Araçlarınızın Ortalama Yakıt Tüketimi

Kuzenim 1.4 TDCi 68 HP Fiesta'dan buna geçiyor, şimdilik yakıtı performansının yanında hiç görmüyor :D Dün 1500 TL yakıt alıpta ibrenin sadece çeyrek depoya geldiğini görünce nutkum tutuldu :D Benim depo 1200 TL'lere fulleniyor, ben de 500-600 km gidiyorum, hiç bana göre değil..
büyük depolu araba adamı tribe sokuyor :d , astrada 1.2-1.300e yarım depoya yakın doluyorken mondeoda çeyreği anca geçiyor.


1.4 tdci fieastadan sonra 3.0 tdi şifa niyetine gelmiştir. Arkadaşım bu kombinle 150-160'ı zor görüyorum diyordu, 3.0 tdi herhalde 14-15 saniyede bu hızlara geliyordur
 
  • Beğeni
Tepkiler: OguzhanC
büyük depolu araba adamı tribe sokuyor :d , astrada 1.2-1.300e yarım depoya yakın doluyorken mondeoda çeyreği anca geçiyor.


1.4 tdci fieastadan sonra 3.0 tdi şifa niyetine gelmiştir. Arkadaşım bu kombinle 150-160'ı zor görüyorum diyordu, 3.0 tdi herhalde 14-15 saniyede bu hızlara geliyordur
W212 E350CDI 4matic 82lt depoya sahip 1k kmyi rahat deviriyor dikkatli kullanımda.

3.0t V6 ve I6 dizelleri sevin.
 
1000062340.jpg

1000062341.jpg

rota: çekmeköy - rahmiye (e80 kullanılmadı) - umuttepe - izmit merkez - kandıra sapağı - mecidiye gişeler (e80 full) - çekmeköy (kmo ufak bir kısmı) olmak üzere 233 km.

ortaya karışık dengesiz kullanım. Umuttepe'den kandıra sapağına kadar olan kısımda klima kapalı + 4 kişi, gerisinde %60 klima açık ve tek kişi. Bagajda da 50kg yük var.

güzergahta sakin gidişlerle beraber bol bol ara hızlanma, 190-200 anlık çıkıp inmeler bol var. E80'den dönerken manuelde kullandım ayrıca. İzmit merkezdeyken de 35-40dk civarı dur-kalk trafik oldu.


ort tüketim: 7 litre
ort hız: 56 km/h
 
  • Beğeni
Tepkiler: Onatygt