KAPALI 60 75 arası otomatik hatcback

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan elwind
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

elwind

Asfalt Kurutucu
29
Öğrenci için otomatik 0 hatcback arabası tavsiye edebilirmisiniz arkadaşlar bugun galerileri gezdik aklımızda hyundai i20 orta paket polo otomatik birde opel corsa kaldı hangisi daha uygundur yakıt tüketimi en önemli unsur önerilerinizi bekliyorum link atabilirsiniz 0 olacak
 
Eğer garanti faktörünü düşündüğünüz için 0 km araç arıyorsanız LPG işini de aklınızdan çıkarın. Hemen her firma lpg takılmış aracı garanti kapsamından çıkarıyor. Bayii garantili montaj yapsalar bile atıyorum lpg kullanımı değil de imalat hatası nedeniyle motor yatak filan sardı diyelim, üretici firma aracının arkasında durmayabilir. Suçu rahatlıkla LPG'ye atabilir.

Bu akşam başka bir başlık altında Micra, Yaris gibi az yakan benzinli otomatik araçlar önermiştim benzer amaçlarda arayışı olan bir üyeye, ama sizdeki durum biraz daha farklı olabilir. Bu iki aracın yanında size @berkay4408 arkadaşımızın dediği gibi Dacia Sandero dci EDC 'yi ben de öneririm. Tam acemiliği atmalık. Aynı zamanda bakımı, tüketimi ve yedek parçası ucuz bir araba. İç mekan kalitesi dışında çok kötü bir araç da değil.

Hocam sandero da edc yok maalesef auto r diye bir tek kavrama şanzıman var nasıldır cidden bilmiyorum görmek lazım :)
 
Arkadaşlar önerilerinizin hepsini okuyorum, banada mantıklı geliyor dedikleriniz ama arabayı tek ben kullanmıcam ablam oldundan diğer markaların donanımı dış dizaynı vs. beğenmiyorlar.Odak noktaları opel wolsvagen hyundai aracı alcakda babam oldundan diğer markaları beğenmiyor.Bugunkü satış danışmanı kendisi tüp taktırmada herhangi bi problem olmucanı söledi yukardan bir arkadaşımız sorun çıkabilir demiş.
 
Bu araçlardan kullanmış olan kıyas yapabilcek varmı uzun kullanımda hangisi daha az problem çıkarır araç kesin otomatik olucak az yakması lazım.
 
Ben genelde opelleri severim ama corsa ya yanaşmam yani 2005 arabası artık ciddi.bir yenilik lazım. Vw de 1.2 polo alabilirsiniz 6.5-7 lt ile gezersiniz eğer bu değer uygunsa direk bunu alın ama fazla ise tsi motorların lpg ile uyumlu olduğunu sanmıyorum. Hyundai de i20 1.4 benzinli önersem araba fazla ağır lpg ile iyicene çekişten düşecektir. İ10 belki olabilir ama b sınıfı araç aradığınıza göre biraz küçük gelebilir
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Hocam sandero da edc yok maalesef auto r diye bir tek kavrama şanzıman var nasıldır cidden bilmiyorum görmek lazım :)
Doğru söylüyorsun, yanlış bilgi verdim, özür dilerim. Easy R robotize şanzıman var. Alışkanlık istiyor, binip deneyip kullanmak lazım.
Bu araçlardan kullanmış olan kıyas yapabilcek varmı uzun kullanımda hangisi daha az problem çıkarır araç kesin otomatik olucak az yakması lazım.
Opel Corsa E otm. aracın vites test sürüşüm sırasında orta konsolunun aşağıdaki büyük bir parçası kopup yanımdaki satış görevlisinin kucağına gelmişti. Yerine takamadı bile çok mahcup olmuştu. Tork konvertörlü kağıt üstünde sağlam gözüken bir şanzıman olmasına rağmen yaşadığım olay nedeniyle yeni Corsa'ya güvenim hiç yok. Gerçi benim farklı Opel'lerde yaşadığım farklı sorunlar nedeniyle markaya ve servislerine hiç güvenim yok da, konumuz tam olarak o değil :)
Hyundai'nin kronik bir sorunu yok ama bilinen tek büyük dezavantajı var: Çok yakıyor. Garanti konusunda tek bir satış temsilcisine güvenmemenizi öneririm. Zira bırakın garanti koşullarını, arabanın teknik özelliklerinden ve donanımından bile bihaber satış görevlilerine rastlamışlığım var. Eğer gerçekten ciddi şekilde satın alma aşamasına gelirseniz, firmada daha üst düzey yetkililerle görüşüp garantinin bozulmayacağına dair yazılı bir teminat almanızı öneririm. Sonuçta söz uçar, yazı kalır.
 
Dacia sandero stepway deki tek kavramalı yarı otomatik şanzımanı (easy R-kolay vites) ünlü şanzıman markası zf yapıyor arkadaşlar. Sağlamdır yani. Ben yarı oto. Clio 3 Kullanicisiyim ve memnunum. Korkmayın bu sanzimanlardan:) alışınca ekonomik oluşu az yakışı insanı mutlu ediyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Ben de garanti konusunda satış temsilcisine güvenmemenizi öneririm. LPG taktırdıktan sonra LPG kaynaklı bir sorun çıkarsa ve firma hasarın garantiden karşılanmayacağını söylerse hukuken onlar haklı olur diye düşünüyorum.

Lenovo A6020a46 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve elwind
Dacia sanderonun yakıt tüketimi 3.5 4 arası gösteriyor dizel otomatik bunlar doğrumudur.Birde nissan pulsar bu segmentte değil sanırım onunda otomatik dizeli var ama fiyatı biraz yüksek gibi geldi bana ne düşünüyorsunuz?
 
Dacia sanderonun yakıt tüketimi 3.5 4 arası gösteriyor dizel otomatik bunlar doğrumudur.Birde nissan pulsar bu segmentte değil sanırım onunda otomatik dizeli var ama fiyatı biraz yüksek gibi geldi bana ne düşünüyorsunuz?

Pulsar C sınıfı. İç hacmi geniş, arka diz mesafesi sınıfının en iyisi olabilir. Çok fazla satılmadı gibi duruyor. Dizeli var ama dizelde otomatik yok, otomatik (xtronic) sadece 1.2 dig-t benzinli motorda var. Ncap'ten 5 yıldızı var. Güvenlik olarak sınıfındaki Golf ve Auris'in gerisinde ama Dacia ile kıyaslanmayacak seviyede.

Ek: Pulsar'ın kulvarı Golf, Astra, Auris vs. ise, Sandero'nun kulvarı 301, Linea vs.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: elwind
Sürekli farkı arabalara atlıyorum ama renault clionun benzinli otomatiğide mantıklı geldi i20 yegöre daha iyi seçim olabilir sanırım babamı lpg konusunda biraz ikna ettim
ek honda jazz 74bin tl lpg taktırsak buna diğer arabalara olduğu gibi sıkıntı olurmu arakdaşlar ortalama 5 lt gösteriyor lpgyle beraber çok uygun olur
 
Son düzenleme:
Sürekli farkı arabalara atlıyorum ama renault clionun benzinli otomatiğide mantıklı geldi i20 yegöre daha iyi seçim olabilir sanırım babamı lpg konusunda biraz ikna ettim
ek honda jazz 74bin tl lpg taktırsak buna diğer arabalara olduğu gibi sıkıntı olurmu arakdaşlar ortalama 5 lt gösteriyor lpgyle beraber çok uygun olur

Yalnız clio benzinli otomatikler 1.2 turbo motorlu, edc şanzımanlı. LPG takıldığını duymadım, takılsa bile sağlıklı olmaz diye düşünüyorum. LPG takmayı ciddi olarak düşünüyorsanız Hyundai i20 veya atmosferik motorlu başka bir benzinli bakmanızı öneririm.
 
bu 3 araçdan hiçbirini almazdım 3ünüde kullandım, + olarak ibizada kullandım, bu sekmentte Skoda Fabia aldım hem yakıt konusunda üzmüyor, hem polo gibi 90hp değil 110hp hemiç mekan olarak geniş, hemde yeni poloda kullanılacak olan altyapı kullanılıyor.kaza testinde Ncapde 1. sırada. seçenekler arasında düşünebilirsiniz bence.
 
İ20 otomatik kullanıcısıyım. Tipi yakışıklıdır, içi genişdir. kasa ağır olduğu için süspansiyon ve yakıt (4 vites olmasından dolayı) üzer. Şehir içi; 9.5-10 lt şehirdışı 6-6.5 lt. Mpi motor tüpe uyumlu diye biliyorum. Tsi motorlara da tüp takılabilir ama pahalıdır ve tsi motor az yaktığı için de gereksizdir. polo bu segmentte fiesta ile birlikte en iyi araçtır (audi a1 v.s saymazsak). Corsanın dizel benzinlilerindeki başlangıç paketleri easytronic (robotize şanzıman) konforsuzdur. Tam otomatiğin motoru atmosferik olduğundan dolayı yine çok yakar, belki i20 den 0.5-1 lt eksik.
Benim size tavsiyem; hem turbo motor (sakin kullanımda az yakması için) hem 6 ileri tam otomatik şanzıman (sorunsuzluk) için yeni 208 1.2 puretech eat6 olur. sadece Fransız olduğu için yürüyen aksam hassas olabilir. Eğer çok km yapmayacaksanız b segmenti bir araca sırf dizel diye 75-80 k tl vermek bana mantıklı gelmiyor. @KeremDK 'nın aracı fabia'da iyi bir şeçenek.
 
İ20 otomatik kullanıcısıyım. Tipi yakışıklıdır, içi genişdir. kasa ağır olduğu için süspansiyon ve yakıt (4 vites olmasından dolayı) üzer. Şehir içi; 9.5-10 lt şehirdışı 6-6.5 lt. Mpi motor tüpe uyumlu diye biliyorum. Tsi motorlara da tüp takılabilir ama pahalıdır ve tsi motor az yaktığı için de gereksizdir. polo bu segmentte fiesta ile birlikte en iyi araçtır (audi a1 v.s saymazsak). Corsanın dizel benzinlilerindeki başlangıç paketleri easytronic (robotize şanzıman) konforsuzdur. Tam otomatiğin motoru atmosferik olduğundan dolayı yine çok yakar, belki i20 den 0.5-1 lt eksik.
Benim size tavsiyem; hem turbo motor (sakin kullanımda az yakması için) hem 6 ileri tam otomatik şanzıman (sorunsuzluk) için yeni 208 1.2 puretech eat6 olur. sadece Fransız olduğu için yürüyen aksam hassas olabilir. Eğer çok km yapmayacaksanız b segmenti bir araca sırf dizel diye 75-80 k tl vermek bana mantıklı gelmiyor. @KeremDK 'nın aracı fabia'da iyi bir şeçenek.
i20 ler görüntü olarak en çok hoşuma giden araç bu segmentte ama fazla yakıyor bende öğrenciyim malum.Çok km yapmıcam şehir içi kullanılcak araba zaten yorumunuz için teşşekürler :)
 
ek honda jazz 74bin tl lpg taktırsak buna diğer arabalara olduğu gibi sıkıntı olurmu arakdaşlar ortalama 5 lt gösteriyor lpgyle beraber çok uygun olur
Hocam Honda Jazz CVT sanzimanla sizi uzmez. Yakiti da cok uygun, sehir ici 5.5lt, o da yaklasik 0.30 tl/km demek. LPG taktirsaniz ne kadar farkedecek bilmiyorum, ama garantiden malesef cikar diye biliyorum. CVT sanzimani sorunsuz, ic hacmi B segmentin en buyugu. Donanim olarak ta sizi tatmin edecektir, kadinlarin da tercih ettigi bir aractir, kolaylik ve donanim acisindan. Yokuşta Kalkış Desteği de mevcut. ve 6 yil garanti, 2.elde de degeri dusmez. Test surusu yapin tabi onceden ;)
 
İki yıla yakındır ford fiesta marka 2011 model 1.25 benzin/LPG li araç sahibiyim. Aracım 170 bini devirdi. (maşallahınızı alırım :) )Ben aldığımda 140bin km civarındaydı. Şahsen ben aracımdan memnunum. Şöyle ki aracımın LPG montajını daha önceki sahibi yaptırmış ve gerçekten berbat bir montajı var. Buna rağmen bugüne kadar bana LPG borusundaki küçük gaz kaçağından başka bir problem yaşatmadı. (LPG montajının yanlış yapılmasından dolayı boru çok ısınıp kısa sürede deforme olmuş) Aracım 1.25 olmasından dolayı çok bir performans beklentim yok tabi ki devrini aldığından yürümüyor mu yürüyor ama şehir içinde hiç bir problem yaşatmıyor bana. Performans düşüklüğü diyen arkadaşlara katılmıyor. Eğer performans düşüklüğü oluyorsa bile bu hissedilmeyecek düzeydedir. Senin kriterlerin doğrultusunda baktığımda bende aynı durumda kalıyorum bazen. Eğer sıfır araba alacaksan ve turbo motorlu bir benzinli düşünüyorsan maliyeti seni yoracaktır. Çünkü turbo motorlu araçlara LPG montajı hem sıkıntılı hem de atmosferik motora göre çok masraflıdır. Bunu direk elemelisin. Diyelim atmosferik bir motor araç baktın. Bu durumda senin aracının LPG montajı sonrası garantiden çıkmayacağına dair onaylı bir belge almanı tavsiye ederim. Eğer aracının motoru harici çıkacak olan herhangi bir problem benim için sıkıntı değil dersen LPG montajı yapan firma motoruna 2 yıl garanti vermektedir. Ben sıfır araç alırken rodaj sonrası LPG taktırmanı tavsiye edenlerdenim. Ülkemizde LPG bütün atmosferik motorlarda yaygınca kullanılıyor. Aracının bakımını ve LPG bakımını aksatmadığın sürece bir problem yaşayacağını sanmıyorum. Umarım kolay karar verirsin. Araba bakmak çok zorlu bir süreç :) Allah kolaylık versin diyeyim.
 
Ben atmosferik motorla turbot motor arasındaki farkı bilmiyorum.Lpg uyumu konusunda atmosferik motorlar neden daha az problem çıkarıyor arkadaşlar toyota ve hondaya yönelicem ona göre
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...