Arteon Türkiye yollarında!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bildiğiniz Passat CC'nin yenisi işte. Dışı biraz daha süslü Passat. Passat yenilenince de buna benzer.

Adı neden değişti onu anlamadım yalnız, vw çok övünürdü model devamlılığı ile.
 
  • Beğeni
Tepkiler: sputnik ve Mehmet
Platform MQB platformu. Passat ile aynı uzunlukta kullanılmış.
Zaten Artheon çıkmadan önce adı CC sedan concept olan concept arabayı çıkardılar.
Bu aracın marketteki direk konumu bence Passat CC ile aynı. Bu da onu 4 serisi, C coupe , A5 ile rakip yapıyor.
3 ve A4 D+, 4 ve A5 de bunların Coupe'si olduğuna göre bunlar da D+dır diye düşünüyorum.
4 ve a5, 3 ve a4'ün biraz daha üst segmenti değil mi ? Bunlar altyapısal olarak birebir aynı mı ? Ben 4 ve a5'in ne d+ ne e segment ikisinin arasında bir konumda olduğunu düşünüyordum. Fluence'de ilk çıktığında insignia'ya rakip dendi dolayısıyla d segmente rakip dendi, ama çıktıktan sonra araca bir segment konumlandırması yapılamadı. Ne c diyebildiler ne de d segment.
 
  • Beğeni
Tepkiler: At ve Ugur
Bence güzel duruyor. Cc başarılı bir arabaydı bence ve arteon ile devam edecektir. 1.5 tsi evo ile gelecektir bence de en düşük olarak. 1.6 tdi gelecek mi bilmiyorum ama @gtepro daha iyi bilir vw tdi da düz olduğunda yani d ve i harfinde kırmızı yoksa ve 2.0 yazmıyorsa 1.6 oluyor diye biliyorum. Bunda da kırmızı göremedim 1.6 tdi ile gelme olanağı olabilir mi ki? Olursa fiyat olarak rekabetçi olabilir ve iyi satar.
Ama şahsi fikrim 1.5 tsi evo ile alırım veya 2.0 tdi alırım, araba da hoşuma gitti tasarım olarak sevdim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk
4 ve a5, 3 ve a4'ün biraz daha üst segmenti değil mi ? Bunlar altyapısal olarak birebir aynı mı ? Ben 4 ve a5'in ne d+ ne e segment ikisinin arasında bir konumda olduğunu düşünüyordum. Fluence'de ilk çıktığında insignia'ya rakip dendi dolayısıyla d segmente rakip dendi, ama çıktıktan sonra araca bir segment konumlandırması yapılamadı. Ne c diyebildiler ne de d segment.
Fluence? Insignia? D segmenti?
 
https://tr.motor1.com/news/146736/vw-arteon-turkiye-ilk-ornekler/
Haber ve fotoğraflar bana ait. Detaylı bilgiyi burdan alabilirsiniz (fiyat, donanım vs.). 1.6 TDI kesinlikle üretilmeyecek. Araç MQB platformu üzerine inşa ediliyor. A4 ve A5 MLB EVO platformuna sahip ikisi arasında pek bir fark yok. 4 Serisi, C Coupe ve A5 direkt olarak D+ segmenti. İç mekan ufak nüanslar (ambiyans aydınlatma, ekran ve diz mesafesi) dışında kardeşi Passat ile aynı. Diz mesafesi oldukca geniş hatta şaşırtıcı derecede fakat baş mesafesi için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Sonuç olarak 1.5 motor 165 civarından başlarsa deli satar yoksa 2.0 motor pek fazla göremeyiz. Bu arada allahı var araba şık ve sexy olmuş. Klasik VW çizgileri barındırıyor ama bunu negatif birşey olarak görmek bence saçma olur. Sormak istediğiniz başka birşey varsa sorabilirsiniz. Aracın daha hiçbir yerde test videosuna rastlayamadım ayrıca kullanma veya deneyimleme fırsatımda daha olmadı fakat baya iddialılar.
 
Son düzenleme:
Astra da 2k fiyatı ucuzlamış. Golf,insignia,ceed,superb de değişiklik yok
2 k ucuzlaması veya birkaç arabada değişiklik olmaması sistemin doğru olmadığı veya vergi sisteminden dolayı zam gelmediği anlamına gelmiyor maalesef. Markaların kar marjları zaten vardır illa ki, hatta çok fazladır ona şüphe yok ama mevcut vergi sistemi zaten pahalı olan araba fiyatlarını uçurdu.
 
https://tr.motor1.com/news/146736/vw-arteon-turkiye-ilk-ornekler/
Haber ve fotoğraflar bana ait. Detaylı bilgiyi burdan alabilirsiniz (fiyat, donanım vs.). 1.6 TDI kesinlikle üretilmeyecek. Araç MQB platformu üzerine inşa ediliyor. A4 ve A5 MLB EVO platformuna sahip ikisi arasında pek bir fark yok. 4 Serisi, C Coupe ve A5 direkt olarak D+ segmenti. İç mekan ufak nüanslar (ambiyans aydınlatma, ekran ve diz mesafesi) dışında kardeşi Passat ile aynı. Diz mesafesi oldukca geniş hatta şaşırtıcı derecede fakat baş mesafesi için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Sonuç olarak 1.5 motor 165 civarından başlarsa deli satar yoksa 2.0 motor pek fazla göremeyiz. Bu arada allahı var araba şık ve sexy olmuş. Klasik VW çizgileri barındırıyor ama bunu negatif birşey olarak görmek bence saçma olur. Sormak istediğiniz başka birşey varsa sorabilirsiniz. Aracın daha hiçbir yerde test videosuna rastlayamadım ayrıca kullanma veya deneyimleme fırsatımda daha olmadı fakat baya iddialılar.
Abi 4 serisi ve a5 de zaten d+ sınıfında sadece birazcık kasasının değişik hali 4 serisi eskiden 3 serisi coupe olarak satılıyordu.
Vay be, c coupe deyince insan d+ gözüyle bakabiliyor da a5 ve 4 serisi dediğin zaman sanki bir üst sınıfıymış gibi hissettiriyor. Sanırım daha üst segment ve bambaşka bir otomobil satıyoruz izlenimi yaratmak için a5 ve 4 diye isimlendirmişler. Ben genelde bu ikisini ara/geçiş model olarak bilirdim. İlginçmiş, eyvallah beyler.
 
Olabilir valla abi.
Üreticiler hiç kar marjını düşürüp de araba satmazlar kolay kolay. Ford Focus için 18 ay 30 bin tl'ye %0 faiz diyor, ama alamadığı o 30 bin liranın faizini otomobilin asıl fiyatının üzerine ekliyor. Millette bak 0 faizli krediyle 30 bin lira aldık deyip seviniyor. Opel de diğer tüm üreticiler gibi eski kurdan aldığı ve elinde kalan otomobile yeni kur zammı geldiğinde fiyata yansıtmıyor. Böylece hem zarar etmiyor, hem de o an ki kur ile alınan arabanın fiyatından düşük gözüküyor. Müşteri de indirimli zannediyor.
 
Son düzenleme:
Üreticiler hiç kar marjını düşürüp de araba satmazlar kolay kolay. Ford Focus için 18 ay 30 bin tl'ye %0 faiz diyor, ama alamadığı o 30 bin liranın faizini otomobilin asıl fiyatının üzerine ekliyor. Millette bak 0 faizli krediyle 30 bin lira aldık deyip seviniyor. Opel de diğer tüm üreticiler gibi eski kurdan aldığı ve elinde kalan otomobile yeni kur zammı geldiğinde fiyata yansıtmıyor. Böylece hem zarar etmiyor, hem de o an ki kur ile alınan arabanın fiyatından düşük gözüküyor. Müşteri de indirimli zannediyor.
Abi Opel şu ara araba satmak için herşeyi yapabilir çünkü ürün pek iyi değil bayi kalitesi vasat vari fiyattan kurtaralım gibi bit düşünce içinde olabilirler. Tabi benimki sadece bir teori.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
2 k ucuzlaması veya birkaç arabada değişiklik olmaması sistemin doğru olmadığı veya vergi sisteminden dolayı zam gelmediği anlamına gelmiyor maalesef. Markaların kar marjları zaten vardır illa ki, hatta çok fazladır ona şüphe yok ama mevcut vergi sistemi zaten pahalı olan araba fiyatlarını uçurdu.
Ben hepsinin etkilenmesi bekliyorum o zaman yakın zamanda ortalama 3k zam geliyor hazırlıklı olun :)

Opeli ben fiyat konusunda pek kayla almıyorum. ÖTV zammı geldi İnsignia ucuzladı. Kâr marjı çok fazla herhalde ordan yiyor.
Opel de de mevzu şu o dediğin şey insignia için oldu adamlar liste fiyatını 120 civarı gösteriyor ama bayilerde 100-105k kadar indiriyorlardı ötv gelince bayi indirimini kaldırdılar ama astra neden 2k düşmüş ben anlamadım. Seçim zamanı euro 3.87 civarı iken ( int bakmak lazım yanlış hatırlıyor olabilirim) şuan 3.99 gözüküyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Ben hepsinin etkilenmesi bekliyorum o zaman yakın zamanda ortalama 3k zam geliyor hazırlıklı olun :)


Opel de de mevzu şu o dediğin şey insignia için oldu adamlar liste fiyatını 120 civarı gösteriyor ama bayilerde 100-105k kadar indiriyorlardı ötv gelince bayi indirimini kaldırdılar ama astra neden 2k düşmüş ben anlamadım. Seçim zamanı euro 3.87 civarı iken ( int bakmak lazım yanlış hatırlıyor olabilirim) şuan 3.99 gözüküyor
Bu arada VW daha doğrusu Doguş Grubunda bayiye gittiğinde liste fiyatından alacaksın diye bir kaide yok. Mesel 1.6 TDI Highline Passat alacaksın listesi 175k ama sen o arabayı 165 civarına alabilirsin çünkü bayinin elindeki araç eski girişli olabiliyor. Liste fiyatlarına pek aldanmamak gerek.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...