Son 2 günde 3 Civic gördüm. İkisinde sorun yoktu ama bugün gördüklerimden birinde c sütununda dalgalanma vardı. Çok da şık duruyor aslında ama işte...
Son 2 günde 3 Civic gördüm. İkisinde sorun yoktu ama bugün gördüklerimden birinde c sütununda dalgalanma vardı. Çok da şık duruyor aslında ama işte...
E turkiye uretimi degil mi onlar normalAmerika’daki sedan Civiclerde de göçme sorunu var
E turkiye uretimi degil mi onlar normal
Aslında tam olarak öyle değil diyebiliriz. Tamamen farklı politikalar var. Bir tanıdığım bu işi yaptığı için biliyorum. Kasko şirketi nasıl daha az zarar edecekse ona göre davranıyor. Bazen görüyoruz ne arabalar perte ayrılmamış. Bazı ufacık kazalar da ise perte çıkıyor.Bakmayın sizi o ekspertizlere, kasko şirketlerine.. Yukarıda görseli paylaşılan, arkadan ciddi darbe alıp yüksek ihtimal şase yamulmasından dolayı perte ayrılan civic sedan araçtan kasko şirketinin zararı pert parası verse bile minimum düzeyde. Kasko şirketleri perte ayrılan aracın parasını verdiği an araç onların üstüne geçiyor. O aracın motoru sapasağlam duruyor. Sağlam kalan parçaları ayırtıp piyasada satıyorlar. Bunlar az çakal değil yani. Hadi satmaya satsınlar eyvallah da pert parası vermeye geldiğinde milleti uğraştırıp duruyorlar.
Bu konuda cok fazla arac deneyimlemisligim yok. Bizim tanidigin aracinin ustune araba dustu. Sol arka c sutunu tarafindan araba yamuldu. Direkler iyice egildigi icin onarilamaz hale gelmis. Perte ayirdilar tabii. Ama arabanin mars basiyor. Ilk marsta calisiyor saat gibi. Sonra ogrendik ki araci parcalatip 2.el yedek parcacilara satmislar tum motor aksamini. Orijinal ve hasarsiz bi xenon farlar da iyi para getirmis. Tamir edip tekrar piyasaya sokma maliyeti fazla gelmis olacak ki parcalayip satmayi daha uygun gormusler. Eminim iyi para kaldirmislardir sattiklari parcalardan. On konsol, on koltuklar, motor, farlar falan komple piril pirildi.Aslında tam olarak öyle değil diyebiliriz. Tamamen farklı politikalar var. Bir tanıdığım bu işi yaptığı için biliyorum. Kasko şirketi nasıl daha az zarar edecekse ona göre davranıyor. Bazen görüyoruz ne arabalar perte ayrılmamış. Bazı ufacık kazalar da ise perte çıkıyor.
Çeşitli siteler var bunlar için ve ihale ile satılıyor. Çok kez gördük, duyduk. Ne arabalar geldi 2 günde toplandı ve satışa hazır hale geldi. Çünkü araçta çok masraf yok. İhale açılıyor ve bu işi yapan kişiler hemen almak istiyor. Çünkü 1 haftada toplayıp satışa hazır hale geliyor. Bu da kasko şirketlerinin işine geliyor yani. Tabi ki çok dağınık arabalar da bu ihalelerde cuzi miktarlarda satılıyor. Piyasada ki çoğu hasar kayıtlı araçlar aslında kazayı direk yapandan değil de kasko şirketinden ihale ile alınıp onarılan ve satılan araçlardır.
Allah kimsenin başına vermesin tabiki, ama kazadan sonrası birazda şans işi pert konusunda malesef.
Honda konusuna gelirsek, adamlar dünya normlarına uygun şaşe tasarımı yapmışlar. İnsanı kurtar arabayı parçala. Ülkemiz için acı dünya için iyi haber diyebiliriz.Ama bizim ülke şartlarında kesinlikle alıcının düşünmesi gereken çok önemli bir etken. Ben daha önce arkadan darbelerde bu kadar ezilen büzülen araba çok görmedim. Sanıyorum ki bunu da kasti yaptılar ve arka taraftaki sütun tasarımlarında bir yenilik yapmak istediler. Ama belli ki öngöremedikleri sonuçlar doğurdu. Bence sabit noktalardaki sacın esneyen şase karşısındaki azizliğidir.
Bazı arkadaşlar ise Honda çıksın kabul etsin demişler. Keşke o kadar düzgün bir dünyada yaşasaydık diye düşünüyorum sadeceçEğer Honda bunu çıkarda kabul ederse, anında dünyada binlerce davayı da kabul etmiş olacak. Bu kesinlikle maddi manevi yük olacaktır. Bir de dünyada sadece böyle davaları kovalayan avukat mafyası diye tabir ettiğim bir kesim var. Uğraşmak istemeyen adamı bile ikna edip onları kazanırsak şu kadarı benim diyerek davaya sokuyorlar. Özellikle bilişim şirketlerine karşı çok aktifler. Bu konuda da emsal bir dava olduğu an türeyeceklerdir. Tabiki tüketici olarak kabul edilip bir geri dönüş olması taraftarıyım. Ama yapacaklarını da hiç sanmıyorum.
Muhtemelen bu şekilde daha çok kazandılar. Bostancı ve Kartal'daki çıkmacıları ilk gördüğümde gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Her ayrı parçadan yüzlerce vardı. Masum tüketici dışında herkes bu işten ekmek yiyor sanırım.Bu konuda cok fazla arac deneyimlemisligim yok. Bizim tanidigin aracinin ustune araba dustu. Sol arka c sutunu tarafindan araba yamuldu. Direkler iyice egildigi icin onarilamaz hale gelmis. Perte ayirdilar tabii. Ama arabanin mars basiyor. Ilk marsta calisiyor saat gibi. Sonra ogrendik ki araci parcalatip 2.el yedek parcacilara satmislar tum motor aksamini. Orijinal ve hasarsiz bi xenon farlar da iyi para getirmis. Tamir edip tekrar piyasaya sokma maliyeti fazla gelmis olacak ki parcalayip satmayi daha uygun gormusler. Eminim iyi para kaldirmislardir sattiklari parcalardan. On konsol, on koltuklar, motor, farlar falan komple piril pirildi.
Aynen oyle. Aslinda cikma parcalar da parasi olmayan otomobil kullanicilari icin iyi bir alternatif ama yeni model araclara binenler cok nadir kullaniyor bunlari. Daha cok biraz daha eskimis model arabalar icin iyi bir sey gibi duruyor. Malum bizde far kirilsa dogru yetkili servise.Muhtemelen bu şekilde daha çok kazandılar. Bostancı ve Kartal'daki çıkmacıları ilk gördüğümde gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Her ayrı parçadan yüzlerce vardı. Masum tüketici dışında herkes bu işten ekmek yiyor sanırım.