2019 model 1.6 tdi dsg golf. İstanbul içi yer yer trafik ve klimalı ortalamam.
Hasret kaldığımız değerler2019 ford ecosport
16534 kmden 17009 kmye
475 kmde 27.3 litre
100 kmde 5.7 litre.
Bİldiğimiz ödüllü
Ben de dobloyla baya zor şartlarda olsa da 8.5-9 yakıyorum kimse inanmıyoİkame araç olarak verilen fiorinonun ortalaması
aynı güzergahta clio 5.5 yakıyor
Ekli dosyayı görüntüle 36590
Corolla 1.5 cvt karma kullanım, bazen bastım basmadığım zaman da ekonomik kullandım. Kocaeli içi 7.5 u kolay kolay geçmez bence benden geçer notu aldı.
Usb soketinin yanındaki alan gözlük kabı alanı olarak kitapçıkta makyajsız kasa için gösteriliyor.Ben de miyop olduğum için sürekli gözlük kaplarım ordadır.Kullanışlı.Ekli dosyayı görüntüle 36623Pek sakin olmayan geneli uzun yol sürüş sonucu, ama chr gitmiyor bariz olarak. Tork değil mevzu uzunda yürümüyor alet. Sadece ilk kalkışta biraz kafa kaldırıyor o kadar.
Bir de çok saçma şeyler var, örneğin arabada hem cam tavan yoktu hemde gözlük kabı yok. Eşya gözleri abuk geldi bana uzun dar böyle. Vites desen cık yani azcik performanslı kullanmaya kalkınca baş ağrısı garantili.
Özet olarak pek sevemedim, anca işte sürekli şehir içi sakin kullanım genellikle kadınların tercih edeceği araba olarak gördüm.
Yol tutuş konusunda primacy 4 vardı üzerinde ancak hem yüksekliğinden dolayı aşırı yatıyor hemde tutmuyor yeterince. Yani ben yükseklikten dolayı yatacağını düşünüyordum ancak limitlerine ulaşmak kolay gibi geldi bana. Kötü mü ? Değil ancak ortalama altında kalıyor genel olarak yakıt, konfor, performans olarak bakınca.
Hatta bundan bi 10 sene sonra tigra yerini ch-r a bırakabilir
dip not: chr I olan arkadaşlar alınmasın şahsi olarak yorumumdur. Yorumum şahsidir, beklenti, önce ki sonra ki araba olarak bakınca çok daha değişik anlamlar yüklenebilir ve sevilebilir. Dikkatli ve keyifli sürüşler herkese.
makyajsız chr’da kullanılan bir eski nesil hybrid sistem, makyajla corollalardaki sisteme geçildi ve tasarruf olarak çok daha iyi, performansı aynı.Uzunyolda %50+ gaza basarsanız haliyle hybrid’in avantajı kalmıyor, dizel öne geçiyor. Yine de yakıt tüketiminiz çok fazla. Ya araca özel bir durum var ya da kullanıcı etkeni. Şehiriçi ağırlıklı senaryoda hybrid çok avantajlı ama 7-8 sene sonra pilleri ne halde olacak bende elektrik mühendisi olarak onu merak ediyorum.Ekli dosyayı görüntüle 36623Pek sakin olmayan geneli uzun yol sürüş sonucu, ama chr gitmiyor bariz olarak. Tork değil mevzu uzunda yürümüyor alet. Sadece ilk kalkışta biraz kafa kaldırıyor o kadar.
Bir de çok saçma şeyler var, örneğin arabada hem cam tavan yoktu hemde gözlük kabı yok. Eşya gözleri abuk geldi bana uzun dar böyle. Vites desen cık yani azcik performanslı kullanmaya kalkınca baş ağrısı garantili.
Özet olarak pek sevemedim, anca işte sürekli şehir içi sakin kullanım genellikle kadınların tercih edeceği araba olarak gördüm.
Yol tutuş konusunda primacy 4 vardı üzerinde ancak hem yüksekliğinden dolayı aşırı yatıyor hemde tutmuyor yeterince. Yani ben yükseklikten dolayı yatacağını düşünüyordum ancak limitlerine ulaşmak kolay gibi geldi bana. Kötü mü ? Değil ancak ortalama altında kalıyor genel olarak yakıt, konfor, performans olarak bakınca.
Hatta bundan bi 10 sene sonra tigra yerini ch-r a bırakabilir
dip not: chr I olan arkadaşlar alınmasın şahsi olarak yorumumdur. Yorumum şahsidir, beklenti, önce ki sonra ki araba olarak bakınca çok daha değişik anlamlar yüklenebilir ve sevilebilir. Dikkatli ve keyifli sürüşler herkese.