2014 audi a5 sportback 2.0 tdı quattro ile bir günüm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

goktug.alp

Profesör
Destekçi
574
Marka
Jeep
Herkese merhaba, audi a5 ile hatıralarımı anlatmaya başlayayım.
ilk olarak youtube için otomobil videoları çekiyoruz,bu aracı da sahibinden sabah teslim aldık baya bi kullandık limitlere çıktık,ilk dış çekimleri yapacaktık ardından iç çekimleri halledecektik,
dış çekimlerin sonuna gelirken şanzıman su koyvermeye başladı,titremeye başladı ilk olarak,
ardından biz devam ettik çekimlere ve P den D ye alınca araba kendini ileri atıp atıp bırakıyordu,1-2 defa motor stop etti ve ardından araba uyarı verdi, limitli kullanım dedi.ve çok tuhaf bir olay yaşandı.
DSG 2,4,6. vitesleri kullanmaya izin verdi, yani 1,3,5,7. vitesleri kullanmaya izin vermedi DSG. iç çekime geçemeden işimizi bırakıp şehre geri döndük ve 4 saat aracın soğumasını bekledikten sonra araç yavaş yavaş kendine geldi.
Aracın şanzıman haricinde bir problemi yok, tek sıkıntı arka yaşam alanının darlığı, biraz klostrofobik,arka camlar tam açılmıyor, yarısı dışarda kalıyor...

sonuca gelecek olursak,A5 ve diğer audiler gibi bu güzel araçların DSG ye maruz kalması insanı üzüyor,dsg yi bilmeyen biri bu olaydan sonra hemen şanzımanı değiştirtmeye servise falan giderdi galiba :)


ARAÇ: AUDI A5 SPORTBACK
PAKET: S-LINE
MOTOR:2.0 TDI
ÇEKİŞ:QUATTRO
KM: 88.000

ARTILARI:
-ÇEKİŞ
-PERFORMANS
-FARLAR
-ÇERÇEVESİZ CAMLAR

EKSİLERİ:
-DSG
-MULTIMEDYA BAĞLANABİLİRLİK
-ARKA YAŞAM ALANI

ARACIN TEST YAZISINI,ŞANZIMANI ÇOK ELEŞTİRDİĞİM İÇİN TAKİPÇİ TESTLERİ BÖLÜMÜNDE YAYINLANMASI UYGUN GÖRÜLMEDİ.
yorumlarınızı aşağıda belirtirseniz sevinirim.

ARACIN VİDEOSU:
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: cansermo ve Bilal
Cool story bro :cool:
Sen araba test etmiyorsun araba gomuyorsun. Geldin gunden beri dsg asagi dsg yukaridan baska bir argumanin yok :D

Bu arada seni biraz uzecegim. Muhtemelen kullandigin arabanin sanzimani multitronic ve sen bunu dsg saniyorsun asihsuahshhshshs

Bkz : %100 hater

Bu arada coupe formlu bir arabanin cercevesiz camli olup arti puan vermeni ve arka yasam alanini eksilemeni ayrica takdir ettim asiahsuahshhs
 
Son düzenleme:
Yanlış bir durum var testte.Şanzıman baskılı cvt diye geçen multitronic. Muhtemelen baskı değişim zamanı gelmiştir. Dual clutch transmisson değil yani araba
 
Son düzenleme:
Öncelikle emeğine saygı duyuyorum kardeşim. Yazı ile ilgili de şunu diyebilirim ki niyetin her ne olursa olsun hazırladığın yazının içeriğinde ki araçla ilgili bu kadar keskin ve yapıcı olmaktan uzak eleştirilerde bulunduğun zaman tepki çekersin. Teknik altyapısı benzer olsa da aracın şanzımanı Dsg değil. Sen buna rağmen ' DSG pişmanlıktır ' dediğinde insanlardan nasıl bir tepki beklersin ?

Test ettiğin aracı ve o araca ait donanımları eleştirdiğinde unutma ki insanların seçimi ve beğenisi o araçtan yana olabilir. Eğer yazının üslubunu doğru ayarlayamazsan eleştirdiğin şey sadece otomobil olmaz. Aynı zamanda o otomobile sahip insanların tercihini, yani bir nevi insanları da eleştirmiş olursun.
 
Son düzenleme:
Öncelikle emeğine saygı duyuyorum kardeşim. Yazı ile ilgili de şunu diyebilirim ki niyetin her ne olursa olsun hazırladığın yazının içeriğinde ki araçla ilgili bu kadar keskin ve yapıcı olmaktan uzak eleştirilerde bulunduğun zaman tepki çekersin. Teknik altyapısı benzer olsa da aracın şanzımanı Dsg değil. Sen buna rağmen ' DSG pişmanlıktır ' dediğinde insanlardan nasıl bir tepki beklersin ?

Test ettiğin aracı ve o araca ait donanımları eleştirdiğinde unutma ki insanların seçimi ve beğenisi o araçtan yana olabilir. Eğer yazının üslubunu doğru ayarlayamazsan eleştirdiğin şey sadece otomobil olmaz. Aynı zamanda o otomobile sahip insanların tercihini, yani bir nevi insanları da eleştirmiş olursun.
evet yazıyı biraz sert yazmış olabilirim haklısınız,ben araba kötü demiyorum zaten
araca hayran oldum,yol tutuşu , tasarımı, hızlanması...
tek derdim şanzımanın ısınma probleminin neden çözülemiyor oluşu ve ısınıyor ise neden hala satılıyor?
cevap vermesi zor bi soru olmasa gerek , yazımdaki DSG PİŞMALIKTIR kesitini de kaldırıyorum.
teşekkür ederim düşünceleriniz için
 
evet yazıyı biraz sert yazmış olabilirim haklısınız,ben araba kötü demiyorum zaten
araca hayran oldum,yol tutuşu , tasarımı, hızlanması...
tek derdim şanzımanın ısınma probleminin neden çözülemiyor oluşu ve ısınıyor ise neden hala satılıyor?
cevap vermesi zor bi soru olmasa gerek , yazımdaki DSG PİŞMALIKTIR kesitini de kaldırıyorum.
teşekkür ederim düşünceleriniz için

Sanzimani indirmeyesin asagi diye uyari cikiyor. Yuzbinlerce euroluk spor otomobillerde fren neden isiniyor mesela ? Isiniyorsa neden hala satiliyor ?
Otomobilde cift kavrama var bir kavrama hazirda bekliyor. Ust uste abanirsan vites gecislerine sanzimandan nasil bir tepki gelmesini bekliyorsun ?
Su sanzimani elestirirken tork konvertor kafasindan kurtul. Kavrama var bu sanzimanda
 
Son düzenleme:
Sanziman konusunda haklisin seni tebrik ediyorum. A4 quattro ve A6 quattro’da multitronic de kullanildi..Neyse..

Peki bana soyler misin B9 A5’in vw ile ne gibi ortak noktalari var :D
valla biraz araştırma ile öğrenirim ama benim dileğim vw nin, audi nin yakasını bırakması :-)
koy kardeşim Z&F i RS modelleri hariç tüm araçlara. satışlar nasıl artar herkes görsün :-)
 
Sanzimani indirmeyesin asagi diye uyari cikiyor. Yuzbinlerce euroluk spor otomobillerde fren neden isiniyor mesela ? Isiniyorsa neden hala satiliyor ?
Otomobilde cift kavrama var bir kavrama hazirda bekliyor. Ust uste abanirsan vites gecislerine sanzimandan nasil bir tepki gelmesini bekliyorsun ?
Su sanzimani elestirirken tork konvertor kafasindan kurtul. Kavrama var bu sanzimanda
valla çok abanmadım, 1 defa yanladım çamurda,onuda şanzımanı bildiğim için manuele aldım aracı şanzıman arada kalmasın diye.
onun haricinde hep dur kalk yaptı araba, fotoğraf video çekebilmemiz için farklı açılar yakalamaya çalıştık.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...