KAPALI 120k - 130k suv önerisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hocam bende 3 yıldır 3008 kullanıcısıyım ve yeni aracında siparişini verdik bekliyoruz. ay sonu gelecek inşallah. bende bir çok defa aracın testini gerçekleştirdim sürekli gittim geldim. sonunda 1.6 dizel otomatik allure da karar kıldık. araçla ilgili merak ettiklerin varsa cevaplayabilirim.
 
Hocam bende 3 yıldır 3008 kullanıcısıyım ve yeni aracında siparişini verdik bekliyoruz. ay sonu gelecek inşallah. bende bir çok defa aracın testini gerçekleştirdim sürekli gittim geldim. sonunda 1.6 dizel otomatik allure da karar kıldık. araçla ilgili merak ettiklerin varsa cevaplayabilirim.
eren bey 3008 dısında hangi araçları test ettiniz.sizi tekrar 3008 almaya iten neden neydi.eski 3008 deki şikayet ettiğiniz konular nelerdi yeni 3008 de bu sorunlar devam ediyormu.tuscon,tiguan,QQ yi secmeninizin nedeni neydi.iyi akşamlar
 
eren bey 3008 dısında hangi araçları test ettiniz.sizi tekrar 3008 almaya iten neden neydi.eski 3008 deki şikayet ettiğiniz konular nelerdi yeni 3008 de bu sorunlar devam ediyormu.tuscon,tiguan,QQ yi secmeninizin nedeni neydi.iyi akşamlar


Hocam açıkcası 4 nesildir Peugeot kullanıcısıyım. biraz taraflı bir karardı benimkisi. Ben markaların Ruhu olduğuna inanın bir insanım. bunuda bana hissettirdikleri belirler. Bu sebeple benim için Peugeot ayrı bir yerdedir.
önceki aracımızda yani 2013 3008 de herkesin az çok bildiği gibi şanzıman ve konfor sıkıntısı çektik açıkcası. Eat6 şanzımanı ilk defa bu yeni 3008 de kullandım ve gerçekten çok beğendim. tepkileri olsun motorla uyumu olsun gerçekten başarılı. en azından çağa ayak uydurmuş durumda. konfor ve izolasyon noktasındada tatmin oldum. süspansiyonları iyi ayarlanmış. yol ve motor sesi konusunda da oldukça iyi. 130-140 dan sonra almaya başladı rüzgar sesi ancak büyük yan aynalarında etkisi çok bunda. arka baş ve diz mesafesi gayet başarılı ve arka taraftaki yaşam alanıda ferah ve başarılı. yani kokpit tasarımını herkes biliyor zaten. gerçekten insana farklı hissettiriyor. dokunmatik ekranın da dokunmatiği iyi ancak tepkileri biraz geç gerçekleşiyor ancak sıkıntı yaratmıyor. her hangi bir donma yada kasılma yok. 308 deki her ayara ulaşımı ekrandan sağlama olayını devam ettirmişler ancak büyük bir farkla. Kısa yol tuşları eklemişler ve gerçekten en büyük eleştirilerden birini haletmişler diyebilirim. motoru zaten bildiğimiz geçen sene güncellenen 1.6 Hdi motor. 120 beygir güç 300 nm tork değeri var. araba güçlü atak ancak hissiz bir direksiyona sahip. Elektriki bir direksiyon var ancak bununda getirisi sürüş güvenlik sistemleri. benim araçtaki en büyük eleştirim kendi adıma tek döşeme seçeneğiyle geliyor. iç mekanda siyah hakim her ne kadar cam tavanla bu algı azaltılmışsa da yinede uzun süre geçirildiğinde boğabilir biraz. araçta Grip kontrol yok malesef. tamamı 2 çeker olan tüm araçlarda birde üstüne bu sene grip kontrol gelmiyor. önümüzdeki yıl içerisinde gelecekmiş. he birde kişiselleştirme üzerinede hiç bir seçeneğiniz yok. jant bile tek tip.

bunlar haricinde bahsettiğiniz modelleri test etmek değilde hepsinde bi şekilde bulundum ve kullandım. bence hiç biri 3008 kadar karakteristik bir görünüme sahip değil. çok risksiz günün modasına ayak uydurmuş modeller. rutin modeller yani. ancak 3008 tamamen özgün ve elindeki tüm kozları kullanıp her noktada büyük riskler almış ve altından bana göre kalkmış bir model.

araç en iyisi mi? tabiyki hayır. ama benim için en iyisi mi? her aracın her markanın farklı argümanları var. hepsi iyi olduğu noktalarda farklılık gösteriyorlar. bu biraz kullanıcıya kalmış bir durum. Eğer markayla aranızda bir bağ varsa ve eskisinde şikayet ettiğiniz her noktayı dikkate alıp düzeltmişlerse benim için her şey tamam oluyor zaten :)
 
3008 veya fiyatı indirilirse alınabilecek bir nissan xtrail idealdir. xtraildeki genişlik ve yükseklik o fiyat aralığında lider diyebilirim. motoru da 130 hp güce ve 320 nm torka sahip. x-tronic şanzımanı da kademelendirilebilir bir cvt şanzımandır, yeni yapılan yazılım düzeltmeleriyle sorunsuzdur. 3008 çok güzel bir araba ama ben böyle bir ikilemde kaldığımda tercihimi xtrailden yana kullanırdım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: karyel
yaylaya çıkacaksanız 4x4 gerekebilir, altıda biraz yüksek olmalı. ve 4x4 de çift kavramalar işe yaramaz. 10 dk da şanzıman yağı ısınır. tucson güzel araç konforlu v.s ama dct. vag serisi komple öyle. nissanlar güzel ama 4x4 otomatiği yok. 3008 olabilir, yeni araç şanzımanı güzel ama suv olayında yeniler. bilemiyorum; dediğiniz kıstaslara en uygun araç, eğer ki estetik çok aramıyorsanız ve 10.000 km yi geçmicekseniz; Subaru forester benzinlidir. yüksek olması şart değilse levorg çok güzel bir araba. yok yakıt ön planda değil, genişlik çok dert değilse cx3 1.5 dizel tam otomatik ve gerekli olduğunda 4 çeker iyi olabilir. 100 k tl ye alır. 20-30 k tl yi yakıt parası yaparsınız. eğer 145 k ya çıkabilirseniz cx5 ideal olur.
 
Son düzenleme:
Şayet ki çok verimli bir 4x4'ü olan bir SUV istiyorsanız Ford Kuga güzel bir tercih olur. 3 tane eksisi var : yakıt , sene başında kasa yenilemesi , yetersiz teknoloji ve donanım . Eğer diyorsanız ki ben cyclone ekran alırım , fabrika çıkışı tüplü kullanırım (isteğinize bağlı tabi ki) ve yeni kasa çıkması beni pek etkilemez zaten ötv nedeniyle beni zarar ettirmez. O zaman Kuga'daki uçuk indirimleri kaçırmayın derim.
 
TTucson 1.6 GDI ELITE OTM İle Tucson 1.6 T-GDI ELITE 4X2 DCT arasında 12 bin tl fiyat farkı var t-gdı nin tek farkı turbo motor olması .bunun için bu farkı vermeye değermi.değerse Tucson 1.6 T-GDI ELITE 4X2 DCT ile nisan 1.2 benzinli x-tronic a/t platinum premium aynı fıyata sahip hangisini almalıyım
 
TTucson 1.6 GDI ELITE OTM İle Tucson 1.6 T-GDI ELITE 4X2 DCT arasında 12 bin tl fiyat farkı var t-gdı nin tek farkı turbo motor olması .bunun için bu farkı vermeye değermi.değerse Tucson 1.6 T-GDI ELITE 4X2 DCT ile nisan 1.2 benzinli x-tronic a/t platinum premium aynı fıyata sahip hangisini almalıyım
İstanbulda yaşıyorsanız , düşük tüketim sizin için çok önemli ise , aracın kasa yenilemesi çok da önemli değil ise QQ ; daha güçlü ve daha iyi hızlanan araç isterseniz , nispeten sakin bir yerde iseniz , çift kavrama vitesi seviyorsanız Tucson Turbo. (1.6 T-GDI ELITE 4X2 DCT Kum Beyazı kullanmaktayım , çok memnunum.)
 
bence en mantıklı 2 tercih 3008 ve tucson 3008i deneme fırsatım olmadı ama tucson gerçekten çok iyi bir araba ama malzeme kalitesi çok tatmin etmeyebilir takıntılı değilsen dokunacağın yerler kaliteli ve yumuşak tucson elite plus+cam tavan en mantıklısı
 
  • Beğeni
Tepkiler: Zulfadli
Antalya cangarlardan aldım.Araba yolda akıyor.Yaklaşık 90-100 km hız ve sakin kullanım sonucu 90 km yol sonucunda 6.1-6.9 lt yaktı.Şehir içi şu an 8.5 lt.Ben agresif kullanmıyorum.Arabayı yeni yeni tanıyorum.Butun düğmeler fonsiyonel gayet başarılı buldum.Sanki elektrikli bisiklet kullanıyor gibisiniz.Yakıta fazla takmayın sonuçta araba normal yakıyor.Malum bizde yakıt bahalı.Bence arabanın keyfini çıkarın derim.Arabayı tanıtmaya gerek yok.Sitesinde zaten yeterince tanıtmışlar.Bir de araba konusunda bayağı uzman bir arkadaşım var.Aarabayı almamda en büyük etkisi onun oldu.İyi ki almışım.Önümüzdeki hafta aksesuar taktırmaya yine onunla gideceğiz.Daha sonra foto koymaya çalışacağım.Herkese kazasız,belasız günler dilerim.Sağlıcakla kalın.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Zulfadli
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...