KAPALI 260.000 TL'ye kadar C Segmenti 20 Yaş İçin İlk Araç Tercihi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Taybao
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Taybao

Batuhan
Asfalt Kurutucu
32
23
Merhabalar abilerim arkadaşlarım bi aksilik çıkmazsa mayıs ortasına doğru ilk arabamı alacağız aracı otomatik ve c segmenti düşünüyorum ve 2 seçenek buldum ancak kararsızım 308 güzel bi seçenek yol tutuşu vs ancak pek piyasası olan bir araç değil gibi geniş bir kitle tarafından kullanılmıyor. Diğer seçeneğim seat leon ancak onunda yol tutuşunun çok iyi olmadığını ve süspansiyonlarının çok sert olduğunu söylediler siz ne önerirsiniz bütcem 260 bin e kadar var aynı zamanda bağımsız süspansiyonlu araç da önerirseniz çok sevinirim model yılı 2017 ve üstü olursa çok güzel olur.
 
1.2 puretech motorda ne gibi sorunlar var? Bende almayı düşünüyorumda.


Alıntı olarak paylaşıyorum
"Özet olarak motorların bir kısmında vuruntu ve tekleme problemi oluşmuş garanti süresinde servislerde değişim yapılmış garantisi bitip bakımları serviste yapılan araçların büyük kısmında da iyi niyet garantisinde problemler çözümlenmiş. Ve en son geçen sene yazılım ve Buji için geri çağırma yaptılar bundan sonra problemler oldukça azaldı.

Problem yaşanmaması için ngk ILZKBR7B8DG Laser İridium bujinin kullanılması, mutlaka SN API plus sertifikalı yağ kullanılması, yazılım güncellemesinin yaptırılması çok önemli. Yanlış yağ kullanımı motorun sağlıksız çalışarak bozulmasına neden olabilir. Özel servislerin bir kısmı bu konuda bilgili ve hassas değiller. "

buji kesmesi, sandık motor yemeler vs gibi epey sorun duydum.
 
Alıntı olarak paylaşıyorum
"Özet olarak motorların bir kısmında vuruntu ve tekleme problemi oluşmuş garanti süresinde servislerde değişim yapılmış garantisi bitip bakımları serviste yapılan araçların büyük kısmında da iyi niyet garantisinde problemler çözümlenmiş. Ve en son geçen sene yazılım ve Buji için geri çağırma yaptılar bundan sonra problemler oldukça azaldı.

Problem yaşanmaması için ngk ILZKBR7B8DG Laser İridium bujinin kullanılması, mutlaka SN API plus sertifikalı yağ kullanılması, yazılım güncellemesinin yaptırılması çok önemli. Yanlış yağ kullanımı motorun sağlıksız çalışarak bozulmasına neden olabilir. Özel servislerin bir kısmı bu konuda bilgili ve hassas değiller. "

buji kesmesi, sandık motor yemeler vs gibi epey sorun duydum.

en son gelen modellerde aynı sorunlar devam ediyor mu? bilginiz var mı?
ben sıfır olarak değerlendirmiştim.
 
Mini Cooper 1.5. 5 kapı olanların 2017-18 modelleri düşük kmde kazasız olarak 265 civarından başlıyor. C değil B sınıfı araba, B sınıfı boyutlarında ama yüksek olmadığı için yaşam alanı da ferah değil öyle bir beklentiniz varsa, bagaj beklentiniz varsa o da küçük, ama güzel araba. Arabaları genç-orta yaşlı-ihtiyar diye ayırmıyorum her yaştan kişi her arabaya biniyor, hele de ülkemizde (tek atımlık kurşun, birden çok talebe cevap verme beklentisi vs.). Şanzıman olarak 2018'e kadar 6 ileri Aisin TK, 2018 ve sonrasında 7 ileri Getrag DCT kullanıyor. Motor hepsinde aynı, 136 bg 1.5 BMW motoru. (Yazdıklarım benzinliler için geçerli.)
 
Son düzenleme:
Üstün körü konuyu biraz okudum ama sanırım A3 tavsiye eden olmamış. Dizeli yeterli gelmezse 1.4 bakabilirsiniz. ama şanzıman sayesinde beklentinin üstünde bir gidişi var. Bizzat deneyimlerim ve tabiri caizse "eşek" niyetine binen arkadaşımdan gördüğüm deneyimlerime bakarak şunları söyleyebilirim;
-Araba inanılmaz sağlam.
-Yol tutuşu çok iyi.
-Yakıtı İstanbul trafiği + sert sürüşle, yani maksimum 8.5l

Şunu da belirtmem gerek tavsiye edilen arabaların büyük çoğunluğuna binmedim veya kullanmadım. Sadece premium bir örnek olmasına adına yazıyorum. O paraya araç alacak olsam şahsen tercihim olurdu.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...