KAPALI 2017 Makyajlı FORD KUGA Alınır mı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Titanium'da otomatik vites farkı 18bin TL inanılır gibi değil. Laf ettiğimiz VAG'da bile daha az fark var.

Bir de anlamadığım manuel şanzıman 270nm tork iken powershif 300nm tork ile satılıyor. Yahu tam tersi olmaz mıydı? :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Titanium'da otomatik vites farkı 18bin TL inanılır gibi değil. Laf ettiğimiz VAG'da bile daha az fark var.

Bir de anlamadığım manuel şanzıman 270nm tork iken powershif 300nm tork ile satılıyor. Yahu tam tersi olmaz mıydı? :)

Şöyle ki titanium otomatik vitese geçince bi üst vergilendirme dilimine tekabül ediyormuş, geçtiğimiz sayfalarda bahsedilmişti aynı zamanda @sinan abi testte de bahsetti. Vergi artınca malum
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Sakın yanlış anlamasin kimse.bu motor ve şanzımanı üstelik bu ağırlıkta tam 28 bin km dir kullanıyorum.az çok ne olduğunu biliyorum(1.5 TDCİ powershift connect) ağırlığıda 1623 kg.

Yahu henüz 50 km de olan araçla test yapıyorsun.birde güzel gazliyorsun sonrada yok 8.5 litre yakmıs fazla yakiyor gitmiyor diyorsun.rodajini tamamlamamış motordan ne performansı veya yakıt tüketimi bekliyorsun kimse demiyor.benim karma ortalama 5.8 lt.28 bin km nin ortalaması.

D modunda araç kısılmış modda.limitorde kaliyor(180 i geçmiyor) ve deviri erken bitiriyor.gazlayacaksan s modu dışında gerçekten yalan.

120 bg 300 tork un yetmediği gerçekten ayrı bir garabet.kime ve neye göre yetmiyor.110-115 bg lik 250_270 torklu takiplerinde çekiş sanki mukemmelde burada zayıf ....

Sonuç bence kuga fiyatına göre tercih edilebilecek bir araba.elestirilerim tüm kuga testleri için bireysel değil.
 
Titanium'da otomatik vites farkı 18bin TL inanılır gibi değil. Laf ettiğimiz VAG'da bile daha az fark var.

Bir de anlamadığım manuel şanzıman 270nm tork iken powershif 300nm tork ile satılıyor. Yahu tam tersi olmaz mıydı? :)
Vergi Dilimine giriyor titanium otomatik vites 70 bin tl üstü oluyor %60 ÖTV Oluyor. Fark etmişsindir Style Otomatik ve Manuel Arasında 6500 tl fark var
 
Sakın yanlış anlamasin kimse.bu motor ve şanzımanı üstelik bu ağırlıkta tam 28 bin km dir kullanıyorum.az çok ne olduğunu biliyorum(1.5 TDCİ powershift connect) ağırlığıda 1623 kg.

Yahu henüz 50 km de olan araçla test yapıyorsun.birde güzel gazliyorsun sonrada yok 8.5 litre yakmıs fazla yakiyor gitmiyor diyorsun.rodajini tamamlamamış motordan ne performansı veya yakıt tüketimi bekliyorsun kimse demiyor.benim karma ortalama 5.8 lt.28 bin km nin ortalaması.

D modunda araç kısılmış modda.limitorde kaliyor(180 i geçmiyor) ve deviri erken bitiriyor.gazlayacaksan s modu dışında gerçekten yalan.

120 bg 300 tork un yetmediği gerçekten ayrı bir garabet.kime ve neye göre yetmiyor.110-115 bg lik 250_270 torklu takiplerinde çekiş sanki mukemmelde burada zayıf ....

Sonuç bence kuga fiyatına göre tercih edilebilecek bir araba.elestirilerim tüm kuga testleri için bireysel değil.
Ford keşke biraz hafifletse araçları yada beygirini arttırsa tiguan bakıyoruz 1400 kg 3008 bakıyoruz 1300 kg forda bakıyoruz 1600 kg tamam ağır yaptın bari 120 ps yerine 140 ps 150 ps olsaymış
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...