Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
-3 sene, yaklaşık 25~30 bin kilometredirli bizde.
-Yakıt önceden LPG idi lakin şu benzin, geri LPG olucak. Su soğutma sisteminde modifikasyon gerekiyor yoksa benzinde dahil Türkiye'de hararet sıkıntısı yaşar.
-Bu yaşta, bu kilometrede hor kullanılmış ve kötü bakılmış bir arabaya göre az sorun çıkardı desem yeridir. Motor yanlış toplandığından üst kapak çatlamıştı, gömleklerde çizikler vardı ama o zaman yetersiz zaman ve yetenekli tamirci bulunamadığından adam akıllı toplanamadı. Depremde üst kapak çatlak kuşlanıldığından gömlekler iyice şişip çizildi. Deprem sonrası motor komple rektefiye oldu çatlak kapak değiştirildi. Soğutma sisteminde orijinal fan motoruna Tofaş'ın fan müşürü bağlandı, termostat 102 derecede tam açılan yerşne 96 derecede tam açılan ile değişti. Araç 45 derece havada sıkıştırmaya rağmen hararet stabil 90 derece haline geldi. Şafttaki VCU tornalanıp açıldı bqlataları ve yağı değiştirildi. IRD, halk dilindeki adıyla yavru şanzıman açılması gerekiyor halen açılamadı. Otomatik şanzıman yanlış yağ soğutucu ve yanlış yağdan zarar görmiştü. Yağ soğutucusu patlayıp, soğutmaya yağ basmış durunca da yağa su karıştırmış çok önceden. Soğutucu iptal edilip 75w dişli yağı kullanışmıç. Şu an orijinal soğutucu ve ATF2 yağ ile yağ çok ısınmadığı sürece kaydırma, kaçırma ve vuruntu yok. Yağ ısınsa bile 2.vitesten sonra hiçbir sıkıntı olmuyor. Park balatalarını değiştirmek yerine Liqui Moly ATF katkısı ile 100 derecedeki viskosteyi arttırıp o sorunu çözeceğiz. Şase ve alt takım olarak taş gibi araba. Arka alt takımı tamamen orijinal, ön tarafta sadece rotlar ve burçlar değişti. İç plastik kalitesi aşırı düşük lakin geri kalan sağlamlık onu telafi ediyor.
-Uzun lafın kısası istenilen özellikleri barındırıyorsa alınabilecek ama her koşulda para harcanması gereken bir araç. Bugün yaklaşık bi 400km yol yaptık bize yüzde 20 eğimli Erciyes yokuşunda sıkışık trafikte dur-kalk pozisyonunda sadece brake boost ile kaldırma sıkıntısı yaşattı ki zaten bizden başka farklı marka otomatik yaş almış SUV araçlar da aynı konudan muzdaripti. Yokuşta çoğu manuel ve tek-çift kavrama otomatik her tarafı baskı balata kokuttu ya da patiye düşüp durdu.