Bence pek objektif bir yorum olmamış egzoz konusunda. Daha çok vag funı gibi yorumlamışsınız (bende vag 1.8tfsi kullanıcısıyım bu arada) belki r56 mcs kullandığım için öyle gelmiştir bana (mini cooperlarda egzos yazılımı var fabrikasyon) ama bence mininin egzosu polonunkinden çok daha başarılıdır. Gerek hacim farkından oluşan tokluk, gerekse yüke bindirip gaz kestiğimizdeki yaptığı homurdanma konusunda polodan daha başarılıdır. Tabi bunlar benim düşüncelerim tıpkı sizinkiler gibi. Thpler yağ yakımına bağlı kurum, yüksek basınç pompası arızası konusunda nam salmış arabalardır arkadaşınızın sorun yaşamamış olması onun şanslı olduğunu gösteriyor. İllaki yüksek basınç pompası bozar ve üst kapak kurum bağlar thpde.
Yazdıklarımı lütfen muhalefet olarak algılamayın sadece yaşadıklarımdan aldığım dersleri paylaştım okadar.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Gti da dsg olmasa da güzel ya sesi, arkadaşta 160 lık golf var egzozlu, yani dsg elbette güzelleştiriyor ama tsi ların sesi güzel olmuştur hep.gti'daki ses dsg'den kaynaklanıyor. 208 gti manuel.
Ben cooper s'lere egzoz yapınca çok beğeniyorum. Aynı motor ama manifold farkından vs olabilir. Gazdan ayağı çekince gelen ufak tefek patırdamalar çok daha keyifli.
bende bundan bahsediyordum katılıyorumKimse üzerine alınmasın ama objektif olarak yaklaşmak gerekirse benim yorumum şu şekilde olacak. Pistte gözetmenlik yaparken bir çok organizasyonda iki motor tipini de bol bol dinleme fırsatım oldu. Haliyle piste gelen araçlar %90 egzozlu oluyor zaten. Bana kalırsa tsi'lardan gelen ses biraz daha zorlama ve keyifsiz hissettiriyor. Ama thp'ler hep bi çatara patara alev peşinde,ciğerli ve dolu dolu sese sahip.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.