Acil arkadaslar araç hakkindaki degerli yorumlarini bekliyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yahu kitapçığını açmamış olmasını niye marifet gibi yazmış ki adam. Kullanmasını bilmeyen biriymiş derim :)
i20 hemen her yönüyle çok beğendiğim bir araba, hatta bu motorla biz de almayı düşündük bir ara, sonrasında araba yenileme konusunu rafa kaldırınca vazgeçildi. Bu motor bu arabaya ucu ucuna yetiyor. Hatta bu motorla panoramik sunroof alınmasını bile sakıncalı buluyorum, o derece ucu ucuna. Ben yıllardır 1.2 atmosferik araba kullandığım için yadırgamadım ama şehir içinde ilk 3 vites çevikliğinden ötesinde alışık olmayanı ciddi bezdirebilir. Yakıt tüketimi çok iyi, neden lpg takmış anlamadım. Normalde lpg'de diğer markalardaki kadar sorun çıkaran bir motor değil. Motoru çok saygı duyulasıdır. Verimi iyidir. Ama en az 1200kg olan bu kasa lpg'li kullanımda sıkıntı yaratır, fazla zorlanır.

1.4 motorlusunun lpg'lisi daha mantıklı derim ama o da bildiğim kadarıyla 5 kapıda sadece otm. vites olarak var. Tek kapı alabiliyorsanız 1.4 manuelinin lpg'lisini düşünebilirsiniz. Alternatif olarak da hacmi size yeterli gelecekse aynı motora sahip i10 1.2'de lpg dönüşümü yapılmışı varsa ona bakabilirsiniz. Onda çekiş sorunu olmaz.
 
Arabayi 45 50 yaslarinda bi kadin kullaniyo sıkıştırdığinı zannetmiyorum zaten frenler yuzde 95 cikti ordan anlayabiliriz
 
kafama takılan nokta arabanın güneşliğindeki jelatini niye sökmemiş 20bin kmde :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: mevlut olcy
Dyno'lar pek sağlıklı sonuç vermeyebiliyor mesela bizim orijinalde 2003 model 130 bin km de fabrika çıkışlı 143 bg olan aracımız 124 bin km de 121 bg güç verirken 132 bin km de başka bir firmanın ekspertizinde 137 bg verdi.Yani kısacası pek sağlıklı değiller.Onun haricinde akrabamızda bu aracın aynısının 2014 model 30 bin km de benzinli olanı var ve ne yalan söyleyim araç benzinli olmasına rağmen klima açık 5 kişi yokuş çıkarken canı çıkıyor.Yani uzun yol ve yokuş performansı içindeki ağırlığa bağlı olarak çok aşırı düşüyor.Ama haberler o kadar da kötü değil az yüklü ve kısa şehir içi 0-80 0-60 kalkışlarda beklenmeyecek performans sunuyor ayrıca araç 2014 de segmentinin en geniş hacimli aracı olarak çıktı.Onun da haricinde kullanmış biri olarak şunu söyleyim çok etkileyici vites geçişleri var erik gibi kütür kütür geçiyor.Alınır mı derseniz sizin içinize sindiyse neden olmasın ama çok fazla performans beklemeyin.Performansa öyle dedim diye de çok kötü karamsar bir tablo oluşturmayın, çoğu kişi için yeterli.Yakıt tüketimi ise Ankara trafiğinde şehir içi 7.5-8.Gerçekci uzun dönem yokuşlu ve ışıklı.
 
Son düzenleme:
2 sikintim var 1. Motor yuzde doksan niye 99 deil ikincisi ilk bakimi disarda yaptirmis kadin bilmiyomus garantiyi.
Ama yinede alicam
2 sikintim var 1. Motor yuzde doksan niye 99 deil ikincisi ilk bakimi disarda yaptirmis kadin bilmiyomus garantiyi.
Ama yinede alicam
Garanti konusunda geçmiş olsun. Muhtemelen yanmıştır. Artık istediğiniz yerde bakım yaptırabilirsiniz. :) Lpg dönüşümü sağlıklı uygulanmadıysa kısa sürede direk olarak %90 yapabilir motoru. Kararınızı vermişsiniz, bundan sonrasında kazasız belasız sorunsuz sıkıntısız kullanımlar dileriz :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...