Evet, c4'te ön cam yan çıtası da pek yüksek değildi. Dolayısıyla suyu tahliye ederken yan camlara doğru atabiliyordu. Son silmeyince de camlarda leke bırakıyordu. Focus'ta da bazen bunu yapıyor ama çok nadir. Ancak hız yüksek olacak, dışarıda yağmur yağacak ya da çok su birikecek ki yan cama atsın. Onda da pek az miktarda geliyor. Ben Focus'ta yan camlar açıkken rahatça fıskiyeleri çalıştırıp camı silebiliyorum.C4’te bu sileceklerin büyük bir eksisi vardı o da suyu ön camdan silerken yan cama atıyordu. Oradaki yüksekliği düzgün ayarlayamamışlardı Focus’ta bu sorun yok mesela.
Herkes güncel araçlardan sonra eski araçlarını da yazmış ben de Clio I'inkini ekleyeyim Sierra'nın ardından.
Yine sırasıyla.
-Tek nokta enjeksiyon sistemi - Bu sistem dolayısıyla bağladığım LPG sisteminden hiç bir şekilde randıman alamadım, rölanti motorunu çok sık bozuyordu, artık sıkılıp benzinde binmeye başladım, böylelikle hem LPG dolayısıyla sık sık ustanın yanına uğramıyorduk hem de genç bünyeye bir tık daha performans iyi geliyordu. Son zamanlarda artık kendim hava sıcaklığına göre rölanti ayarı yapıyordum, sistemi manuele çevirmiştik.
-İç aksamdaki kırılgan plastikleri - İç aksam sürücü hariç hiç kimsenin sağı solu kurcalaması gerekiyor, bazı açıp kapanabilen hareketli parçalar çok çabuk kırılabiliyor, ben dikkatli olarak bu problemi aştım ama bilinçsiz ellerde çatır çatır dökülür.
-Pofidik koltuklar- Evet Clio I'lerin hepsinde kroniktir, RSi gibi modeller hariç, koltuk döşemeleri pof yapar, sık sık oturup kalkılan bu koltuklardaki sünger hem çok fazla olduğu için hem de çok yumuşak olduğu için üstündeki kumaş sürekli esner ve dikişleri yırtılır. Bizimkinin ilk aldığımızda arka koltuklardaki dikişler açılmıştı onları yaptırdık buna ek olarak bu pofidik koltuklardan dolayı oturma pozisyonunuzu bir türlü ayarlayamazsınız koltuğun içine sünger misali gömülürsünüz.
-Trim sesleri- Tipik Renault
Araç 97 Clio I 1.4 RT
-Performansı ekleme konusunda kararsızım çünkü araç kasasına modeline ve motoruna göre oldukça iyi yürüyordu, 1.4 80bg 900 küsür kiloyla 11 sn civarında 0-100 deviriyor ve devir çevirtmekten çekinmezseniz iyi yürüyor fakat o zamanlar-muhtemelen şu an içinde geçerli- benim güçlü araç arayışımdan dolayı bana yetersiz geliyordu, satmamın en temel sebebi budur yoksa satmazdım.
Özledim ponçiği .
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.