zf kullandıklarını bilmiyordumRS’te ZF var. Ayrica eski Passat ve Audi’ler genellikle ZF kullanirdi
zf kullandıklarını bilmiyordumRS’te ZF var. Ayrica eski Passat ve Audi’ler genellikle ZF kullanirdi
...bu aracı da sahibinden sabah teslim aldık baya bi kullandık limitlere çıktık...
valla çok abanmadım, 1 defa yanladım çamurda,onuda şanzımanı bildiğim için manuele aldım aracı şanzıman arada kalmasın diye.
onun haricinde hep dur kalk yaptı araba, fotoğraf video çekebilmemiz için farklı açılar yakalamaya çalıştık.
valla çok abanmadım, 1 defa yanladım çamurda,onuda şanzımanı bildiğim için manuele aldım aracı şanzıman arada kalmasın diye.
onun haricinde hep dur kalk yaptı araba, fotoğraf video çekebilmemiz için farklı açılar yakalamaya çalıştık.
Rica ederim. Zaten mevzu bahis burada arabayla ilgili yorumlar degil. Bu cift kavrama konusunun forumda ve genel sohbet ortamlarinda insanlari gerdigi asikar. Bu husus da artik acik secik ortada. Cift kavrama temelli sanzimanlarin avantaj ve dezavantajlarini zaten artik herkes biliyor. Iyi kotu nasil kullanilmasi gerektigine dair bir seyler de biliniyor. Haliyle bunu tercih eden kullanici bunun bilincinde bir secim yapiyor. Markalar da hem pazarlama hem musteri geri bildirimleri dogrultusunda tercihlerini bu yonde kullaniyor. Uretici de tam otomatik kadar saglam bir cift kavrama gelistirmeyi elbet bilir. Ama neticede maliyetler ve bizim bilmedigimiz durumlar da isin icine giriyor olabilir. Velhasil bu cift kavrama mevzusunun tartisilmaya deger bir yaninin kalmadigi kanaatindeyim. Zaten bu konunun artik amacini astigi otomobil sohbetlerinden cikip insanlarin birbirlerini sinirlendirme, kirma, uzme gibi noktalara gitmesinden belli. O nedenle bu tarz konularda ki elestirilerde insanlarin hassasiyeti de goz onunde bulundurulup ona gore bir niyet ve üslupla davranilabilirse bos yere tatsizlikla sonuclanmamis olur konular.evet yazıyı biraz sert yazmış olabilirim haklısınız,ben araba kötü demiyorum zaten
araca hayran oldum,yol tutuşu , tasarımı, hızlanması...
tek derdim şanzımanın ısınma probleminin neden çözülemiyor oluşu ve ısınıyor ise neden hala satılıyor?
cevap vermesi zor bi soru olmasa gerek , yazımdaki DSG PİŞMALIKTIR kesitini de kaldırıyorum.
teşekkür ederim düşünceleriniz için
Evet bence de bir ötekileştirme durumu var gibi gözüküyor dışardan bakılınca. Maksadının dışında çıkmadan konu kilitlense daha mantıklı olurKonuyu açan arkadaşın ifadesi yanlış ama bu kadar acımasızca eleştirmeyi manasız buluyorum
4 sene / 88k da Manuel arabanın kavramasini bitiren var mı?
Emin olmasam da tek debriyajli otomatiklestirilmis Manuel arabanın kavramasi değişiyor mu bilmiyorum da aynı yil/km de kavrama bitiren var mı?
Simdi sen o kadar milyar milyon arge yap bir sanziman hazırla ve zibilyon tane arabaya bu şanzımanı koy. E normal bir insandan daha hızlı debriyaj bitirecekse dsg pişmanlıktır denmesi bence gayet normal.
Günlük hayatta İ30 dct ye çok bindim ve iğrenç bir sanziman. Araba 70k larda hep bir yarım debriyaj hissi var. Dizel araba 8.5 tüketim gösteriyor. Aynı şartlarda (hatta bildiğin öküz gibi) bindiğim symbol 4.4 gösteriyor. Bunu neden söyledim çünkü çift debriyaj sanziman sevmiyorum bunu belirteyim dedim
Emin olmasam da tek debriyajli otomatiklestirilmis Manuel arabanın kavramasi değişiyor mu bilmiyorum da aynı yil/km de kavrama bitiren var mı?
Evet bence de bir ötekileştirme durumu var gibi gözüküyor dışardan bakılınca. Maksadının dışında çıkmadan konu kilitlense daha mantıklı olur
Konuyu açan arkadaşın ifadesi yanlış ama bu kadar acımasızca eleştirmeyi manasız buluyorum
bi manuel şanzıman o km de kavrama değiştiriyorsa kullanıcısında sıkıntı vardır bence, normal kullanıcıda 7-8 yıldan sonra kavrama değiştirme ister araç4 sene / 88k da Manuel arabanın kavramasini bitiren var mı?
Emin olmasam da tek debriyajli otomatiklestirilmis Manuel arabanın kavramasi değişiyor mu bilmiyorum da aynı yil/km de kavrama bitiren var mı?
Simdi sen o kadar milyar milyon arge yap bir sanziman hazırla ve zibilyon tane arabaya bu şanzımanı koy. E normal bir insandan daha hızlı debriyaj bitirecekse dsg pişmanlıktır denmesi bence gayet normal.
Günlük hayatta İ30 dct ye çok bindim ve iğrenç bir sanziman. Araba 70k larda hep bir yarım debriyaj hissi var. Dizel araba 8.5 tüketim gösteriyor. Aynı şartlarda (hatta bildiğin öküz gibi) bindiğim symbol 4.4 gösteriyor. Bunu neden söyledim çünkü çift debriyaj sanziman sevmiyorum bunu belirteyim dedim
16 yıl 80 bin ya da 75 bin km de değişti ilk defa meganın baskı balatasi..4 sene / 88k da Manuel arabanın kavramasini bitiren var mı?
Emin olmasam da tek debriyajli otomatiklestirilmis Manuel arabanın kavramasi değişiyor mu bilmiyorum da aynı yil/km de kavrama bitiren var mı?
Simdi sen o kadar milyar milyon arge yap bir sanziman hazırla ve zibilyon tane arabaya bu şanzımanı koy. E normal bir insandan daha hızlı debriyaj bitirecekse dsg pişmanlıktır denmesi bence gayet normal.
Günlük hayatta İ30 dct ye çok bindim ve iğrenç bir sanziman. Araba 70k larda hep bir yarım debriyaj hissi var. Dizel araba 8.5 tüketim gösteriyor. Aynı şartlarda (hatta bildiğin öküz gibi) bindiğim symbol 4.4 gösteriyor. Bunu neden söyledim çünkü çift debriyaj sanziman sevmiyorum bunu belirteyim dedim
Dsg bulunduran her araba için satılırkenKavramasi olan herhangi bir otomobilde kavrama tabii ki degisir. Manuel arabanin kavramasinin bitmesi kisiden kisiye degisir belli bir trendi yok ki bunun 80 binde degismez 90 binde degisir gibi.. Cift kavramali otomobilde de kullanima gore degisir. Arabayi zorlarsan surekli cakili trafikte 1-2 yaptirirsan kavramanin da omrunu o denli cabuk yersin. Bir seyden kazanirken bir digerinden feragat ediyorsun.
Cift kavramali sanzimanlarin tamami tk’ya gore daha hassaslar. Bu yuzden bazi hususlara dikkat etmek gerekiyor.
Her seye o mantikla bakarsak insanlarin super spor motora dahi binmemesi gerekiyor. 1000cc’lik bir motor trafikte kalirsa hararetten insanin bacaklarini pisirir
Yuzbinlerce euro verip Lamborghini aliyorsun cift kavrama yok normal bir insandan daha hizli bir sekilde 15 binde debriyaj bitiyor, nasil olacak ?
Dsg bulunduran her araba için satılırken
Efenim trafikte kalınca vites kolunu sağa mı artık sola mı neyse çekiniz, vitesi yukarı aşağı oynama suretiyle Manuel olarak değiştiriniz desinler o zaman. Ben defalarca '' aslında desege çok iyi sanziman ama kullanmayı bilmiyorlar efenim!! '' videoları izlemekten bıktım şahsen. Ulan otomatik araba bu gitmek istersen d ye alırsın veya r ye o sana kalmış. Durunca da p ye alırsın biter gider.
Yok efenim durunca önce n sonra el freni sonra p
Sıkışık trafikte ve her kalkista Manuele çek 1 2 3 oyna
Araziye girersin arazi dediğim bahçe çimi sanziman ısındı
Neymiş hemen 2 ye atıp yarım debriyaj yapıyormuş. Yapmasın aga bu kadar mı zor servise çağırıp yazılım güncellemek.?
Bide dsg aldın canlı bomba olma riski var yetkili servis dışına goturemiyorsun. Sonra saçma sapan faturalar öde dur. İnsanı sıfır araba almaktan sogutmaktan başka nedir efendiler double clutch transmission?
Bu araba hakkında hiçbir şey öğrenemediğim bir yazı. Arabanın nesini incelediniz onu da yazsaydın keşke. DSG düştü DSG kalktı, arkası klostrofobik. Ok. Başka? Emin ol şanzımanı çok eleştirdiğin için değil, aracın incelemesi namına bir şey yazmadığın için uygun görülmemiştir.Herkese merhaba, audi a5 ile hatıralarımı anlatmaya başlayayım.
ilk olarak youtube için otomobil videoları çekiyoruz,bu aracı da sahibinden sabah teslim aldık baya bi kullandık limitlere çıktık,ilk dış çekimleri yapacaktık ardından iç çekimleri halledecektik,
dış çekimlerin sonuna gelirken şanzıman su koyvermeye başladı,titremeye başladı ilk olarak,
ardından biz devam ettik çekimlere ve P den D ye alınca araba kendini ileri atıp atıp bırakıyordu,1-2 defa motor stop etti ve ardından araba uyarı verdi, limitli kullanım dedi.ve çok tuhaf bir olay yaşandı.
DSG 2,4,6. vitesleri kullanmaya izin verdi, yani 1,3,5,7. vitesleri kullanmaya izin vermedi DSG. iç çekime geçemeden işimizi bırakıp şehre geri döndük ve 4 saat aracın soğumasını bekledikten sonra araç yavaş yavaş kendine geldi.
Aracın şanzıman haricinde bir problemi yok, tek sıkıntı arka yaşam alanının darlığı, biraz klostrofobik,arka camlar tam açılmıyor, yarısı dışarda kalıyor...
sonuca gelecek olursak,A5 ve diğer audiler gibi bu güzel araçların DSG ye maruz kalması insanı üzüyor,dsg yi bilmeyen biri bu olaydan sonra hemen şanzımanı değiştirtmeye servise falan giderdi galiba
ARAÇ: AUDI A5 SPORTBACK
PAKET: S-LINE
MOTOR:2.0 TDI
ÇEKİŞ:QUATTRO
KM: 88.000
ARTILARI:
-ÇEKİŞ
-PERFORMANS
-FARLAR
-ÇERÇEVESİZ CAMLAR
EKSİLERİ:
-DSG
-MULTIMEDYA BAĞLANABİLİRLİK
-ARKA YAŞAM ALANI
ARACIN TEST YAZISINI,ŞANZIMANI ÇOK ELEŞTİRDİĞİM İÇİN TAKİPÇİ TESTLERİ BÖLÜMÜNDE YAYINLANMASI UYGUN GÖRÜLMEDİ.
yorumlarınızı aşağıda belirtirseniz sevinirim.
ARACIN VİDEOSU:
Babam, DSG şanzımanlı arabasını (2015 model) aynen böyle kullanıyor. Araba, 115.xxx kilometrede. Şanzımanda ne bir titreme, ne bir kaçırma var. Şans işi diyorum ben.Ulan otomatik araba bu gitmek istersen d ye alırsın veya r ye o sana kalmış. Durunca da p ye alırsın biter gider.