2017 fiesta

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Evet hepsi için farklı bir iç mekan tasarımı yapıyorlar her segment farklı oluyor. Araçların segmentten segmente farklılık göstermesini ben de seviyorum ama nereye kadar devam eder bilinmez. Malum sağlam maliyetli oluyor.

inşallah yani farklı bir iç tasarım yapmak ne kadar maliyetli olabilir ki.
 
Valla arkasını bi tık sevdim diyebilirim, içide emanet ekran haricinde güzel geldi bana ama ön panjur far sisvarı vs için aynı şeyi söyleyemeyeceğim....
 
inşallah yani farklı bir iç tasarım yapmak ne kadar maliyetli olabilir ki.
Tasarım için ayrı bir bütçe ayırmak gerekiyor, her araç için ayrı tasarım ayrı zaman ve ayrı zaman kaybı. Her tasarım için ayrı sorunlar, problemler ve çözmek için ayrı ayrı uğraşmak gerek. Malum, zaman = para kaybı. Kafadan bu fiesta'nın direksiyon tuşları ile güncel focus'un ve mondeo'nun tuşları birbirine benzemiyor. Aynı şekilde konsol tuşları v.s öyle.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Bizim de arada 3 senelik bi citroen macerası vardı o zaman da arıyorlardı fark etmez. Ford kullanmıyoruz artık biz dediğimizde olsun bayilerimize gelin bir kahvemizi için test sürüşü yapın almasanız da olur falan diyorlardı.
Almadan önce hem 13k indirim yaptılar hem yemek verdiler hem 1 günlük Focus verdiler biz ne yaptık akşam verdiğimiz kaporayı sabah geri alıp taa Antalya'ya gidip Validenin isteği üzerine Golf alıp geldik(Hb araba istiyodu Focus'un Hb küçük biraz)Ama adamlar hala arıyor:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Tasarım için ayrı bir bütçe ayırmak gerekiyor, her araç için ayrı tasarım ayrı zaman ve ayrı zaman kaybı. Her tasarım için ayrı sorunlar, problemler ve çözmek için ayrı ayrı uğraşmak gerek. Malum, zaman = para kaybı. Kafadan bu fiesta'nın direksiyon tuşları ile güncel focus'un ve mondeo'nun tuşları birbirine benzemiyor. Aynı şekilde konsol tuşları v.s öyle.

Her model için ayrı tasarım değil de her segment için daha özgün tasarım olabilir mesela ne kadar beğenmesem de citroen bunu çok iyi yapıyor tabiki benzerlikler oluyor ama yine de modelleri hep farklı oluyor bir c4 ile c4 picassonun iç mekanda hiç bir alakası yok.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Almadan önce hem 13k indirim yaptılar hem yemek verdiler hem 1 günlük Focus verdiler biz ne yaptık akşam verdiğimiz kaporayı sabah geri alıp taa Antalya'ya gidip Validenin isteği üzerine Golf alıp geldik(Hb araba istiyodu Focus'un Hb küçük biraz)Ama adamlar hala arıyor:D
O konuda müşteri hizmetlerini ben de seviyorum. Her bayi yapmıyor ama bir kısmı böyle ihtimam gösteriyor. Genel merkez de aynı şekilde.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Almadan önce hem 13k indirim yaptılar hem yemek verdiler hem 1 günlük Focus verdiler biz ne yaptık akşam verdiğimiz kaporayı sabah geri alıp taa Antalya'ya gidip Validenin isteği üzerine Golf alıp geldik(Hb araba istiyodu Focus'un Hb küçük biraz)Ama adamlar hala arıyor:D
Golf almakla iyi etmişsin bişeye benzetemiyorum hb focusu ben
 
Her model için ayrı tasarım değil de her segment için daha özgün tasarım olabilir mesela ne kadar beğenmesem de citroen bunu çok iyi yapıyor tabiki benzerlikler oluyor ama yine de modelleri hep farklı oluyor bir c4 ile c4 picassonun iç mekanda hiç bir alakası yok.
Ama citroen'in üretim politikası ve müşteri kitlesi de tasarım ve oyuncak üzerine kurulu. Ford'un böyle bir iddiası yok, citroen'e ek olarak altyapıya da ayrı bütçe ve zaman ayırıyorlar. Yani tasarım üzerine inovasyon gibi bir vizyonları yokken farklı tasarım kullanmaya çalışıyorlar ki zaten maliyeti arttıran da bu oluyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Ama citroen'in üretim politikası ve müşteri kitlesi de tasarım ve oyuncak üzerine kurulu. Ford'un böyle bir iddiası yok, citroen'e ek olarak altyapıya da ayrı bütçe ve zaman ayırıyorlar. Yani tasarım üzerine inovasyon gibi bir vizyonları yokken farklı tasarım kullanmaya çalışıyorlar ki zaten maliyeti arttıran da bu oluyor.

Ama Citroen geliştireceği bir şey yok ki zaten bütün her şeyi psa grubu şeklinde hallediyorlar mesela c4 ile 308 aynı alt yapıyı direk koyabilir ama koymuyor ve koymadığı için zaten c4 308 göre çok daha ucuz.
 
Yeni c3 e bindim baya oyuncaklı güzel tasarımı var ama gel görki kapıyı kapatmam için şöyle uyduruk bişey yapmışlar(ortadaki foto)
 

Ekli dosyalar

  • image.jpg
    image.jpg
    27.4 KB · Görüntüleme: 141
Ama Citroen geliştireceği bir şey yok ki zaten bütün her şeyi psa grubu şeklinde hallediyorlar mesela c4 ile 308 aynı alt yapıyı direk koyabilir ama koymuyor ve koymadığı için zaten c4 308 göre çok daha ucuz.
Tamam işte problem de burada peugeot bir şekilde marjinal tasarım + daha yeni ve modern altyapılar için uğraşıyor. Gerek psa'dan parasını verip alıyor, gerek opel ile ortak maliyeti sırtlıyor, gerekse kendisi üretiyor. Yani onun için de maliyet fazla. Ama citroen'in böyle bir derdi yok. Tasarım ve oyuncak iyi olsun, altyapı eh işte olsun yeter gözüyle bakıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Tamam işte problem de burada peugeot bir şekilde marjinal tasarım + daha yeni ve modern altyapılar için uğraşıyor. Gerek psa'dan parasını verip alıyor, gerek opel ile ortak maliyeti sırtlıyor, gerekse kendisi üretiyor. Yani onun için de maliyet fazla. Ama citroen'in böyle bir derdi yok. Tasarım ve oyuncak iyi olsun, altyapı eh işte olsun yeter gözüyle bakıyor.
Cakcaklı gözüksün yeter.Virajda devrilsin umrumda değil:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Tamam işte problem de burada peugeot bir şekilde marjinal tasarım + daha yeni ve modern altyapılar için uğraşıyor. Gerek psa'dan parasını verip alıyor, gerek opel ile ortak maliyeti sırtlıyor, gerekse kendisi üretiyor. Yani onun için de maliyet fazla. Ama citroen'in böyle bir derdi yok. Tasarım ve oyuncak iyi olsun, altyapı eh işte olsun yeter gözüyle bakıyor.

Şöyle bakmak lazım ona göre de para istiyorlar zaten düzgün altyapı ile yapsa hem fiyat artar hem de pejonun önüne geçmiş olur o yüzden istemezler biraz da markaların kararları mesela aynı olay seat ile vw arasında da var bence citroen pejo da onun gibi bir şey.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...