2017 fiesta

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hocam öyle tabi. fakat burada bizler taraftar da olabiliyoruz biliyorsunuz :D
Orası öyle hocam ama taraf olacak bir durum yok, hangisi iyiyse, hangisi kime daha çok hitap ediyorsa onu seçecek insanlar. Dediğim gibi bu iş duygusal anlamda takım desteklemeye benzemez hepimizi ciddi paralar veriyoruz, yanlışsa yanlış söyleyeceğiz :) Bu arada fiesta'ya doğru düzgün bir dizel otomatik kombinasyonu gelmezse derbiyi baştan unutun :D
 
hocam powershift şu anda dsg nin ilk versiyonları gibi. birkaç güncelleme ile gelişimi tamamlanınca çok güzel olacak o da verimlilik anlamında gerek performans gerek tüketim ve sağlamlık olarak. ford un motorları zaten iyi
Burada fiesta adına referans alabileceğim tek ford modeli güncel kasa focus'da bulunan 1.5 tdci powershift kombinasyonu. Bu kombinasyon güzel yakıt tüketimi değeri ve canlı ilk gaz tepkileri sunuyor. Ama dsg'den biraz daha yavaş geçiş hızı. Bu kombinasyonda biraz daha iyileştirilmesi gereken şey geçiş hızı olarak gözüküyor. Artık yeni fiesta'da ve focus'da bu durumu nasıl yapacaklar göreceğiz.
 
hocam bence baktığımız zaman güzel bir dizel otomatik kombinasyonu. fakat neden bilmiyorum powershift biraz edc nin de arkasında bir imajı var gibi. geçiş hızından olsa gerek çift kavramalıdan ziyade tork konvertörlü gibi yorumları alıyor. bir de fordun tüm modellerine gelmedi ilginç bir şekilde powershift. tam hakim olmadığı için tahminen konuşuyorum bu arada. o yüzden biraz daha hızı, (konuşulan) titremesi vs gelişince ideale ulaşacak iyice dedim.
Geçiş hızı edc ile yarışır vaziyette ama ilk gaz tepkisi daha iyi edc'den. İlk gaz tepkisinin iyi olmasının sebebiyse Ford'un bazı modellerinde dinamizmi ön planda tutması. Powershift adına da genel olarak titreme sorunundan şikayet ediyorlar kavramadan ziyade. Zaten çift kavramalar hiç bir zaman bana göre olmadı, hepsi de narin teknolojiler. Türkiye'deki ford'un durumundan dolayı burada powershift çok fazla yaygınlaşmadı çünkü Türkiye'ye gelen ford modellerinin donanımları yıllardır Avrupa'dakinden hep çok farklıydı. Yani bu şanzıman kombinasyonu Avrupa'da kullanılırken Türkiye'ye pek fazla sunulmadı. Belki bundan sonrası için daha fazla kullanırlar.
 
Arkadaşlar yeni Fiesta Bang&Olufsen opsiyonu dedi, panoramik sunroof dedi, adaptif hız sabitleyici dedi. Beni tavladı. :)
3 Kapılı ST-Line için şimdiden para biriktirmeye başlayayım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
dediğim şeyi güzel açıklamışsınız hocam. edc ve dsg markalarla özdeşleşti ama ford hepsinde kullanmadığı için powershift sanki isim olarak geriden geliyor gibi oldu. ben beğeniyorum şahsen o şanzımanı. tork konvertörlüler de artık oldukça iyi ama yine de verimlilik olarak fark var hocam ya. günlük kullanımda hepsi iyi ama siz de yazmıştınız daha önce. passat güç ağırlıkta geride olmasına rağmen sizin focus a yakın yürüyebiliyor. şu anda kullandığım golf 1.2 tsi dsg 140 lık astra j ile hemen hemen aynıydı. tüketimde de fark ediyor baya. yoksa tork konvertörü daha doğal hissettiriyor tabi.
Şimdi bir bmw'deki tork konvertör her zaman ilk tercihim olur. Çift kavramalıların arıza çıkarma potansiyelleri azalsa normal tork konvertörlü şanzımanları ben de kullanmam, belki teknoloji biraz daha ilerleyince olgunluk çağlarına erişirler bu konuda. Ama powershift konusunda doğrusunuz, volvo'larla bile daha çok özdeşleşti ford'a göre bu şanzıman. Hala bazı araçlarına koyuyorlar bazısına koymuyorlar, vallahi yıllardır ben de anlamadım artık düşünmüyorum açıkçası :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: hikmetkara
Arkadaşlar yeni Fiesta Bang&Olufsen opsiyonu dedi, panoramik sunroof dedi, adaptif hız sabitleyici dedi. Beni tavladı. :)
3 Kapılı ST-Line için şimdiden para biriktirmeye başlayayım.
Kör nokta uyarı, şerit takip asistanı v.s v.s donanımları da unutma hocam. Sevmesek bile belki komple bir paketin içinde hepsini alınabilir :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Valla opsiyonlar çok çok iyi, donanım olarak epey zenginleşmiş, donanımları görünce fiestaya hallendiğim doğrudur
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Görünüm olarak çok hoşuma gitti açıkçası :) ama görür görmez bu bir arabaya benziyor dedirten hatları var. Biraz sonra hangi arabaya benzediğini hatırladım; fiat punto'nun hindistan versiyonu.

Direkt olarak pek bi benzerlik yok; ancak A sütunu hatları ön kaput, tampon, farların hatları biraz canlandırıyor.

d8500X.jpg
 
  • Beğeni
Tepkiler: assettocorsaa
Şu vignale fiesta vergiye takılır mı acep ? Pek alışkın değiliz b segmentte bu tarz bir iç mekana, insanın kafasını çelip duruyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Aygen ve alfhonso
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...