4x4 dizel otomatik ve 115bin TL!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Carsever
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cx3 ü ciddi düşünmüş ve almaktan vazgeçmiş biri olarak. Bagajı fonksiyonsuz küçük(300 litre bagajım var daha rahat kullanabiliyorum mesela cx3 350 sine göre),Şaft tüneli büyük,dediğiniz donanımda cantlar 16 inç geliyor küçük kalıyor,Orta kol dayama yok.Araba B segment arabaları parasında diyorsunuz B segment bir crossover olduğundan öyle. 4x4 ü nü test etmedim ama öylesine konduğunu yukarıda atılan testlerden anlarsınız.Genel olarak böyle bir araba Cx3. Bu paralara ne alırım dersen 4x4= Biraz koyabiliyorsam koyar Xv alırım
 
Cx3 ü ciddi düşünmüş ve almaktan vazgeçmiş biri olarak. Bagajı fonksiyonsuz küçük(300 litre bagajım var daha rahat kullanabiliyorum mesela cx3 350 sine göre),Şaft tüneli büyük,dediğiniz donanımda cantlar 16 inç geliyor küçük kalıyor,Orta kol dayama yok.Araba B segment arabaları parasında diyorsunuz B segment bir crossover olduğundan öyle. 4x4 ü nü test etmedim ama öylesine konduğunu yukarıda atılan testlerden anlarsınız.Genel olarak böyle bir araba Cx3. Bu paralara ne alırım dersen 4x4= Biraz koyabiliyorsam koyar Xv alırım
Ama şimdi chr da çok güzel araba. Chr sahibi olarak cx3'ün seni memnun etmemesi normal hocam.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Ama şimdi chr da çok güzel araba. Chr sahibi olarak cx3'ün seni memnun etmemesi normal hocam.
Baya bir incelemiş olarak eksilerini yazdım abi:) Artıları konu sahibi ve yukarıdaki yorumlarda söylenince sadece eksilerini yazmışım gibi oldu:) Ciddi düşünmüşlüğüm vardı yalıtımı iyi bir kabin,ayağına kadar deri kaplamalar,çift renk deriler, i drive lar, adaptif cc vs hafif bir şase sert bakışlar falan sevdirir
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: saracer ve Cenk
Baya bir incelemiş olarak eksilerini yazdım abi:) Artıları konu sahibi ve yukarıdaki yorumlarda söylenince sadece eksilerini yazmışım gibi oldu:) Ciddi düşünmüşlüğüm vardı yalıtımı iyi bir kabin,ayağına kadar deri kaplamalar,çift renk deriler, i drive lar, adaptif cc vs hafif bir şase sert bakışlar falan sevdirir
Bence de güzel bir makine. En dolusunu yanlış bakmadıysam biraz tuzlu buldum. 160-170 liraya kadar çıkıyor yani. Ama motion donanım bile yeterli derecede dolu geldi. En azından temel ihtiyaçların hemen hepsi var gibi. Konforu biraz zayıf ama onun haricinde genel anlamda iyi bir makineye benziyor. Keşke yollarda daha fazla görebilsek böyle farklı makineleri :D
 
Şimdi arkadaşlae işin gercegi tum markalar B SUV, B-Crossover modellerine yöneliyor.
Nisan ayinda tanitilacak olan Hyundai KONA gelince mubtemelen ilgi odagi olacak.
Ama benzinli bir Konaya (ki Hyundai'in cekis sistemi turlerinin en kötüsü diyebilirim/diagonal gecis yok) 100 kusur liralar vermek yerine, tabiki de CX3 tercih edilir.
Ama ben Power asla tercih etmem bagaj ve jantlardan dolayi. 18 inc lastik konforu ve pahaliligi malum.

Reflex donanim gayet basarili.

Bakin burada rakibi KONA ile...
Jns4m8.png
 
Bence de güzel bir makine. En dolusunu yanlış bakmadıysam biraz tuzlu buldum. 160-170 liraya kadar çıkıyor yani. Ama motion donanım bile yeterli derecede dolu geldi. En azından temel ihtiyaçların hemen hepsi var gibi. Konforu biraz zayıf ama onun haricinde genel anlamda iyi bir makineye benziyor. Keşke yollarda daha fazla görebilsek böyle farklı makineleri :D
Mazda 3 le girdim Cx3 e kaydım kapora yatırdık C-hr de karar kıldık kaporayı geri verdi bayii müdür sağolsun öğrencisin falan vs işte.O zamanlar donanımlara hakimdim.Reflex zaten en baba dolu arabada ne varsa var olan donanım oluyor.Üstü artık orama burama krem şanti sür modu:D
Keşke yollarda daha fazla görebilsek böyle farklı makineleri :D
Ah sorta be abi trafikte kum grip focus görsem mutlu oluyorum öyle diyim.
 
Şimdi arkadaşlae işin gercegi tum markalar B SUV, B-Crossover modellerine yöneliyor.
Nisan ayinda tanitilacak olan Hyundai KONA gelince mubtemelen ilgi odagi olacak.
Ama benzinli bir Konaya (ki Hyundai'in cekis sistemi turlerinin en kötüsü diyebilirim/diagonal gecis yok) 100 kusur liralar vermek yerine, tabiki de CX3 tercih edilir.
Ama ben Power asla tercih etmem bagaj ve jantlardan dolayi. 18 inc lastik konforu ve pahaliligi malum.

Reflex donanim gayet basarili.

Bakin burada rakibi KONA ile...

Güzel incelemişsiniz ellerinize sağlık. Ekleme yapayım
Cx3 ---> 4275 mm
Kona ---> 4135 mm
Aslında arada 14 cm fark var Kona ciddi küçük Cx3 e göre
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer
4x4 bilmem ama bagaji mazda 2 boyutunda oldugu icin vazgectigim arabadir kendileri. Arkada oturan icin ozellikle o minicik cam falan baya kotu oluyor.

Bende bir ara, daha doğru bir kaç saatliğine acayip heves etmiştim... Mazda 3 ün crossover i gibi diye düşünmüştüm... sonra B sehment platformu olduğunu öğrendiğimde hayallerim yıkılmıştı ..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Cx3 ü ciddi düşünmüş ve almaktan vazgeçmiş biri olarak. Bagajı fonksiyonsuz küçük(300 litre bagajım var daha rahat kullanabiliyorum mesela cx3 350 sine göre),Şaft tüneli büyük,dediğiniz donanımda cantlar 16 inç geliyor küçük kalıyor,Orta kol dayama yok.Araba B segment arabaları parasında diyorsunuz B segment bir crossover olduğundan öyle. 4x4 ü nü test etmedim ama öylesine konduğunu yukarıda atılan testlerden anlarsınız.Genel olarak böyle bir araba Cx3. Bu paralara ne alırım dersen 4x4= Biraz koyabiliyorsam koyar Xv alırım

Hocam konuyla alakasız ama Chr ile ilgili bir inceleme vs yapmışmıydın? Yaptıysan linki var mı?

Olmadı bir kaç temel sorum olacak...böyle bayide incelenip 2km lik test sürüşünde anlaşılmayan şeyler (hoş onu da yapmadım ama )...

1- seninki hybrid mi ? Hybrid ise karma tüketimin ne seviye de ? Otoban kullanımlarında tüketim cazibesini kaybediyor mu? Karşılatırma şansın oldu öu farklı araçlar ile ?

2- yüksek hızlarda izolasyon problemi var, gürültülü deniyor ... öyle mi ? Karşılaştırabilir misin gürültü seviyesini ?

3 - gerçekten çok memun olduğun veya olmadığın yönler var mı ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Mazda 3 le girdim Cx3 e kaydım kapora yatırdık C-hr de karar kıldık kaporayı geri verdi bayii müdür sağolsun öğrencisin falan vs işte.O zamanlar donanımlara hakimdim.Reflex zaten en baba dolu arabada ne varsa var olan donanım oluyor.Üstü artık orama burama krem şanti sür modu:D

Ah sorta be abi trafikte kum grip focus görsem mutlu oluyorum öyle diyim.
Sen iyi yapmışsın zaten kardeşim. Chr oldukça güzel bir araba. Şekli şemali, donanımları, rengi, sürüşü falan ateş ediyor. Özel bir otomobilde olduğunu hissettiriyor insana. Focus'a gelince; yolda bazen mavi focus görüyorum ve bambaşka bir araca bakıyor gibi hissediyorum. Hele hatchback mavi focus falan görürsem nadir bulunan bir parça gibi kaybolana kadar bakıyorum :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Güzel incelemişsiniz ellerinize sağlık. Ekleme yapayım
Cx3 ---> 4275 mm
Kona ---> 4135 mm
Aslında arada 14 cm fark var Kona ciddi küçük Cx3 e göre
Fakat kabin olculeri birbirine cok yakin belki ayni belki Kona daha buyuk olabilir, CX-3 un motor kaputu cok uzun
Tabi tasarim olarak bakinca her turlu mazda derim. ozellikle Kona nin karnini icine cekmis ciliz apaci tipli direksiyonu beni benden aldi !!!
upload_2018-3-2_0-0-53.png

upload_2018-3-1_23-59-43.png
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: saracer
Fakat kabin olculeri birbirine cok yakin belki ayni belki Kona daha buyuk olabilir, CX-3 un motor kaputu cok uzun
Tabi tasarim olarak bakinca her turlu mazda derim. ozellikle Kona nin karnini icine cekmis ciliz apaci tipli direksiyonu beni benden aldi !!!
Ekli dosyayı görüntüle 11729
Ekli dosyayı görüntüle 11727
Açıkçası tipini de beğenmiyorum. Ön görünüşü bana direkt citroen grubunu hatırlatıyor. Önüne citroen amblemi koysan sırıtmaz. Tasarım başarılı olsa citroen'e benzemesini de dert etmem ama benim zevkime göre çirkin maalesef. Bir tucson falan değil yani :D
 
Arkadaşlar biraz merak uyandırsın diye baslıkta marka/model belirtmedim
s1.gif

Ama gercekten bu piyasada şaka gibi de olsa bu fiyata, bu dedigim ozelliklerde arac satmaya calisan(calisan demek cok dogru degil, cunku bu aracin hic reklamini görmedim) bir marka var
s9.gif


Ben ona Gizli Kahraman diyorum.
Cunku gerek ariza istatistigi, gerek carpisma guvenligi gibi testler ve arastirmalarda da kahramanliklari var
s1.gif


Gunumuzde B segmenti benzinli otomatik araclarin bile 100bin TLye dayandigi, disel otomatik fiyatlarinda ise her ay guncellenen listelerle daha d bir şok yasadigimiz piyasada, 115bin TLye bircok islevsel donanimi (far yagmur sensoru, 6 airbag, dokunmatik ekran, geri gorus kamerasi, carpisma onleyici vs vs) standart sunan 4ceker, dizel ve otomatik bir arac var gercekten.

Hatta şuan bircok markanin ekstra ucretle ballandira ballandira anlattigi carpisma onleyici ise tum donanimlarinda standart!

Neyse bu kadar lafi uzatmisken artik söyleyim ne oldugunu?
Bugün Mazda bayilerinden fiyat aldim.

CX3 4x4 1.5 Dizel Otomatik (6 ileri Tork Konvertorlu)
Reflex donanim(en boşu Motion) için 115 bin TL dediler.

Elbette herkes tercih etmez ama yine de sizlerde bilin duyun istedim. Boyle bir arac var.
Musteri kitlesi belli.
Satis adetleri ne azaliyor ne cogaliyor. Standart ayda 40 adet
s8.gif


Keyifli forumlar hepinize..
3b67uz.png
Çok merak ettiğim birşey var. Liste fiyatı üzerinden ne kadar indirim yaptılar ?
 
Bu makinenin 4x4 performansı nasıl ? Yalandan bir awd sistemi mi var yoksa cidden efektif çalışıyor mu ? Bilen aydınlatırsa yeni bir şeyler daha öğrenmiş olurum.
ben kullandım viraj kabiliyeti ve direksiyon tepkileri çok hoşuma gitti. yana yatma sorunun yay ya da coilover ile çözülürse çoğu binek otomobilin önüne geçer. çok da iyi bir konforu olmadığından süspansiyonlar ile oynamak mantıksız bir hareket olmaz. arazi amaçlı kullanılacak ise elbette arabayı alçaltmanın alemi yok. etkileyici bir viraj performansı var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...