KAPALI 1.0 TSI GOLF 7 Yİ NASIL BİLİRSİNİZ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan E.Toprak
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

E.Toprak

Taklacı Güvercin
20
Herkese merhabalar.1.0 Golf 7 Dsg hakkında düşünceleriniz,varsa tecrubeleriniz nelerdir arkadaşlar? Çekiş konusunda 1.6 dizelleri aratmadığını okudum,duydum.Yakıt konusunda da çok farklı söylemler mevcut.Çok yakıyor diyen var,normal diyen var... Bu arada 2.el almayı planlıyorum.Nedir sizce hakettiği rakam? Nekadar ödemeliyim? Son olarak;Evliyim ve bir çocuğum var.Bunuda dikkate alarak sığarmıyız bu arabaya? Çocuk koltuğu,bagaj v.s sıkıntı yaşarmıyım? Sırf bu yüzde 1,5 dize otomatik focuslara da kayıyor arada aklım.Sizlerin fikrinide alayım istedim.

Şimdiden herkese teşekkürler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca
arkadaşlar ile abanta gidiyorduk bagaj dolu, 4 kişiyiz ,çok zorlamadık tabiki dip gaz gitmedik, aracın ağırlığının üstüne 340kg civarı koyman lazım en az(depo dahil değil),haterlıkla falan alaksı yok bazıları uydurmasın yine, ne diyim roket gibi araba diyim ozaman :D:D:D
Beğenmediğin gitmiyor dediğin arabayla sizin pejo 5008e her şartta saplar geçerim her iddaya da varım :D
 
Bu arada gerçekten haterlık yapayım ve arabayla ilgili bir tek bana kötü geldiğini düşündüğüm bir kaç özellikten bahsedeyim.bunun içinde tüm golf polo ve audiler var seatlarda olsun.bu arabaların hemen hemen hepsinde multi collision ikincil çarpışma sistemi var.bu sistem neymiş.mesela arabayı d de unuttunuz öndeki arabaya çarpmasını önleyen dur kalk trafikte yine çarpmayı durduran park ederken kendi kendine fren yapan bir sistem akan trafikte devrede olan bir sistem değil ve bu sistem arabayı parkederken önünüze rüzgardan bir poşet çıkarda tampona yapışırsa yine devreye giriyor.başıma fanatik gazetrsi ile geldi inip o gazeteyi ordan almanız gerekiyor yoksa araba gitmem diyor.yine sinan koçun yaptığı yanılmıyorsam ibiza testinde söylemiş olduğu araç durmadan start stopun devreye girmesi sistemi ise çok daha ilginç.mesela caddede gidiyorsunuz yavaşladınız 8-10 km ye ve bankete yanaştınız parkedicek ideal konumu ayarlamak ne biliyim ağaç altından uzaklaşmak gibi minik hamleler yapıcaksınız tak diye stop ediyor araba durmadan direksiyon kitleniyor ve lastiği kaldırıma çakıyorsunuz. Siz ben profesyonel sürücüler bu tuzağa düşmesedr ne yazıkki kadınlar düşüyor.
 
Aaaaa yoksa siz karayollarının yeni uyarısını görmediniz mi?? Artık dağ yollarına düşük torklu arabalar alınmıyormuş. :D:D ciddi bir cevap vermek isterdim ama karşımdaki ciddi olmadıkça ne anlatsan boş ;)
Daga cikmak icin minimum tork miktari nereden uyduruldu ? 300 torkun altindaki araba daga cikamiyor mu ? Karayollari boyle bir uyari mi koymus ?
 
Aaaaa yoksa siz karayollarının yeni uyarısını görmediniz mi?? Artık dağ yollarına düşük torklu arabalar alınmıyormuş. :D:D ciddi bir cevap vermek isterdim ama karşımdaki ciddi olmadıkça ne anlatsan boş ;)

Peugeot 508'i CLS ile kıyaslayan, torsiyonlu 5008 için Arteon'dan iyi yol tutuyor adamdan ciddiyet öğrenecek değilim sanırım ?
Sana tavsiyem kendini RC car konusunda geliştir en azından bir hobin olur. Şayet normal otomobiller konusunda bilgin My name is Göktuğ seviyesinde...
Son olarak E39 M5 der geçerim..
Hadi selametle...
 
Peugeot 508'i CLS ile kıyaslayan, torsiyonlu 5008 için Arteon'dan iyi yol tutuyor adamdan ciddiyet öğrenecek değilim sanırım ?
Sana tavsiyem kendini RC car konusunda geliştir en azından bir hobin olur. Şayet normal otomobiller konusunda bilgin My name is Göktuğ seviyesinde...
Son olarak E39 M5 der geçerim..
Hadi selametle...
Hocam naptın sarp kayalara yasladın :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
Mevzu niye sadece torka ve güce bağlandı anlayamadım :D Her otomobil belirlenen güzergahı çıkabilir. Önemli olan çıkmak değil, verimli çıkmaktır. Atmosferiğe de cayır cuyur yokuşu çıkarırsın ama yaktığın yakıt cabası olur. Otomobilin yol üstünde ki kabiliyetini belirleyen tek şey tork değil ki. Dik bir güzergah tırmanılırken aracın ağırlığı, aerodinamik yapısı, şanzıman sayısı ve oranları gibi bir çok etken var sonucu direkt belirleyecek. Lastik yuvarlanma direnci bile aracın hızını, yakıtını ve devrini bariz etkiler. Torku nispeten biraz daha düşük olan bir benzinli araca oranları güzel ayarlanmış şanzımanı yapıştırdığın vakit bir çok dizel araçtan bile daha iyi tırmanma yapabilir. Tork tabii ki bu işin temel kurallarından biridir. Ama tek belirleyici etken de değildir. Bana kalırsa yokuşu çıkabilir mi çıkamaz mı tartışmasından ziyade hangisi daha verimli ve işlevsel tırmanma yapabilir ona bakmak gerek.
 
Son düzenleme:
arkadaşlar ile abanta gidiyorduk bagaj dolu, 4 kişiyiz ,çok zorlamadık tabiki dip gaz gitmedik, aracın ağırlığının üstüne 340kg civarı koyman lazım en az(depo dahil değil),haterlıkla falan alaksı yok bazıları uydurmasın yine, ne diyim roket gibi araba diyim ozaman :D:D:D
Bahsettiginiz yol gidis gelis dag yoluysa, asagidan dusuk (40-50) hizla girip ve rampada hizlanma gerektiren yollarsa dediginiz durum yasanabilir sonucta zorlamadik diyorsunuz. Bizim bahsettigimiz durum cift gidis cift gelis yollarda hizli cikabilmek. Kimsenin burda 1.0 golf cok iyi yuruyor "fişeq gibi" gidiyor gibi bir iddiasi da olmadi durum yazarak laf sokmaya calismayin gerektigi zaman yerin dibine de gomuyoruz tsi olsun tdi olsun :)
 
Bahsettiginiz yol gidis gelis dag yoluysa, asagidan dusuk (40-50) hizla girip ve rampada hizlanma gerektiren yollarsa dediginiz durum yasanabilir sonucta zorlamadik diyorsunuz. Bizim bahsettigimiz durum cift gidis cift gelis yollarda hizli cikabilmek. Kimsenin burda 1.0 golf cok iyi yuruyor "fişeq gibi" gidiyor gibi bir iddiasi da olmadi durum yazarak laf sokmaya calismayin gerektigi zaman yerin dibine de gomuyoruz tsi olsun tdi olsun :)

Marka model fark etmez..200 nm torklu 11x beygirli arabayı %10 eğime çıkaramayan şoförlüğünü sorgulasın otomobili değil
 
Ya şimdi aşırı dönüşlü gidiş geliş yoldur zaten yokuş yukarıdır yolun limiti 60 dır anlarım zaten öyle bir durumu konuşmaya bile gerek yok.arabanın sıkıntısı araba düşük devirde gitmeye çalışıyor gaza biraz basıp turboyu açıp aracı sırtlatmazsak her araba gibi sönücektir.
 
Ya şimdi aşırı dönüşlü gidiş geliş yoldur zaten yokuş yukarıdır yolun limiti 60 dır anlarım zaten öyle bir durumu konuşmaya bile gerek yok.arabanın sıkıntısı araba düşük devirde gitmeye çalışıyor gaza biraz basıp turboyu açıp aracı sırtlatmazsak her araba gibi sönücektir.
60la çıkabildik diyince insan tapagaz o kadar gidebildiğini söylediğini düşünüyor. Yoksa diğer durumlarda 60 çok doğal zaten tırmanışta virajda falan

BLL-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: dthhasan
images
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...