Herkese iyi aksamlar dostlar,
2. El piyasasi aldi başını gidiyor. Her sene yükselirdi piyasa ancak bu sene gibi hic yukselmedi. Yani fiat doğan, tofaş max 15-17k olurdu ona bile cok derdik suan piyasada 50k-60k hatta normal binilebilir bir tofaş 30-40k arasi. Bu marka/modeli örnek olarak verıyorum. Ancak piyasada 2-3 sene önce 100k limit cikardiginiz zaman zipkin gibi arabalar vardi 2013+ octavia,jetta,passat(b7), focus 2014,2015 model. Yani parasının hakki olan arabalardı. Vergiler yuksek dahi olsa o parayı verdiginizde haketti diyebiliyorduk. Ama suan 100k çıkarsanız dahi 2014 2015 symbol, linea, clio tarzı araçlar var. Asıl sizlere sormak istediğim piyasa evet yakın zamanda düşmeyecek, görünen köy klavuz istemez. Sizce Onumuzdeki 2-3 Ay veya 6 ay gibi bir sure zarfında otomobiler hala yükselişe devam edecek mi yoksa, stabil bir duruma geçecek mi? Veya düşer mi? Sizlerin bu konu hakkinda görüşlerinizi merak ediyorum. Degerli dostlarım.
2. El piyasasi aldi başını gidiyor. Her sene yükselirdi piyasa ancak bu sene gibi hic yukselmedi. Yani fiat doğan, tofaş max 15-17k olurdu ona bile cok derdik suan piyasada 50k-60k hatta normal binilebilir bir tofaş 30-40k arasi. Bu marka/modeli örnek olarak verıyorum. Ancak piyasada 2-3 sene önce 100k limit cikardiginiz zaman zipkin gibi arabalar vardi 2013+ octavia,jetta,passat(b7), focus 2014,2015 model. Yani parasının hakki olan arabalardı. Vergiler yuksek dahi olsa o parayı verdiginizde haketti diyebiliyorduk. Ama suan 100k çıkarsanız dahi 2014 2015 symbol, linea, clio tarzı araçlar var. Asıl sizlere sormak istediğim piyasa evet yakın zamanda düşmeyecek, görünen köy klavuz istemez. Sizce Onumuzdeki 2-3 Ay veya 6 ay gibi bir sure zarfında otomobiler hala yükselişe devam edecek mi yoksa, stabil bir duruma geçecek mi? Veya düşer mi? Sizlerin bu konu hakkinda görüşlerinizi merak ediyorum. Degerli dostlarım.