Ekli dosyayı görüntüle 20324
- Ön takım işine nihayet giriştim. Gacır gucur öterek gidiyorduk. Ön amortisörler bitmiş, gitmiş artık.
Ön amortisörleri Monroe marka amortisörler ile değiştirdik. Z rotları ve amortisör takozları ve viraj demir lastikleri yine orjinal olarak değişti. Ricambi kutusunun içinden hangi marka çıktı bu sefer dikkat edemedim. Bütün sorunlarımız halloldu.
En başta söylediğim "Araç beklediğimden daha sert geldi bana, daha konforlu olacağını düşünmüştüm. Bunda şuanki lastiklerinde etkisi olabilir. " kısmını geri alıyorum. Mevzu ön amortisörlerimin bitmiş, okeye dönüyor olmasıymış.
-İlk çalıştırmada yoğun bi çiğ benzin kokusu alıyordum. Enjektörlerin biri geç püskürtme yapıyor gibiydi. Söktük, ölçüme ve temizliğe yolladık. Biri milisaniye bazında geç püskürtme yapıyordu. Onu değiştirdik, sorun düzeldi. Şimdi daha stabil bir çalışma mevcut. Araba benzinli olunca enjektörü "değiştir usta" demek daha kolay oluyor tabi
-Bu işlemler yapilirkende aküyü söküp, tüm gün şarj ettirdik. O da aradan çıkmış oldu.
(Güncel foto çekemediğim için, yağ kaçaklarının giderimi sırasında çektiğim fotoyu iteliyorum buraya.)
-------
Son bir not: Bugün akşam vakti sanayide bizim dükkanda oyalanırken iki tık uzağımızdaki Suzuki servisinde sarı renk, satılık bir Swift gördüm. Resmen depreştim yine, hevesimi tam alamamıştım. Güncel aklımı kurcalayan bir iki teklifte varken, her an saçma bir harekette bulunabilirim yine.
Eğer saçma bir harekette bulunmazsam, artık kozmetik detaylara girişeceğim.
Tamponun sürttüğüm yeri boyanacak, kaputtaki ufak tefek taş izlerine rötuş yapılacak ve bir iki özelleştirme yapmak istiyorum.