5 litre mustang adamdir. Tabi yakit verimliligi muhtemelen 2.3'te biraz daha iyidir tahminimce ama 5 litrelik makinenin zevki bambaska. Oyle bir arabada ve motor seceneginde her turlu 5 litrelik alinir.tam yaziyordum 5.0 mustang varken 2.3 turbo mustang alirmisin diye, hacimler dusunce turbo seviliyor tabi, son atmosferik typeR bulsam yok demem mesela
Hele 2 litrenin altini hic bir sekilde secmem.
Tabi, b segmentleri sehir icine gore dusundugumuzde gayet yeterli geliyor. Cunku araclar da hafif oldugundan kurtariyor. Katiliyorum, her atmosferik de ayni degil. Ben mumkun oldugunca lineer devirlenen, ust devirleri de bosa cevirmeyen, gucu saglikli yayabilen atmosferikleri cok severim.Bence 1.6 B segmenti kabul edilebilir. Geri kalanına harfiyen katılıyorum. Bide her atmosferik aynı değil. Devir çevirmeyi seven atmosferikler keyifli oluyor. Gidip tüm gücünü 6000 devirde verip kalanını boşa çevirecek motordan da keyif alınabileceğini düşünmüyorum.
Baktığım tüm kaynaklar VAG grubunun 250 Nm tork'a kadar olan tüm araçlarında kuru kavrama DSG kullandığını yazıyor.Zaten almamışsınız. Tigu da yaş kavrama olacaktı.
Baktığım tüm kaynaklar VAG grubunun 250 Nm tork'a kadar olan tüm araçlarında kuru kavrama DSG kullandığını yazıyor.