1990 Eagle Talon AWD

sakrodas

Profesör
28 Ara 2017
52
159
1,060
Bu tip araçlar ne yazık ki kıymet bilen insanlar tarafından kullanılmamış. Bende sadece cruise vakum modülünde sorun var onuda buldum japonyadan gelecek sonra. Onun haricinde herşey faal çalışıyor (klima dahil). Bu aracı bir insan neden bu kadar hırpalar ki. Kullanamıyorsan veya yaptıramıyorsan binme arkadaş, kızıyorum böyle şeylere. Bana diyolar ki tüp taksana, ya neden takayım ki benzinini alamazsam zaten binmem bu kadar basit. Kardeşim senin açından üzüldüm çünkü bu aracı toplayabilmek biraz sabır istiyor. Rölanti olayı bu araçta 3 yerden sorun çıkarıyor. 1. Rolanti valfi, 2.Boğaz kelebeği, 3.ise son nokta motor beyni. Benimde rolanti sorunum vardı. Rolanti valfini değiştirdim sorun çözülmedi problem boğaz kelebeğinde çıktı. Amerikadan yeni kelebek buldum getirttim. Sensörleri taktım o günden beri sorun yaşamıyorum. Aracın kendi maf sensörü rockauto da var pek bi para da değil 100 küsür dolar idi.
rölanti valfi 3 tane var hepsinin ohm değerleri var 30 küsür çıkması gerek hepsini kontrol ettim sorun gözükmedi ama eski olduğu sıfır almak gerek orjinal..3 tane motor beynim var.. beyin olayını deniyecem PALM aldım motor verilerini görmek için kendim devre yaptım internette var basit sadece hataları silebiliyorum ancak verileri göremiyorum artık beyinden bir sıkıntı olduğunu düşünmeye başladım.Boğaz kelebeğini söktüm contaları değiştirdim şimdilik tek sıkıntı hava kaçak testi yapmak onun için aparat da yaptım ancak zamanım olmadı test etmeye..Benim en büyük sıkıntı direksiyonu çevirince stop etme olayı ona sinir oluyorum iki tane pompa aldım ama sonatadan çıkma orjinalini mi almak gerekiyor KAYABA marka bu konu hakkında deneyimin oldu mu?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Leckoow

kaanevrensel

Senkromeççi
3 Ara 2019
8
41
70
34
istanbul
Marka
Mitsubishi
Ben ilk önceleri bu aracın bu kadar farklı bir duygu yasatacigini hiç bilemedim ilk defa bir dort çekere bindim ve böle bir gücü görmedim aracı aldığım da çoğu istediğim şeyler yapılmıştı en son araba kısık modda ayarli idi 4 bin devir de 0.5 barda ben açılmasını istedim 1.2 bar 7 bin devir de kesiciye ayarlandi tabiki de ben kullanırken ama böle muazzam bir güç olamaz di bu hali ile bile 350 HP güç fazla korkutucu geldi bana

araç stock halde bile yeterli derecede güçlü ki siz üzerine yüklemişsiniz, zaten bu 4g63 motorlara modifiye ve yükleme işi çok başarılı oluyor blok çok müsait. numaranı aldım sana yazıcam kardeşim
 

Reddington

Panpa
15 Eki 2016
1,808
1
4,131
3,770
İstanbul
Marka
MINI
Öncelikle hayırlı olsun, konuya biraz geç yazıyorum ama konu sayesinde forumda çok nadir bir model olan Eagle Talon'un bile 3 tane kullanıcısı bir araya gelmiş. Böyle nadir araçlara hak ettiği değerin verildiğini görmek de ayrı mutlu ediyor. Hem emeğinize hem cebinize sağlık.
 

sakrodas

Profesör
28 Ara 2017
52
159
1,060
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra merhaba...

Aracım en son yatak sarma sorunuyla motoru sıfırdan yapmak zorunda kaldık. Güya motor sıfır diye satın aldık ama yağ pompa seviyesinin düşüklüğünden anlamalıydım.

Size en son yazdığımdan beri çok şeyler alındı takıldı değiştirildi. Artık daha içime sindi..Birkaç defa satma düşüncem oldu hatta ilana verdim.Ama iyiki de bende yatak sardı açıkçası vicdan azabı çekerdim. Aracı tamamladık bu seferde yüksek basınç sorunumuz oluştu.

Bunu da yağ pompa valfini daha yumuşak bir yayla değiştirerek çözdük ancak iş işten geçti yine tahmin ettiğimiz turbodan yağ kaçırma vakası başımıza geldi araçtan tatlı tatlı dumanları görünce turbonun yağ kaçırdığını gördüm bir akşam turboyu söktüm ve turbocuya verdim. Gövdede sıkıntı varmış ve uydurma bir şey yapmışlar eski sahipleri o yüzden yağ kaçırmış.Onu da hallettik ama daha takmadım.

Bu arada orijinal 2G jant buldum onları ankaradaki bir arkadaştan aldık ona da buradan teşekkür ediyorum. Para toparlayabilirsem jantların tamiri yapılacak ve mevcutlar sökülcek. Geçen gün lastiği söktüm bir de baktım jantlarımın orijinal EVO6-7 serisinin jantları olduğunu gördüm:)) Sonunda arabadan yana şanslı çıktım.Enkei ve mitsubishi logolu bunları da satmayı düşünüyorum.

Aracın iç trimlerini yurtdışından buldum. Onları değiştircem ama öyle böyle bir trim olayı değil tüm plastiklerini değiştiriyorum.Daha temiz ve az kullanılmış..
Onları da musait olunca atarım..daha çok konu var anlatmadığım ama umarım artık rahatça binebilirim.Aracımı stok yapmak için uğraşıyorum ileride stoktan farklı olacak ama çok değil..SAFC II alıp biraz oynamalar yapmak istiyorum.Aracın stok pistonları ortalama 400 beygir e kadar destekliyormuş..Bana çok fazla bu rakamlar..
O yüzden 300 yetecektir diye düşünüyorum.
 

Ekli dosyalar

  • 2baab6a4-5b24-4802-914b-d764a64cb690.jpg
    2baab6a4-5b24-4802-914b-d764a64cb690.jpg
    160.5 KB · Görüntüleme: 0
  • IMG_5318.JPG
    IMG_5318.JPG
    1.4 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_5320.JPG
    IMG_5320.JPG
    1.8 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_5368.JPG
    IMG_5368.JPG
    2.6 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_5369.JPG
    IMG_5369.JPG
    2.1 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_5765.JPG
    IMG_5765.JPG
    1.6 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_5766.JPG
    IMG_5766.JPG
    2.2 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_6081.JPG
    IMG_6081.JPG
    2.3 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_6195.JPG
    IMG_6195.JPG
    2.8 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_6250.JPG
    IMG_6250.JPG
    2.4 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_6337.JPG
    IMG_6337.JPG
    2.7 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_6405.JPG
    IMG_6405.JPG
    778.7 KB · Görüntüleme: 0
  • IMG_4549.JPG
    IMG_4549.JPG
    1.9 MB · Görüntüleme: 0

alfhonso

Hakan BIÇAK
Eski İnfazcı, Yeni Eğitici
Yönetici
Admin
9 Eyl 2016
24,617
1
64,386
6,820
34
Denizli
Marka
Mercedes
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra merhaba...

Aracım en son yatak sarma sorunuyla motoru sıfırdan yapmak zorunda kaldık. Güya motor sıfır diye satın aldık ama yağ pompa seviyesinin düşüklüğünden anlamalıydım.

Size en son yazdığımdan beri çok şeyler alındı takıldı değiştirildi. Artık daha içime sindi..Birkaç defa satma düşüncem oldu hatta ilana verdim.Ama iyiki de bende yatak sardı açıkçası vicdan azabı çekerdim. Aracı tamamladık bu seferde yüksek basınç sorunumuz oluştu.

Bunu da yağ pompa valfini daha yumuşak bir yayla değiştirerek çözdük ancak iş işten geçti yine tahmin ettiğimiz turbodan yağ kaçırma vakası başımıza geldi araçtan tatlı tatlı dumanları görünce turbonun yağ kaçırdığını gördüm bir akşam turboyu söktüm ve turbocuya verdim. Gövdede sıkıntı varmış ve uydurma bir şey yapmışlar eski sahipleri o yüzden yağ kaçırmış.Onu da hallettik ama daha takmadım.

Bu arada orijinal 2G jant buldum onları ankaradaki bir arkadaştan aldık ona da buradan teşekkür ediyorum. Para toparlayabilirsem jantların tamiri yapılacak ve mevcutlar sökülcek. Geçen gün lastiği söktüm bir de baktım jantlarımın orijinal EVO6-7 serisinin jantları olduğunu gördüm:)) Sonunda arabadan yana şanslı çıktım.Enkei ve mitsubishi logolu bunları da satmayı düşünüyorum.

Aracın iç trimlerini yurtdışından buldum. Onları değiştircem ama öyle böyle bir trim olayı değil tüm plastiklerini değiştiriyorum.Daha temiz ve az kullanılmış..
Onları da musait olunca atarım..daha çok konu var anlatmadığım ama umarım artık rahatça binebilirim.Aracımı stok yapmak için uğraşıyorum ileride stoktan farklı olacak ama çok değil..SAFC II alıp biraz oynamalar yapmak istiyorum.Aracın stok pistonları ortalama 400 beygir e kadar destekliyormuş..Bana çok fazla bu rakamlar..
O yüzden 300 yetecektir diye düşünüyorum.

eski sahiplere güvenmeyi bıraktım ben artık ya ...

Umarım sürpriz sorunlarla karşılaşmazsınız artık. Videolarını da görmek isteriz makinanın :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: gokglsy

sakrodas

Profesör
28 Ara 2017
52
159
1,060
eski sahiplere güvenmeyi bıraktım ben artık ya ...

Umarım sürpriz sorunlarla karşılaşmazsınız artık. Videolarını da görmek isteriz makinanın :)
Olabilecek tum suprizleri ogrendim artik Tum elektrik tesisatini orijinale cevirdim en son cakmaklik yoktu onu da orijinal siparis ettim tesisatini da taktim orijinal bulabilsem vidasina kadar orijinal yapacam Bugun turbosunu takacagim guc bulabilirsem kendimde aksiyon kamerasi aldim kafa bandi da aldim artik cekimlere baslarim:) ama motor yeni turbo yeni fazla yuklenmeyecegim keyfine bir sehirdisina cikmam gerek rodaj icin bir 300 km yapip gelecegim artik:) tskler cvp icin
 

Shkodra

Metin Kınazoğlu
Senkromeççi
6 Eyl 2021
14
0
60
61
İstanbul
Marka
Audi
Merhaba, 2.0 lt 16v turbo 4x4 otomatik Eagle Talon veya Eclipse arıyorum. Bütçem 70.000 civarında
 

sakrodas

Profesör
28 Ara 2017
52
159
1,060
o fiyatlara kimse verecegini zannetmem ama siz yine de sansinizi non turbo ile deneyin..Lansmani olduktan sonra hu arabanin 200k bandindan asagiya satilacagini sanmam evo motorlu 4x4 arabayi o fiyatlara gercekten zor
 
  • Beğeni
Tepkiler: Shkodra

Shkodra

Metin Kınazoğlu
Senkromeççi
6 Eyl 2021
14
0
60
61
İstanbul
Marka
Audi
Fabrikası kapanmış , yedek parça üretimi durmuş, başka arabalardan uydurma parçalar ile yürütmeye çalıştığımız, herhangi bir pist veya rally başarısı veya klasik degeri olmayan , bir arabanın daha fazla değeri olacağını sanmıyorum.
 

sakrodas

Profesör
28 Ara 2017
52
159
1,060
Cok yanlis dusunuyorsun bunun sifir parcalari halen uretilmekte after market ana tek dezavantaji kargo.. zaten oyle dusunuyorsan tofas olabilirsin👍
 

Shkodra

Metin Kınazoğlu
Senkromeççi
6 Eyl 2021
14
0
60
61
İstanbul
Marka
Audi
Benim yabancı marka hayranlığım yoktur. TOFAŞ ülkemizin insanlarının alın teri dökerek ürettiği bir marka tabiki gururla satın alır ve kullanırım.
 

sakrodas

Profesör
28 Ara 2017
52
159
1,060
Hayranligin yok da niye bizim arabalari almaya kalkiyorsun😎Diger markalar alin teri dokmuyor degil mi:) konumu kirletme
 

Shkodra

Metin Kınazoğlu
Senkromeççi
6 Eyl 2021
14
0
60
61
İstanbul
Marka
Audi
Kusura bakmayın yeni konu açtım fakat açılmadı bu yüzden buraya yazıyorum.
Bütçemi 90.000 TL çıkardım. Aramaya devam ediyorum.
 

sakrodas

Profesör
28 Ara 2017
52
159
1,060
Kusura bakmayın yeni konu açtım fakat açılmadı bu yüzden buraya yazıyorum.
Bütçemi 90.000 TL çıkardım. Aramaya devam ediyorum.
internette bir tane var git onu al ya da eclipse bolumune gir toplarim dersen 55
‘e var ama gercekten yukaridaki muhabbetinle bizi uzdun sonra 360 derece donus yapiyorsun seni anlamak gercekten guc!!
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım