min 170000TL falan olduğunu düşününce aşkınızı kalbinize gömüyorsunuz
FenasiiiiArteon yolda yakalanmış, resmen alete aşık oldum. Arkasına geçip saatlerce izleyebilirim diye düşünüyorum.
Ekli dosyayı görüntüle 7477
Sizce nasıl duruyor?
Evo buna 130 la verilmez 150 yle verilir. O zaman fazla fazla görmeye başlarız bence.Fenasiiii
1.4 TSI 150 lik le gelmez tahminim. Başlangıç olarak 1.5 TSI Evo 130'luk sunulursa ülkemizde iyi satış rakamları yakalar.
Sanırım vw bunu 4 serisi ve a5 e rakip olarak görüyorVw sevenlerden zengin olup da almak isteyenler olacaktır Türkiye'de. Ama bu araç daha çok Avrupa müşterisine uygun. Türkiye'de bunun sıfır fiyatına alınacak premium çok araç var.
O kadar da değil sanırım. Bu aracı vw cc'nin yerine konumlandırıyorlar bildiğim kadarıyla. O yüzden maksimum d+ segment ile yarışır diye düşünüyorum.Sanırım vw bunu 4 serisi ve a5 e rakip olarak görüyor
Passat'ı 125'lik taşıyor, bu Arteon boyut olarak fazla olsa bile ağırlık olarak âfaki farklar olacağını sanmıyorum. O yüzden neden olmasın hem motorun tanıtma amaçlı sunulur bence.Evo buna 130 la verilmez 150 yle verilir. O zaman fazla fazla görmeye başlarız bence.
Onlar da zaten D+ değil mi?O kadar da değil sanırım. Bu aracı vw cc'nin yerine konumlandırıyorlar bildiğim kadarıyla. O yüzden maksimum d+ segment ile yarışır diye düşünüyorum.
Benim bildiğim 4 ve a5 d+ ile e segment arasında bir yerde konumlandırılıyor. Ara segmentte diyebiliriz. En azından benim bildiğim böyle.Onlar da zaten D+ değil mi?
Bu araç yeni CC değil demişlerdi, tamamen farklı olucak CC ile karşılaştırmayın gibisinden .O kadar da değil sanırım. Bu aracı vw cc'nin yerine konumlandırıyorlar bildiğim kadarıyla. O yüzden maksimum d+ segment ile yarışır diye düşünüyorum.
Cc'den daha kaliteli olduğu belli ama cc'nin yerine üretilecek deniyordu. Altyapısal olarak bakmak lazım eski cc ile platform benzerliği var mı diye. Eskiden pheaton vardı, markası vw'di ama onun platformu s serisi düzeyindeydi mesela. Platformunu öğrenebilirsek net bir segment karşılaştırması yapabiliriz. Şöyle bir baktığında araç kaliteli duruyor ama d+'dan yukarı bir kalitesi var gibi gelmedi bana. Dediğim gibi platformunu öğrenmek gerek.Bu araç yeni CC değil demişlerdi, tamamen farklı olucak CC ile karşılaştırmayın gibisinden .
ınsignia nedense arkasına geçtim mi çekiciliğini kaybediyor bende yaİnsignia daha güzel bence.
Platform MQB platformu. Passat ile aynı uzunlukta kullanılmış.Cc'den daha kaliteli olduğu belli ama cc'nin yerine üretilecek deniyordu. Altyapısal olarak bakmak lazım eski cc ile platform benzerliği var mı diye. Eskiden pheaton vardı, markası vw'di ama onun platformu s serisi düzeyindeydi mesela. Platformunu öğrenebilirsek net bir segment karşılaştırması yapabiliriz. Şöyle bir baktığında araç kaliteli duruyor ama d+'dan yukarı bir kalitesi var gibi gelmedi bana. Dediğim gibi platformunu öğrenmek gerek.
Marka 4 serisi ve a5'e rakip olacak gibi bir şeyler söylemiş ama bu tarz demeçlere pek inanmıyorum. Ford da mondeo vignale için e segmentini gözüne kestirmişti ama d+ rakiplerinden öteye gidemedi. Altyapısal olarak detaylı bilgi verebilecek olursa daha net anlayacağız. Nette mqb platformundan başka bir şey bulamadım.
Platform MQB platformu. Passat ile aynı uzunlukta kullanılmış.
Zaten Artheon çıkmadan önce adı CC sedan concept olan concept arabayı çıkardılar. 4 kapılı Coupe diyince VW'de akla CC geliyor.
Bu aracın marketteki direk konumu bence Passat CC ile aynı. Bu da onu 4 serisi, C coupe , A5 ile rakip yapıyor.
3 ve A4 D+, 4 ve A5 de bunların Coupe'si olduğuna göre bunlar da D+dır diye düşünüyorum.Benim bildiğim 4 ve a5 d+ ile e segment arasında bir yerde konumlandırılıyor. Ara segmentte diyebiliriz. En azından benim bildiğim böyle.