Merhaba
Bayramda aracıma arkadan dürtmeleri sonucu bagaj kapağım deforme oldu. Bende karşı tarafın sigortasından rücü ederek, bagaj kapağımı değiştirdim. Bir arkadaşım ise bagaj kapağımın değişmiş olması sebeiyle arabamın değerinin en az 5000 tl düştüğünü söylüyor.
Oysaki ben aracıma sağdon solda çıkma bir kapı, yada üzerine bir takım harç malzemelerinin sıvandığı bir kapı taşımak istemedim. Neden pert olmuş bir aracın çıkma kapısını takmak, fabrikadan sıfır gelen kapıdan daha kıymetli oluyor. Yada bagajın ortasında boyanın altın saklanmış yarım kilo harç malzemesi neden daha değerli kılıyor.
Kardeşim ben fabrikadan sıfır orjinal kapısını alıp takıyorum. Bu neden arabanın el değiştirmesinde bana değer kaybettiriyor. Bunu bir tartışalım istiyorum.
Bayramda aracıma arkadan dürtmeleri sonucu bagaj kapağım deforme oldu. Bende karşı tarafın sigortasından rücü ederek, bagaj kapağımı değiştirdim. Bir arkadaşım ise bagaj kapağımın değişmiş olması sebeiyle arabamın değerinin en az 5000 tl düştüğünü söylüyor.
Oysaki ben aracıma sağdon solda çıkma bir kapı, yada üzerine bir takım harç malzemelerinin sıvandığı bir kapı taşımak istemedim. Neden pert olmuş bir aracın çıkma kapısını takmak, fabrikadan sıfır gelen kapıdan daha kıymetli oluyor. Yada bagajın ortasında boyanın altın saklanmış yarım kilo harç malzemesi neden daha değerli kılıyor.
Kardeşim ben fabrikadan sıfır orjinal kapısını alıp takıyorum. Bu neden arabanın el değiştirmesinde bana değer kaybettiriyor. Bunu bir tartışalım istiyorum.