KAPALI 2017/0km Honda CİVİC' LPG Alınır mı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

anilsss.23

Asfalt Kurutucu
35
Merhaba arkadaşlar 0 km Honda civic almayı düşünüyoruz var mı aranızda kullanan ? değerli yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim ...
honda-civic-sedan.png
 
Sadece sunu soyliyim. Sorunsuzluk ve yakit acisindan civic lpgli modeli sizin icin idealdir. Dizellerden bile daha az yakiyor. Kasimda arkadasimla 300 km yol yaptik 65 tl gazla. Bence test edin, oyle karar verin. Fabrika cikisli LPG oneririm, 6 yil garantisi veriyorlar motora. Disarida yaptirirsaniz garantiden dusuyor bildigim kadariyla.
 
  • Beğeni
Tepkiler: anilsss.23
Merhaba arkadaşlar 0 km Honda civic almayı düşünüyoruz var mı aranızda kullanan ? değerli yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim ... Ekli dosyayı görüntüle 4749
Ben testini yaptım. Motorunu biraz sıkıştırarak bozuk yolda da kullandım. Kullandığım araç benzinli motor CVT şanzımanlıydı. LPG'li versiyonu benzinliden daha mantıklı gelmişti çünkü benzinli versiyon gerçekten fazla yakıyor. Benzinliyi alıp sonradan lpg taktırmanızı önermem. Yeterince uzun garantiyi fabrika çıkışı montajda almak her zaman daha iyidir.

Ticari kullanıma uygunsuzluğu herkes gibi sizin de bildiğiniz özellikleridir. Yere fazla yakın, o yüzden özellikle tam yükte her yola giremeyebilirsiniz. Yedek parçası pek ucuz olmaz. Otomatik şanzımanı da bilinen cvt şanzıman. Öyle eğlenceli bir tarafı yok ama sorunsuz, dayanıklı. Bu yönlerini bilerek ticari kullanım amacıyla satın almayı düşünüyorsanız tavsiye ederim. :) Çünkü Fd6'dan itibaren Civic'ten soğuyan biri olarak; kullanımını, iç mekan kalitesini ve genişliğini ben beğendim.
 
Öncelikle değerli yorumlarınız için teşekkür ederim . Bayağıdır giremedim foruma . Beyler şimdi bakıyorum çoğunluk ticaride olmaz falan diyor haklısınız da ama büyük bir şehir de ticari olarak çalışmayacak ve bizim niyetimiz de 3 sene sonra o araca hususi binmek ya da satıp az da olsa kar etmek. kullandım test ettim kısa da olsa cvt şanzıman neden se beni pek tatmin etmedi ama dediğim gibi kısa bir sürüş oldu belkide alışmam gerecek . Şuan normal 1.4 araç bir araba bile lpg fiyatları uçuk olduğundan kaynaklı 30 krş . yakıyor . Yakıt yönünü dert etmiyorum açıkcası . ama yol tutuş sağlamlık nasıl . Birde dikkatimi çeken yedek parçası gerçekten çok mu pahalı diğer araçlara göre
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Pek çok kişi cvt sevmez ama, ben cvt şanzımanın tamda taksicinin ihtiyacı olan şey oolduğunu düşünüyorum.
Ben istanbulda 5 ileri vitesli arabayla, sokaka aralarında istediğim vites oranını bulamıyorum. 30 km 20 km yada 40 km ile gidilen yollarda, 2 - 3 arasında karar vermem gerekiyor. 2 de gitsem bağırıyor, 3 de gitsem boğuluyor. Yeri geliyor durdu duracak rampada 1 e takmam gerekiyor, patinaja kalıyor.

Ama cvt oranı değişken. Hemde öyle güzel çalışıyorki. Micra Cvt kullandığım için, onun şehir içi rahatlığını tarif edecek kelime bulamıyorum. 1900 devirde sabit araba 10 ile 60 km arasında istediğin hızda sesiz sessiz ilerliyordu.

Taksici adam, ne yapsın motor sesini, günde 10 saat motor sesi dinleyecek. Bırakın lpgli Civic alsın arkadaş. 6 yıl garantisi var. Bozulursa bozulsun, yaptırırlar. Ayrıca otomatik vites arabada, kaza yapma olasılığı ne kadar düşük. Taksi sürücüsü önüne bakacak, vitesle uğraşmasın..

Ben sonuna kadar destek veriyorum, Honda Civic CVT bence 10 numara.
 
Cvt bence de kötü bir şanzıman değil.
Gayet amacına özel tasarlanmış, araç kullananların çok büyük bir bölümü için ideal bile denebilecek bir şanzıman ..motor devrini, gücünü, torkunu hep optimumda tutuyor...ama keyifli değil... spor arabaya pek gelmez... 1.6 Civic için ise bence eski model bir tam otomatikten daha iyi bir tercih..
 
Pek çok kişi cvt sevmez ama, ben cvt şanzımanın tamda taksicinin ihtiyacı olan şey oolduğunu düşünüyorum.
Ben istanbulda 5 ileri vitesli arabayla, sokaka aralarında istediğim vites oranını bulamıyorum. 30 km 20 km yada 40 km ile gidilen yollarda, 2 - 3 arasında karar vermem gerekiyor. 2 de gitsem bağırıyor, 3 de gitsem boğuluyor. Yeri geliyor durdu duracak rampada 1 e takmam gerekiyor, patinaja kalıyor.

Ama cvt oranı değişken. Hemde öyle güzel çalışıyorki. Micra Cvt kullandığım için, onun şehir içi rahatlığını tarif edecek kelime bulamıyorum. 1900 devirde sabit araba 10 ile 60 km arasında istediğin hızda sesiz sessiz ilerliyordu.

Taksici adam, ne yapsın motor sesini, günde 10 saat motor sesi dinleyecek. Bırakın lpgli Civic alsın arkadaş. 6 yıl garantisi var. Bozulursa bozulsun, yaptırırlar. Ayrıca otomatik vites arabada, kaza yapma olasılığı ne kadar düşük. Taksi sürücüsü önüne bakacak, vitesle uğraşmasın..

Ben sonuna kadar destek veriyorum, Honda Civic CVT bence 10 numara.
Şu ana kadar aldığımız en olumlu yorum :) Teşekkür ederiz aklımızda ki soru işaretlerini biraz daha ortadan kaldırdınız . :)
 
Cvt bence de kötü bir şanzıman değil.
Gayet amacına özel tasarlanmış, araç kullananların çok büyük bir bölümü için ideal bile denebilecek bir şanzıman ..motor devrini, gücünü, torkunu hep optimumda tutuyor...ama keyifli değil... spor arabaya pek gelmez... 1.6 Civic için ise bence eski model bir tam otomatikten daha iyi bir tercih..
Teşekkür ederim zaten sakin bir kullanım izliyoruz şehir içinde İstanbul gibi Yoğun bir tempoda yokzaten .
 
arabayı sattıktan sonra bende araç arayışındayım. Ben sizin gibi ticari olarak kullanmayacağım ama baktıgım araçlar arasında bana da en mantıklısı civic geldi. Astra sedana, ford focusa, toyota corollaya ve son olarak civic sedana baktım. toyota zaten doluluk anlamında diğerlerinden bir adım geride ama focus ve astranın en ful modelleri civic'in orta donanım elegance paketine denk geliyor. executive zaten diğerlerine göre ful+ful oluyor. Donanım olarak kafadan bi adım önde. Kasa yeni çıktı herhangi bi kasa değişim derdi yok. lpg konusunda bayiide araç hakkında bilgi alırken aracın lpg ile kullanımda yıpranmaya müsait parçalarının hepsinin (25parça) değiştirildigini söylediler. Benim gayet kafama yattı. Gidişinden bahsedicek olursak istanbul içinde yaşıyorum bana zaten ahım şahım bi sürat lazım değil. uzun yolda da beni sıkıntıya düşüreceğini hiç zannetmiyorum. Evet turbo motorlara göre tork değeri düşük bunu ara hızlanmalarda hissederim ama bunu ben kendim adına sorun etmiyorum. Artık ülke olarak lpg ye olan ön yargıyı yıkmak gerekiyor diye düşünüyorum. Hele ki son benzin ve mazot fiyatlarını görünce. Lpg gayet mantıklı hele fabrika çıkışlı ve garantili olunca...
 
arabayı sattıktan sonra bende araç arayışındayım. Ben sizin gibi ticari olarak kullanmayacağım ama baktıgım araçlar arasında bana da en mantıklısı civic geldi. Astra sedana, ford focusa, toyota corollaya ve son olarak civic sedana baktım. toyota zaten doluluk anlamında diğerlerinden bir adım geride ama focus ve astranın en ful modelleri civic'in orta donanım elegance paketine denk geliyor. executive zaten diğerlerine göre ful+ful oluyor. Donanım olarak kafadan bi adım önde. Kasa yeni çıktı herhangi bi kasa değişim derdi yok. lpg konusunda bayiide araç hakkında bilgi alırken aracın lpg ile kullanımda yıpranmaya müsait parçalarının hepsinin (25parça) değiştirildigini söylediler. Benim gayet kafama yattı. Gidişinden bahsedicek olursak istanbul içinde yaşıyorum bana zaten ahım şahım bi sürat lazım değil. uzun yolda da beni sıkıntıya düşüreceğini hiç zannetmiyorum. Evet turbo motorlara göre tork değeri düşük bunu ara hızlanmalarda hissederim ama bunu ben kendim adına sorun etmiyorum. Artık ülke olarak lpg ye olan ön yargıyı yıkmak gerekiyor diye düşünüyorum. Hele ki son benzin ve mazot fiyatlarını görünce. Lpg gayet mantıklı hele fabrika çıkışlı ve garantili olunca...
evet donanım olarak çok iyi diğerlerine göre . Fabrika çıkışlı lpg olması dolum yerinin benzin dolumu yapılan yerin yanında olması ve gösterge de ne kadar lpg kaldığını gösteren göstergelerle gelmesi ve 6 yıllık garantili olması bence büyük avantaj. Dediğiniz gibi motor biraz hantal kalıyor alt devrlerde ama üst devirler de ne olur bilemiyorum .
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve alfhonso
FD6'yı 60.000 km lpg'li kullanmıştım. Tık demedi, demezdi de!!!

Burada fabrika çıkışı lpg konusunda 25 parça gerçekten değişmiştir ama, biraz da reklam olsun diye değişmiştir.

Yani, garanti konusunda "ben 6 yıl serviste bakımlarımı yaptırırım" diyorsanız,o zaman fabrika çıkışı lpg'yi alın. Ama bugün en kral lpg kiti bile 6.000TL yapmaz (fabrika çıkış lpg için talep edilen fark bu diye hatırlıyorum)

Daha dün durduk yerde FD6'm aklıma geldi.

Hep güzel anılarım vardı o arabamda, çok keyifliydi.

Hey gidi günler diyor insan:)

Bu arada, konu sahibi arkadaş, yeni aracınız hayırlı olsun...
 
FD6'yı 60.000 km lpg'li kullanmıştım. Tık demedi, demezdi de!!!

Burada fabrika çıkışı lpg konusunda 25 parça gerçekten değişmiştir ama, biraz da reklam olsun diye değişmiştir.

Yani, garanti konusunda "ben 6 yıl serviste bakımlarımı yaptırırım" diyorsanız,o zaman fabrika çıkışı lpg'yi alın. Ama bugün en kral lpg kiti bile 6.000TL yapmaz (fabrika çıkış lpg için talep edilen fark bu diye hatırlıyorum)

Daha dün durduk yerde FD6'm aklıma geldi.

Hep güzel anılarım vardı o arabamda, çok keyifliydi.

Hey gidi günler diyor insan:)

Bu arada, konu sahibi arkadaş, yeni aracınız hayırlı olsun...

Uygun kit tam olarak ne kadardır bilmiyorum ama 1.6 gdi tucson için 7,500 lira prins fiyatı almıştık bilmiyorum yeni civic'e uygun olan kit hangisidir
 
Uygun kit tam olarak ne kadardır bilmiyorum ama 1.6 gdi tucson için 7,500 lira prins fiyatı almıştık bilmiyorum yeni civic'e uygun olan kit hangisidir

Civic e 1500-2000 tl arası standart obd li kitler çok rahat uyum sağlar.
Direk enjeksiyon & turbo kombinasyonuna sahip araçlarda sıvılaştırılmış kit olayından dolayı çok acayip rakamlar söz konusu olabiliyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...