KAPALI Astra K . Megane icon VE Makyajlı golf 7

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mustafa Kilic

Asfalt Kurutucu
35
Arkadaşlar merhaba daha önce audı a4 için konu açmıştım fakat gelen otv zamlari ve dövizin yükselişinden dolayı malesef a4 hayal oldu bir süreliğine benim için.
Şimdi başlikta belirttiğim gibi bi araç seçimi yapmam.gerekiyor
Astra K dizel en full paket inceledim
Megane dizel sedan icon donanıma baktım vede golf 7 makyajlı 2017 de gelicek diyorlar fakat çok arada kaldım. Sizce hangi aracı tercih etmeliyim kullanan veya fikirleri olan arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz?
 
Şakayı bir yana bırakırsak, ben bu araçlara kötü diyemem. Ama birine sınıfının kralı diğerlerine çöp demem (genel olarak kral, reis vb unvanlara da teneke, çöp gibi aşağılayıcı laflara da gıcığım). Para konu sahibi arkadaşın cebinden çıkacak(arkadaşın parasıyla biz artistlik yapıyoruz, ne alaka ), bu aracı kullanacak olan da keyif alacak olan da sıkıntısıyla uğraşacak olan da kendisi. Onun için hepsini test ederek, satış temsilcilerinin davranışlarını süzerek bir mantık gelistirip, yanına yaklaşınca hangisine heyecan duyuyorsa bana göre en iyi tercih odur.
 
Ben de harbiden bu kompleksi merak ediyorum. Kimse iphone ye sıkıcı vs demez ama araba biraz kendininkinin daha kötü olduğunu kabul etmesi zor bir konu olduğu için herkes tek en iyiye saldırıyor :D
Şaka bir yana iphone harbiden sıkıcı. Kişiselleştirmeye dair hiçbir şey yok alette.

Konu dahilinde; Opel, Vw ya da Renault, hangisini alırsanız alın servis kalitelerine de bakın bence. Doğuş'un ne kadar hinlik yaptığı herkesin malumu. Keza arada Opel'inkileri de görüyoruz, duyuyoruz. Seçim yaparken alacağınız araba kadar servisi de hesaba katın yani. Golf almaya karar verirseniz de bence makyajlı versiyonu bekleyin. Çoğu soruna çözüm bulmuşlardır muhtemelen.
 
Sana onu söyledim işte. Markayı savunmak değil olay. Alan insanlara düz insan diye yorum yapılırsa ve hatta bu hakareti sen de beğenirsen problem çıkar. Olay bu
Hala düz adam muhabbeti. E ben de komplekli lafına takılayım o zaman, konu iyice dağılsın. Hepimiz kompleksliyiz onun icin Vw i elestiriyoruz zaten. Paramiz yok ulasamiyoruz VW modellerine. Kurtulun lütfen bu kafa yapısından rica ediyorum. Kediyiz, ulaşamadığımız ciğere mundar diyoruz.

Kardeş çok nadir araç sahibini kıskanırım inan o da herhangi bir VW modeli olmaz. Ha neyi kıskanır ve kompleks yaparım biliyor musun? İyi yazılmış bir kitabın yazarını, bir Nobel ödülünü, içinde etkilendiğim bir mimari yapıtı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso ve Sailor
Tabiki de golf abi bi de başlık açılıp sayfalarca tartışılmış. Çok mu zor evinizin iş yerinizin otoparkına ya da herhangi bir caddeye bakarsanız golf almanız gerektiğini anlarsınız. Çünkü herkes alıyosa vardır bi bildiği
 
Tabiki de golf abi bi de başlık açılıp sayfalarca tartışılmış. Çok mu zor evinizin iş yerinizin otoparkına ya da herhangi bir caddeye bakarsanız golf almanız gerektiğini anlarsınız. Çünkü herkes alıyosa vardır bi bildiği
Seçenekler arasından ben de Golf'ü tercih ederim de sizin mantıkla Linea veya Fluence almak gerekir o zaman.
 
Tabiki de golf abi bi de başlık açılıp sayfalarca tartışılmış. Çok mu zor evinizin iş yerinizin otoparkına ya da herhangi bir caddeye bakarsanız golf almanız gerektiğini anlarsınız. Çünkü herkes alıyosa vardır bi bildiği
2013 te satışa çıkan bir araba ile 2015 ve 2016 da satışa çıkan arabaların aynı sayıda olmasını görmeyi beklemekte baya ilginç olmuş.
 
Ben olsam Megane tercih ederdim.

Opel'e nedense hala güvenim yok. Eskiden kalma bi güvensizlik.

VW desen 2.0'larda kullandığı DSG'leri kullansalar Golf derim ama sürekli diken üstü ne zaman kavramam bitecek diye dolaşmak istemem.

Megane'ın eskisine göre yalıtımını falan ciddi şekilde övüyorlar. Tipi falan benim çok hoşuma gitti. EDC ve dci'ı zaten konuşmaya gerek yok. Ama fiyat olarak bence yüksek. Yaklaşık 10.000₺ daha düşük olsa fiyatı çok iyi olurdu.
 
edc'yi hiç beğenmiyorum. 1 2 vites arası zangır zangır titriyor, ve onun da kavraması tabi ki tork konvertörlü ve manuele göre daha çabuk bitiyor. bu arabaların hangisini alsam manuel tercih ederdim. otomatik ise üçü arasından dsg derim.
 
Tork konvertörde kavrama bulunmaz ki bitsin. Otomatiklerin en sorunsuzu, her ne kadar çift kavramaya göre hız gibi konularda dezavantajı olsa da, her zaman tork konvertörlülerdir.
 
Performansı gayet iyi, sağlam ve hızlı yürüyen, amacı spor + günlük kullanım için yapılmış her türlü araca ( zf gibi şanzımanlar dışında ) çift kavrama şanzıman koyulabilir, koyulmalıdır. Fakat onun haricinde dizel veya nispeten düşük güçte benzinli ve günlük kullanım içinde bolca trafiğe girilebilecek bir ortamda kullanılan araçlar mutlaka tork konvertörlü olmalıdır. Çift kavramalı araçların çoğu trafik, yokuş v.b zorlu şartlarda sürüş akıcılığı ve konforundan ödün verdiği gibi, hem tüketicinin cebine zarar veriyor, hem de üreticiye kar fırsatı sunuyor. Hele ki dizel araba alıp trafiğe giren insanın çift kavramaya ihtiyacı yoktur, onun ihtiyacı olan iyi çalışan bir tork konvertördür.
 
konuyu hiç okumadım ama hayretle sayfa sayısına baktım ,niye bu kadar herkes fanatikçe aracını savunur ona bakmakm lazım ,insanlar bir eşyaya bir metaya gereğinden fazla mana katması fanatikliği doğuruyor, misal ben bu üç markaya şu şekilde yaklaşıyorum,reno ürettiği araçlarda fransız geleneği olarak sanatsal yaklaşıyor ve şekilci ve göze hitap eden yumuşak huylu duygu yoğun oluyor,volkswagen genel alman ekolüyle gayet ciddi amaç yoğun hedefe yönelik ve milimetrik mühendislik hesaplarıyla mükemmeliyetçi ama bir o kadar soğuk (resmiyetten kaynaklı) araç üretiyor,opel ne kadar alman görünsede amerikalıların avrupa pazarına hitap etmeye çalıştığı yine amerikan mantığıyla sert hafif kaba ama sportif olmaya çalışan ,bu sertlikten kaynaklı ince işçiliğin iyi olmadığı bazı parçaların uyumunun göz ardı edildiği erkeğe öznel maskulen olan araçlar üretiyor.Bana göre (özellikle kişisel fikrim olduğunu belli edeyim de :) ) kişiler ruhunda ne hissediyorsa o an o duyguyu veren aracı alıyor sonra fanatikçe onu savunuyor ki kendini eksik hissetmesin :) ama bunlar meta yani araç ve bunlatı araç olmaktan çıkarıp amaç haline getirirsek iş sarpa sarar. (üff ne felsefe yaptım :) )
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...