz uzun ama tek seferde 4-5k ₺ ödemek koyabilir adama.Büyük depoda moral nozabları anlamıyorum sonuçta depo büyüklüğü ortakama yüketimi değiştirmez.
Olupta fullememek, olmayıpta fulleyememekten daha iyidirona lafım yok, olay depo fullerken çıkan ₺ bazındaki tutarda. Diğer araçlara göre yakıt alma periyodun biraz uzun ama tek seferde 4-5k ₺ ödemek koyabilir adama.
TEM Kurtköy Mehmetçik Vakfı - Altunizade - Kartepe2010 Honda Jazz 1.4 Manuel
Kartepe-Ataşehir KMO+TEM+ist. şehir içi
9.2 lt/100km