400 bin km deviren ilk Tesla

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
80 bin Euro başlangıç fiyatı, valla 5 serisi yerine düşünülür. Tabii bu P75 modeli. Arkadan itiş 480 km menzil, autopilot falan yok.

Edit: 325.000 TL'ye geliyor. Vergiler vs. toplanınca.
Edit 2: Vergisiz fiyatı 63 bin Euro, o fiyat üzerinden ithal ettiğiniz zaman bu fiyatlara geliyor.
Valla o arabaya göre iyiymiş ama disribütörü ya da kendisi gelip satış, servis desteği vermeden pek tercih edeceğimi sanmıyorum. Birde şarj istasyonlarının yayılması lazım. i3 düşünmüştüm bir ara ama ı ıh.. :(
 
Valla o arabaya göre iyiymiş ama disribütörü ya da kendisi gelip satış, servis desteği vermeden pek tercih edeceğimi sanmıyorum. Birde şarj istasyonlarının yayılması lazım. i3 düşünmüştüm bir ara ama ı ıh.. :(
batıdaki adamın pek sıkıntısı yok kısa süreliğine doğudayım il merkezine bile 130km ilçe ve erzurum,sivas gibi büyük iller dahil hiçbir yerde şarj istasyonu da yok o yüzden şu anlık pek avantajlı değil
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
P100d Model X test ettiğinde fiyatını sordum adam bana 200k euro dedi :D:D:D.

Sende gitmiş en pahalisini test etmişsin..
Hem model x
Hem dual motor
Hem 100 kw
Ustelik performance paket.
Allah bilir 7 suit olandir.
Birde turbine blade 21 inc jant varsa off.
Autopilot 2.0 donanimi eksik olmaz...

Tesla bana 75 kw model x icin mail atiyordu 65000 dolar.. Şimdi kac para acep..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
İşte o noktaya çıktığımda elektrik melektrik dinlemem Range Rover Velar R Dynamic alırım. Zaten RR'a 3.0 MTV'si ödemekten yoruldum. :D

Kaşınmıyor değilim.

okDOn9.jpg


lWaOBr.jpg


Geçen hafta Borusan'a gittiğimde kaşıdılar zaten. "Classic'i ver, Velar'ı götür." sloganıyla :D
 
Sende gitmiş en pahalisini test etmişsin..
Hem model x
Hem dual motor
Hem 100 kw
Ustelik performance paket.
Allah bilir 7 suit olandir.
Birde turbine blade 21 inc jant varsa off.
Autopilot 2.0 donanimi eksik olmaz...

Tesla bana 75 kw model x icin mail atiyordu 65000 dolar.. Şimdi kac para acep..
Üzerinde jant opsiyonu hariç herşey varmış :D jant opsiyonu neden yok diye sorduğumda konfor için koymadık demişlerdi :D.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
İşte o noktaya çıktığımda elektrik melektrik dinlemem Range Rover Velar R Dynamic alırım. Zaten RR'a 3.0 MTV'si ödemekten yoruldum. :D

Kaşınmıyor değilim.

okDOn9.jpg


lWaOBr.jpg


Geçen hafta Borusan'a gittiğimde kaşıdılar zaten. "Classic'i ver, Velar'ı götür." sloganıyla :D
Valla first edition bulursanız alın gerçi hoş türkiye ye gelir mi bilmiyorum ama o benim baya hoşuma gitmişti :D.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Bu yüzden kaskosu 10.000 TL civarlarında. Problemlerin büyük olduğu ortada, fakat hızlıca da çözebiliyorlar, veya öyle iddaa ediyorlar.
Bir problem çıktığı zaman en yakın Tesla servisine (sanırım Graz-Avusturya) gitmek zorundasınız, ikinci seçenek ise mühendis çağırıp işlemleri burada yaptırmak. Günlük bazda ve çok fazla paraya çalışıyorlarmış mühendisler. Tabii en iyi bilgiyi Tesla sahiplerinden almak lazım.
Zaten Turkiye icin su asamada erken bu araba. Fiyati uygun olsaydi bile bakimdi, tamirdi altindan kalkilmaz. Hatta bir Tesla sahibinin Turkiye'de kasko tarafindan magdur edildigini bile okumustum
 
Arkadaşlar her yerde elektrik prizi var. Sanki her gun 400 km yol yapiyonuz..
E abi aha buyur yarın 300km'lik yola çıkıyoruz osmangazi köprüsü üzerinden 180 190 gidince 2.5 saatten daha kısa bir sürede eskişehire gidebiliyoruz altımızda Tesla olsaydı tapa gaz gidince menzil oldukça fazla düşecekti ve kuvvetle muhtemel mola ihtiyacımız olacaktı. Tabii eğer superchargerlar olsaydı 20 25 dakikada yeterli menzili ikmalini elde edip yolumuza devam edebilecektik ama dediğim gibi daha türkiye için tesla biraz erken bir marka ne zaman superchargerlar gelir o zaman alınası bir araç olur.
 
Ben her sene bakim icin avysturalyaya gitmeye hazirim.. Yeterki alacak gucum olsun. Otopilotsuz 7 suitli model s 75d istiyom.
 
E abi aha buyur yarın 300km'lik yola çıkıyoruz osmangazi köprüsü üzerinden 180 190 gidince 2.5 saatten daha kısa bir sürede eskişehire gidebiliyoruz altımızda Tesla olsaydı tapa gaz gidince menzil oldukça fazla düşecekti ve kuvvetle muhtemel mola ihtiyacımız olacaktı. Tabii eğer superchargerlar olsaydı 20 25 dakikada yeterli menzili ikmalini elde edip yolumuza devam edebilecektik ama dediğim gibi daha türkiye için tesla biraz erken bir marka ne zaman superchargerlar gelir o zaman alınası bir araç olur.

Normal 75kw bile eskişehire tek sarj ile gider..
 
Bizim Ankara eşrafından iki arkadaş var. Geçen Türkiye'ye gelen ilk P100D'yi çekmeye gittiler İstanbul'a. Kendileri de Tesla sahipleri. Birinde i3'te var.

Elektrik için bayağı erken arkadaşlar. Araştırdım, soruşturdum, oturduk uzun uzun konuştuk bunları.

bkz YouTube: Tesla Günlükleri, Tesla Türk
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...