Accent Era 1.5 CRDI yazılım geliştirme süreci

upload_2018-7-13_16-51-36.png

Mavi alan turbo basıncı(Atmosfer basıncını çıkarmayı unutmayın "100")
Yeşil alan devir.
Turuncu alan IAT sıcaklığı.

57.572-53.315 = 4.257 saniye :D
65-100 bu şekildeydi. 65ten itibaren almamın sebebim hız 65teyken turbo anca doluyor :)
Kadranda daha az çıkar bu saniyeden :D
 
Yaklaşık bir hafta önce 2008 1.5 crdi vgt getz aldık babama. Yazılım olmadan dahi seri. Lakin atmosferikden geçiş yaptığımda ilk fark ettiğim düşük devirde titremesiydi. 1.500 altı bir düşük vites istiyor araç.
@Samed M. ebs ani hareketi engelliyor yüksek hızda iyi oluyor.
 
Yaklaşık bir hafta önce 2008 1.5 crdi vgt getz aldık babama. Yazılım olmadan dahi seri. Lakin atmosferikden geçiş yaptığımda ilk fark ettiğim düşük devirde titremesiydi. 1.500 altı bir düşük vites istiyor araç.
@Samed M. ebs ani hareketi engelliyor yüksek hızda iyi oluyor.
Egr'yi temizlettirin :D Bildiğiniz üzere dpf olmadığı için emisyon gereği düşük devirde gücünü veremiyor bu yüzden ufak da olsa titreme mevcut.
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R ve Goktug
Merhaba
15 sayfayı keyifle okudum . İnşallah güzel yerlere gelirsiniz.
Benim 1.6 tdi 105 dsg jettanın karakterinden bahsedebilirmisiniz.Gaz tepkisi çok kötü ve yakıt artmasına yol açıyor . Yakıt düşürmek için neler yapılabilir ?
Teşekkür ederim
 
benim corsaya yazılım yapar mısın :)
Keşke imkanım olsa da yardımcı olsam :) Fakat clone cihazlarla riske girmek istemiyorum.
Başka konularda yardım ederim her zaman :)
Merhaba
15 sayfayı keyifle okudum . İnşallah güzel yerlere gelirsiniz.
Benim 1.6 tdi 105 dsg jettanın karakterinden bahsedebilirmisiniz.Gaz tepkisi çok kötü ve yakıt artmasına yol açıyor . Yakıt düşürmek için neler yapılabilir ?
Teşekkür ederim
Merhabalar,
EGR, katalizör ve dpf'yi kontrol ettirin. Bunlar yakıt sarfiyatını arttırabilir.
Yazılıma gelirsek;
Eğer yakıt tasarrufu istiyorsanız kesinlikle kat ve dpfyi iptal ettirmeyin.(Geri basınçtan dolayı)
EGR iptalini öneririm fakat timing ayarı yapılması gerek. Yaklaşık %10 civarı bir tasaruffu oluyor tabi performans artışı da.
Timing ayarı yapıldığında da %2-%3 civarı tasarrufu arttırır. Toplam da %13 civarı bi tasarruf sağlarsınız.

Not: Eğer egr iptali yapılıp timing ayarı yapılmadığında dizellerdeki gizli hararet durumu ortaya çıkar tabii bu uzun süreli düşük devirde kullanımda ortaya çıkar.(1250-2250rpm civarı).
Timing ayarı yapacak yer bulamazsanız, sadece egryi iptal ederseniz ara sıra devir çevirin ya da gazı kesin.

Rica ederim :)
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: HAKANBURSA