2011 FIAT Panda 1.2 69HP - 169

Munferit

Panpa
Destekçi
Beta Programı
21 Eyl 2018
1,727
6,786
4,070
Kocaeli
Marka
Volkswagen
Selamlar,
Yaklaşık 2-2,5 ay kadar önce sahip olduğum ve bu süreçte fena sayılmayacak bir kilometre yaptığım yol arkadaşım Panda.

2011 model, 169 kodlu kasanın en son makyajlı hali. Ardından yeni kasaya geçiş yapıldı.

Makyajsız kardeşlerine göre motorda farklılıklar var. Panjurda değişiklik var. Gözle görünür noktada makyajın hepsi bu sanırım :)

Akranlarında bulunan 1.2 60HP'lik motor yerine kendisi 1.2 69HP gücünde olan daha güncel bir motor barındırıyor. Bu motor şuan güncel kasa Panda'da da kullanılmakta olan motor. Aynı zamanda 500 ve Punto gibi araçlarla da ortak.

8V'lik motora sahip, vites aralıkları oldukça kısa, şehir içinde atik bir araç.

Aracın 1.1, 1.2, 1.3 Multijet ve 1.4 motor seçeneklerine sahip versiyonları mevcut.(1.2 motor ECO etiketiyle fabrika çıkışlı LPG'li olarakta satılmakta.) Aynı zamanda ikonik Panda'nın neslini devam ettirecek şekilde 4x4 olarakta yer alıyor. Ancak 1.2 4x4 modeli 0-100 hızlanması 20sn olan bir araç olduğundan günlük kullanımda nasıl sonuçlar doğurur, can sıkar mı bilemiyorum. Ülkemizde pek olmasa da 1.3 Multijet 4x4 hayal kombinasyon gibi.

1.1 ve 1.2 motor seçeneklerine herkes hakimdir diye düşünüyorum. Bir de yine pek bilinmeyen 1.4 motor seçenekli versiyonu var. Yine ülkemizde sanırım yok.

Fiat Panda 100HP olarak adlandırılan bu model, 169 kasa kodlu Panda'nın performans modeli. Panjur, body kit, motor, yürüyen ve jant gibi farklılıkları mevcut.
fiat_panda_100_hp_29.jpg

(Fiat Panda 169 100HP)

--------------------------------------------------------------------------------------------
Panda şehir içinde kullanılmak üzere tasarlanmış oldukça kompakt bir araç. 3,5 metre gibi bir uzunluğa sahip, girip çıkamayacağı yerler çok kısıtlı :D
Nitekim şehir içi düşünülerek tasarlanmış bu arabayla konumum gereği çokça da uzun yol yapma fırsatı buldum. 2 aylık gibi bir sürede yaklaşık 7000 kilometre yol yaptık.

Araç 1.2 69HP olan versiyon demiştim. Bu motor fabrika çıkışlı LPG'li olarakta satılan bir motor. Benim aracımda da LPG dönüşümü mevcut. Yakıt değerlerini fırsat buldukça ilgili başlıkta paylaşmıştım. Uzun yol deneyimim de sakin ve akıcı kullanımda ~4,5L/100KM benzin, ~6L/100KM LPG tüketimi sağlıyor.

8 yıl aradan sonra ilk LPG'li araç deneyimimdi. Şuanlık bir problem yok, başımıza gelecek iş olursa başlık altından yazarım bakalım göreceğiz.

Aracı yaklaşık 180 bin kilometre de aldım. (LPG'nin hakkı verilmiş.) Şuan 187xxx kilometrelerde bir sonraki bakımına da az kaldı bu tempoyla.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Neden Panda?
Aslında ufaktan hep sahip olmak istediğim, deneyimlemek istediğim bir araçtı. Şartlar ve ihtiyaçlar da buna el verince neden olmasın diyerek aldım. Mevcut kullanımımda ne fazla hacme ihtiyacım var, ne de çok güçlü bir araca. Aldığım araçlarda genel olarak o anki ihtiyaçlarım neyse ona göre hareket etmeye çalışıyorum. Bu da öyle oldu.
Keşke öğrenciyken alsaymışım dedim. Bu kadar az yakıt tüketen bir araca öğrenciyken sahip olmak çok daha güzel olurmuş.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Aldığımdan beri neler yapıldı, nelerle karşılaşıldı?
Aracın LPG'li olduğunu bilerek isteksiz almaya gittim. Ancak ufak tefek masraflarıyla beraber pazarlık yaptığımızda benim için uygun bir fiyata geldi ve aldım.
Aracı aldığımda uzun süredir LPG ile kullanılmadığı bilgisini almıştım. Zaten LPG ile çalışmadığını söylemişti satan kişi nitekim LPG'ye alınca stop ediyordu, onlarda bakmamış sürekli benzin ile kullanmış.

LPG işini önce bende önemsemedim muhtemelen benzinde binerim diyerek ancak sonra bir uğrayayım ya masrafı neymiş sonuçta muayenede çalışmak zorunda LPG'de masrafı öğreneyim bir ara yaptırırım mantığıyla LPG servisine gittim. Sağına soluna baktılar aracın sadece LPG filtresini değiştirdiler ve LPG'de çalışmaya başladı. Pek anladığım işler değil LPG işleri, tamam dedim 50 TL verip çıktım.

Ardından klasik ilk alınan aracın bakımları için her zamanki ustama gittim. Kontrollerle ve bilinenlerle birlikte yapılanlar şu şekilde;

-Periyodik Bakım ve Kontroller
(Yağ, Yağ Filtresi, Hava Filtresi - Yağ Petronas, Filtreler Opar)
-Buji Değişimi (NGK kullanıldı.)
-Buji Kabloları Değişimi (Tamamı değişti Opar marka kullanıldı.)
-Antifriz Değişimi (Petronas kullanıldı.)

Ardından ağır bakım için gün aldık.
-Triger Değişimi (Dayco kullanıldı.)
-Debriyaj Seti Değişimi (Valeo diye yola çıktık, tanıdık parçacıdan uygun Lancia marka bulunca Lancia alıp taktık.) - 180 bin kilometredeki aracın ilk debriyaj seti değişimiydi.
-Kampana temizliği, fren ayarları, hidrolik ölçümü yapıldı.

Termostat ve devirdaim'in değiştiği daha önceki bakım kağıdında verilmişti kontrol ettik söylendiği gibi yeniydi, değiştirmedik.

Kozmetik olarak yapılanlar.
-Jant kapaklarından biri eksikti, yine üzerindeki aynı kapaklardan alıp taktım. Diğer kalan üç tanesi de yedek olarak kalması için.
-Camlara film çektirdim.
-Tavan rayını alıp montajını tamamladım.
-Far temizliği, genel temizlik gibi ufak tefek detay işleri de yapıldı.
-Sol aynası kırık, plastik kaynakla yerinde duruyordu onu değiştirdim.

Ardından LPG'nin arıza ışığı yakmasıyla bir ara LPG'ci ye tekrar gittim. Biri regülatör vs. değişmesi gerekir derken, diğeri sadece pis yakıt gelmiştir sorun yok demesi üzerine sadece ayar yaptırıp döndüm. @Toprak ve @Mustafak 'tan LPG konusunda sürekli destek alıyorum sağolsunlar. Onların söylediği şekilde ayarlarını yaptırdım. (İlk geçişte rölantideyken LPG'ye geçmeyecek, 4000 devir sonrası benzine atacak, 40 derece de LPG'ye geçecek gibi...) - Bir daha da arıza ışığı yakmadı, günlük aktif kullanılıyor bakalım zamanla göreceğiz.

Yapılan ufak tefek ama atladığım yerler vardır muhakkak. Bir sonraki bakımda yaklaşıyor tecrübelerimi ve karşılaşılan sorunları konu altından güncellemeye devam edeceğim. Akla takılan soru vs. olursa da elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Alındığının ilk zamanları, mevcut durum vs. karışık bir kaç foto.

1605862227914.png

-
1605862264126.png

-
IMG20201013103905.jpg




 
Son düzenleme:

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,066
6,943
5,020
github.com
Marka
BMW
Hayırlı uğurlu olsun, boya durumu siyah renk olmasına rağmen baya canlı gözüküyor, ama ön farlar gözümü ilk bakışta tırmaladı. Bir katarakt operasyonu ile arabanın çehresini baya değiştirir gibi duruyor. Gerisi oldukça diri duruyor zaten. Kazasız belasız binersiniz inşallah
 
  • Beğeni
Tepkiler: Munferit

Munferit

Panpa
Destekçi
Beta Programı
21 Eyl 2018
1,727
6,786
4,070
Kocaeli
Marka
Volkswagen
Hayırlı olsun yakıt oldukça iyimiş bir sorum var camlar tamamen açılıyor mu?
Ön camlar tamamen açılıyor, arka camları hiç denemediğimi fark ettim şimdi siz yazınca :D Sanırım yarım açılıyordur kapı tasarımı gereği.

Hayırlı uğurlu olsun, boya durumu siyah renk olmasına rağmen baya canlı gözüküyor, ama ön farlar gözümü ilk bakışta tırmaladı. Bir katarakt operasyonu ile arabanın çehresini baya değiştirir gibi duruyor. Gerisi oldukça diri duruyor zaten. Kazasız belasız binersiniz inşallah
Sol far özellikle daha kötü durumdaydı bir kaç uygulama denedik ama adam olmadı pek. Başka bir uygulama denerim belki şuan ilk haline göre çok daha iyi gibi.

Amin cümleten, çok sağolun çok daha iyileri isteyen herkese nasip olsun.
 

Sirius

Panpa
18 Eyl 2016
1,768
7,816
4,420
Marka
Volkswagen
Güle güle kullan, özgün, karakterli hoş bir İtalyan. Uzun yolda Rover'ı çok aratıyor mu?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Munferit

Munferit

Panpa
Destekçi
Beta Programı
21 Eyl 2018
1,727
6,786
4,070
Kocaeli
Marka
Volkswagen
Güle güle kullan, özgün, karakterli hoş bir İtalyan. Uzun yolda Rover'ı çok aratıyor mu?
Konfor olarak öyle pek arattığını söyleyemem, illa fark var gerek sürüş pozisyonuyla, gerek aracın kendi konforlu yapısıyla ama öldüm bittim gibi bir durum yok diyebilirim. Rover yaşı gereği eskiyen fitil ve sunroof'u nedeniyle inanılmaz bir rüzgar sesi alıyordu Panda da bu çok daha az.

Güç olarakta neredeyse yarı güçte bir araba, daha öngörülü gitmek gerekiyor. Hızlanacağım yerleri bir adım önceden görmem gerekiyor, bu konularda uzun yolda evet Rover'ı aratıyor.

Sonra düşünüyorum ki Rover'ın 240₺ civarı yaktığı uzun yol mesafesinde yaklaşık 100-110₺ yakıt tüketiyor. Varsın gitmeyiversin moduna bürünüyorum :D
 

kekum34

Emirhan KEKUM
Panpa
8 Eyl 2016
2,347
5,331
4,270
22
İstanbul
Araç çok güzel duruyor. Allah kaza bela vermesin. Güle güle kullanın. Bizim de tadı damağımızda kalmış bir araç
 
  • Beğeni
Tepkiler: Munferit

Mt.Akina

Reis
Beta Programı
18 Ocak 2017
5,579
1
22,226
5,670
Ankara
Marka
Ford
Oldukça merak ettiğim araçlardan birisi Panda .İyi günlerde binin, oldukça iktisatlı olduğunu belirtmişsin, benim gibi küçük hacimli aracı yeterli bulanlar için mantıklı bir araç olduğunu düşünüyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Munferit

MehmetAydin

Mehmet AYDIN
Panpa
10 Haz 2019
1,816
2,085
2,570
31
Niğde
Marka
Chevrolet
Aracınızı kazasız belasız kullanın inşallah.Gayet temiz görünüyor.Siz de oldukça emek ve zaman vermişsiniz.Yakıtı çok iyi.Şehir içi için biçilmiş kaftan işte.👍
 
  • Beğeni
Tepkiler: Munferit

mhays

Asfalt Kurutucu
27 Mar 2019
4
10
545
Merhabalar
Uzun zaman once benimde sahibi oldugum arac (Active donanim seviyesi-2012 model, gri). Dediginiz gibi sehir ici kullanimi icin dizayn edilmis. Oldukca ekonomik bir aractir. Bununla beraber sehir icinde kullanimi cok rahat ve keyiflidir (Sehir ici kullaniminda bundan daha fazla keyif veren arac gormedim, halen ozlerim). Geometrisinden dolayi her kosesine hakimisiniz, manevralar icin buyuk avantaj ve dikiz aynalari baya buyuk. Tek dezavantaji sehir disi kullanimi ve frenleriydi (100-120 km/s sert frenleme). Aracta tek giderken yuksek hizlardan cekinirdim ve arac beni tedirgin ederdi; ama dort kisi yolculuk yaparken 160 km/s'i rahat gecebiliyordum. Resimdeki arac active donanim ve jantlari 13 inch. Dynamic donanim seviyesinde 14 inch lik jantlar kullaniliyor. Daha iyi yol tutusu icin ileride jantlari degisitirebilirisiniz. Bence cok dogru bir tercih yapmisisiniz. Kazasiz belasiz kullanmanizi dilerim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Munferit ve bt

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,017
7
51,352
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Selamlar,
Yaklaşık 2-2,5 ay kadar önce sahip olduğum ve bu süreçte fena sayılmayacak bir kilometre yaptığım yol arkadaşım Panda.

2011 model, 169 kodlu kasanın en son makyajlı hali. Ardından yeni kasaya geçiş yapıldı.

Makyajsız kardeşlerine göre motorda farklılıklar var. Panjurda değişiklik var. Gözle görünür noktada makyajın hepsi bu sanırım :)

Akranlarında bulunan 1.2 60HP'lik motor yerine kendisi 1.2 69HP gücünde olan daha güncel bir motor barındırıyor. Bu motor şuan güncel kasa Panda'da da kullanılmakta olan motor. Aynı zamanda 500 ve Punto gibi araçlarla da ortak.

8V'lik motora sahip, vites aralıkları oldukça kısa, şehir içinde atik bir araç.

Aracın 1.1, 1.2, 1.3 Multijet ve 1.4 motor seçeneklerine sahip versiyonları mevcut.(1.2 motor ECO etiketiyle fabrika çıkışlı LPG'li olarakta satılmakta.) Aynı zamanda ikonik Panda'nın neslini devam ettirecek şekilde 4x4 olarakta yer alıyor. Ancak 1.2 4x4 modeli 0-100 hızlanması 20sn olan bir araç olduğundan günlük kullanımda nasıl sonuçlar doğurur, can sıkar mı bilemiyorum. Ülkemizde pek olmasa da 1.3 Multijet 4x4 hayal kombinasyon gibi.

1.1 ve 1.2 motor seçeneklerine herkes hakimdir diye düşünüyorum. Bir de yine pek bilinmeyen 1.4 motor seçenekli versiyonu var. Yine ülkemizde sanırım yok.

Fiat Panda 100HP olarak adlandırılan bu model, 169 kasa kodlu Panda'nın performans modeli. Panjur, body kit, motor, yürüyen ve jant gibi farklılıkları mevcut.
fiat_panda_100_hp_29.jpg

(Fiat Panda 169 100HP)

--------------------------------------------------------------------------------------------
Panda şehir içinde kullanılmak üzere tasarlanmış oldukça kompakt bir araç. 3,5 metre gibi bir uzunluğa sahip, girip çıkamayacağı yerler çok kısıtlı :D
Nitekim şehir içi düşünülerek tasarlanmış bu arabayla konumum gereği çokça da uzun yol yapma fırsatı buldum. 2 aylık gibi bir sürede yaklaşık 7000 kilometre yol yaptık.

Araç 1.2 69HP olan versiyon demiştim. Bu motor fabrika çıkışlı LPG'li olarakta satılan bir motor. Benim aracımda da LPG dönüşümü mevcut. Yakıt değerlerini fırsat buldukça ilgili başlıkta paylaşmıştım. Uzun yol deneyimim de sakin ve akıcı kullanımda ~4,5L/100KM benzin, ~6L/100KM LPG tüketimi sağlıyor.

8 yıl aradan sonra ilk LPG'li araç deneyimimdi. Şuanlık bir problem yok, başımıza gelecek iş olursa başlık altından yazarım bakalım göreceğiz.

Aracı yaklaşık 180 bin kilometre de aldım. (LPG'nin hakkı verilmiş.) Şuan 187xxx kilometrelerde bir sonraki bakımına da az kaldı bu tempoyla.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Neden Panda?
Aslında ufaktan hep sahip olmak istediğim, deneyimlemek istediğim bir araçtı. Şartlar ve ihtiyaçlar da buna el verince neden olmasın diyerek aldım. Mevcut kullanımımda ne fazla hacme ihtiyacım var, ne de çok güçlü bir araca. Aldığım araçlarda genel olarak o anki ihtiyaçlarım neyse ona göre hareket etmeye çalışıyorum. Bu da öyle oldu.
Keşke öğrenciyken alsaymışım dedim. Bu kadar az yakıt tüketen bir araca öğrenciyken sahip olmak çok daha güzel olurmuş.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Aldığımdan beri neler yapıldı, nelerle karşılaşıldı?
Aracın LPG'li olduğunu bilerek isteksiz almaya gittim. Ancak ufak tefek masraflarıyla beraber pazarlık yaptığımızda benim için uygun bir fiyata geldi ve aldım.
Aracı aldığımda uzun süredir LPG ile kullanılmadığı bilgisini almıştım. Zaten LPG ile çalışmadığını söylemişti satan kişi nitekim LPG'ye alınca stop ediyordu, onlarda bakmamış sürekli benzin ile kullanmış.

LPG işini önce bende önemsemedim muhtemelen benzinde binerim diyerek ancak sonra bir uğrayayım ya masrafı neymiş sonuçta muayenede çalışmak zorunda LPG'de masrafı öğreneyim bir ara yaptırırım mantığıyla LPG servisine gittim. Sağına soluna baktılar aracın sadece LPG filtresini değiştirdiler ve LPG'de çalışmaya başladı. Pek anladığım işler değil LPG işleri, tamam dedim 50 TL verip çıktım.

Ardından klasik ilk alınan aracın bakımları için her zamanki ustama gittim. Kontrollerle ve bilinenlerle birlikte yapılanlar şu şekilde;

-Periyodik Bakım ve Kontroller
(Yağ, Yağ Filtresi, Hava Filtresi - Yağ Petronas, Filtreler Opar)
-Buji Değişimi (NGK kullanıldı.)
-Buji Kabloları Değişimi (Tamamı değişti Opar marka kullanıldı.)
-Antifriz Değişimi (Petronas kullanıldı.)

Ardından ağır bakım için gün aldık.
-Triger Değişimi (Dayco kullanıldı.)
-Debriyaj Seti Değişimi (Valeo diye yola çıktık, tanıdık parçacıdan uygun Lancia marka bulunca Lancia alıp taktık.) - 180 bin kilometredeki aracın ilk debriyaj seti değişimiydi.
-Kampana temizliği, fren ayarları, hidrolik ölçümü yapıldı.

Termostat ve devirdaim'in değiştiği daha önceki bakım kağıdında verilmişti kontrol ettik söylendiği gibi yeniydi, değiştirmedik.

Kozmetik olarak yapılanlar.
-Jant kapaklarından biri eksikti, yine üzerindeki aynı kapaklardan alıp taktım. Diğer kalan üç tanesi de yedek olarak kalması için.
-Camlara film çektirdim.
-Tavan rayını alıp montajını tamamladım.
-Far temizliği, genel temizlik gibi ufak tefek detay işleri de yapıldı.
-Sol aynası kırık, plastik kaynakla yerinde duruyordu onu değiştirdim.

Ardından LPG'nin arıza ışığı yakmasıyla bir ara LPG'ci ye tekrar gittim. Biri regülatör vs. değişmesi gerekir derken, diğeri sadece pis yakıt gelmiştir sorun yok demesi üzerine sadece ayar yaptırıp döndüm. @Toprak ve @Mustafak 'tan LPG konusunda sürekli destek alıyorum sağolsunlar. Onların söylediği şekilde ayarlarını yaptırdım. (İlk geçişte rölantideyken LPG'ye geçmeyecek, 4000 devir sonrası benzine atacak, 40 derece de LPG'ye geçecek gibi...) - Bir daha da arıza ışığı yakmadı, günlük aktif kullanılıyor bakalım zamanla göreceğiz.

Yapılan ufak tefek ama atladığım yerler vardır muhakkak. Bir sonraki bakımda yaklaşıyor tecrübelerimi ve karşılaşılan sorunları konu altından güncellemeye devam edeceğim. Akla takılan soru vs. olursa da elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Alındığının ilk zamanları, mevcut durum vs. karışık bir kaç foto.

Ekli dosyayı görüntüle 31335
-
Ekli dosyayı görüntüle 31336
-
Ekli dosyayı görüntüle 31337



Videoya baktım da, yol tutuş o kadar da fena değilmiş he. Hatta bayağı eğlenceli =)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Munferit

Munferit

Panpa
Destekçi
Beta Programı
21 Eyl 2018
1,727
6,786
4,070
Kocaeli
Marka
Volkswagen
Maşallah araç temizmiş :) . Güle güle kullanın.
Araç çok güzel duruyor. Allah kaza bela vermesin. Güle güle kullanın. Bizim de tadı damağımızda kalmış bir araç
Oldukça merak ettiğim araçlardan birisi Panda .İyi günlerde binin, oldukça iktisatlı olduğunu belirtmişsin, benim gibi küçük hacimli aracı yeterli bulanlar için mantıklı bir araç olduğunu düşünüyorum.
Aracınızı kazasız belasız kullanın inşallah.Gayet temiz görünüyor.Siz de oldukça emek ve zaman vermişsiniz.Yakıtı çok iyi.Şehir içi için biçilmiş kaftan işte.👍
Küçük İtalyanları severim. Kara Panda'nın maşallahı var. İyi günlerde keyifle kullanmanız dileğiyle.


Bir sonraki 4x4'ü olur inşallah. :D
Cümleten çok teşekkürler.

Çok daha iyileri isteyen herkese nasip olsun.




Merhabalar
Uzun zaman once benimde sahibi oldugum arac (Active donanim seviyesi-2012 model, gri). Dediginiz gibi sehir ici kullanimi icin dizayn edilmis. Oldukca ekonomik bir aractir. Bununla beraber sehir icinde kullanimi cok rahat ve keyiflidir (Sehir ici kullaniminda bundan daha fazla keyif veren arac gormedim, halen ozlerim). Geometrisinden dolayi her kosesine hakimisiniz, manevralar icin buyuk avantaj ve dikiz aynalari baya buyuk. Tek dezavantaji sehir disi kullanimi ve frenleriydi (100-120 km/s sert frenleme). Aracta tek giderken yuksek hizlardan cekinirdim ve arac beni tedirgin ederdi; ama dort kisi yolculuk yaparken 160 km/s'i rahat gecebiliyordum. Resimdeki arac active donanim ve jantlari 13 inch. Dynamic donanim seviyesinde 14 inch lik jantlar kullaniliyor. Daha iyi yol tutusu icin ileride jantlari degisitirebilirisiniz. Bence cok dogru bir tercih yapmisisiniz. Kazasiz belasiz kullanmanizi dilerim.
Yorumlarınıza katılıyorum.
Jant işi içinde sürekli bakınıyorum aslında ama orjinal jantlarından ziyade Fiat grubu içerisinden farklı bir jant denk getirmeye çalışıyorum. Jant göbekleri baya dert. Aynı derdi Stilo'da çektiğim için, kapaklarının sıkıntı olduğu bir janta bulaşmak istemiyorum. Dynamic yapmakta zor değil, denk geldikçe aslında ilave parçalarını almaya çalışıyorum. Tavan rayıyla başladık ya nasip :) Tekrar teşekkürler.







Bindim ama süremedim yinede çok hoşuma gitti. Resmen kıpır kıpır. Performansı beklenti üzerinde yakıt beklenti altında iç malzeme kalitesi beklenti üzerinde. Yeter daha ne olsun. 🧿
IMG20201105094017.jpg

Bir EcoSport kovalamış ama, koşuşturmacadan kullanmak akla gelmedi herhalde, başka sefere artık :D





Videoya baktım da, yol tutuş o kadar da fena değilmiş he. Hatta bayağı eğlenceli =)
Daha napsın işte, minik Panda kadar gidiyor :D
 
Son düzenleme:

Munferit

Panpa
Destekçi
Beta Programı
21 Eyl 2018
1,727
6,786
4,070
Kocaeli
Marka
Volkswagen
190.000 km olmasıyla beraber, 4 ayda 10.000 kilometreyi tamamlamış olduk.

İstanbul'a taşınma süreciyle iki ufak badire atlattık.

- Sabah işe giderken seyir halinde, aracın sağ arka tarafından bir darbe aldım. Çok ufak bir hasar aldı, çeyrek spin ile bariyerlerle buluşmadan toparlayabildim. Kazaya sebebiyet veren araçta onu da sağından sıkıştırdıklarını söyledi, kaza işte ne olacağı belli olmuyor.
Sbm'nin mobil kaza tutanağını ilk kez denedim. Müthiş hızlı bir sonuç aldım. Sabah 07:30'da gerçekleşen kaza, 11:30'da nihai sonucuna ulaştı. Her aşamada mail ve sms ile bilgilendirildim. Kesinlikle telefonlarınızda bulunsun.
Sonuç olarak haliyle %100 kusur karşı tarafa verildi. Uygun bir zamanda, darbe alan sağ arka kapı ucu ve çamurluk onarımı için servise bırakacağım.

- Bir diğeri de iki aracın sıkıştırmasıyla çakılı elastik dubalara vurmak durumunda kaldım. Tampon hafif çizildi başka bir hasar almadı.

En büyük kazalar bunlar olmuş olsun.


------

10.000 km dolmasıyla bakımını yaptım.
Yağ olarak 5-40 tam sentetiğe geçiş yaptım.
Yağ kalınlık değişimi sebebiyle Engine Flush uyguladım.
Klasik filtre değişimlerini yaptım.



IMG_20210116_144035.jpg
 
Son düzenleme:

DouglasAdams

DOKTOR
Destekçi
24 Mar 2017
9,914
2
24,209
5,320
İzmir
Marka
Toyota
Gördüm arabayı güzel araba. Motoru 1,2 Palio motoru sanıyordum sanırım biraz fark var. Mantıklı ve kült bir model.Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim
 
  • Beğeni
Tepkiler: Munferit

Awacs

Sinan
Asfalt Kurutucu
23 Kas 2020
157
1
121
635
27
Sivas
Marka
Ford
Aracınız çok güzel. :) Hangi model yılıydı tam olarak hatırlamıyorum ama Sinan abi bu araçta mekanik diferansiyel kilidi olduğunu söylemişti.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Munferit

S.Asil

Quadrifoglio Verde
Destekçi
Beta Programı
Stage 2
16 Eyl 2016
5,693
2
9,626
5,020
Adana
Marka
Alfa Romeo
Çok tatlı bir araba ya duruşu falan :) 500 yerine daha ideal tercih gözümde :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Munferit
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım