Knj buji ve buji kablolarını değiştirdin mi?Kaç litre abi? LPG ayarı egzoza bir şey sokup pc den yaptırdım ispartada ama soğukta stop ediyor ya, otomatik jikle iptal bizim ondan böyle
Knj buji ve buji kablolarını değiştirdin mi?Kaç litre abi? LPG ayarı egzoza bir şey sokup pc den yaptırdım ispartada ama soğukta stop ediyor ya, otomatik jikle iptal bizim ondan böyle
Yes yazın değişti yeniKnj buji ve buji kablolarını değiştirdin mi?
Merhabalar arkadaşlar
Cümleten iyaaakşamlar kanalıma ojgeldiniz
Şimdi geçtiğimiz günlerde Audide şöyle bi durum oluştu. Araba soğukken daha ilk çalıştırmada bile fan açıyordu. Babamla da konuştuk tamirci ile de konuştuk cumartesi günü için baktırmaya gidecektik. Muhtemelen termostat arızalı diyorduk. Cuma akşamı kısa mesafe bi yere gidip gelmemiz gerekti. Dönüşte arabanın çekiş düştü, devir de dibe vurdu gitmemeye başladı. Motor arıza ışığı da pavyon lambası gibi yanıp sönmeye başladı Hemen tamircimi aradım anlattım durumu, bobin arızası eve git sakince sabahta basmadan devir yükseltmeden gel dedi. Eve gidip kaputu bi açtım. Katalizörün olduğu kısım Akkor kırmızı. Aradım tamirciyi banko bobin dedi.
Cumartesi sabah gittik, arıza testinde bobin, buji kablosu ve termostat arızalı çıktı. 680 TL parça, 300 TL işçilik 30 lira antifriz derken küsuru silindi 1000 liraya patladı.
Daha sonra katalitik konvertöre bastırmamız gerekebilir demişti. Arıza çıkmadı. O gündür araba iyiydi, sabah motor arıza ışığı yine yanmış ama çekişte vs sıkıntı yok. Ben kat iptali mevzusundan olabilir dedim babama yine de git baktır dedim. Fakir yakıt uyarısı varmış. LPG ayarına git demişler. Öğleden sonra izinliydim ben de gittim. Farklı bi LPG’ci önerdiler, oraya gittim iyi ki de girmişim.
Afr ayarı yapmamız lazım dedi. Yarım saat anlattı etti nedir ne değildir ne işe yarar vs ben anlatmaya kalksam anlatabileceğimden emin değilim link bırakacağım buraya
Bizim @stan reisten bu afr mevzusunu duyuyorduk ama yaptırmak şart mı Denizli’de yapan var mı emin değildim. Türkiye geneli bu afr ayarı yapan ve ortak çalışan firmalardan biri denizlideymiş, tesadüf ona gitmişiz. Reklam yapabilirim çünkü Türkiyede çok fazla yok, google'da yazınca direk çıkıyor Mutlu Şibir Oto Gaz.
1 buçuk saat kadar babam direksiyonda ben yan koltukta ayar yapan işyeri sahibi arka koltukta gazladık sabit devir yürüdük dipgaz yaptık vs derken şu an arıza lambası silindi.
Bu kısım beklediğimiz kısımdı yalnız arabanın benzinde ve LPG’de performans olarak hiç fark kalmadı. Zaten afrnin ana amaçlı buymuş. Araba alt devirlerde de üst devirlerde de eskiye göre LPG’de de çok daha performanslı hale geldi. 2. Vites çıkacağımız rampalarda 3le rahat çıkar hale geldik. Bekleyip test etmeye devam edeceğiz ancak şu an için memnunum.
Avantajları yakıt tasarrufu, motoru koruması ve performansıymış. Bunları nasıl yapıyor kısmını linkle atacağım
Muhtemelen alfayı da götüreceğim
Link Neden AFR Ayarı ?
Bi de babamla tanıtım videosu çekti işyeri sahibi ve afr ayarını yapan Mehmet Şibir. Onu da yayımladıklarında buraya salarım
Mavi ceketle mesaiden çıkılmış gelinmiş Anahtarlıkla da viral şov yapılmış
Mavi ceketle mesaiden çıkılmış gelinmiş Anahtarlıkla da viral şov yapılmış
Abi bizim b5 passatla yaşadığımız sıkıntıya benziyor biraz, aracın tabanında sel gibi durumlarda dolan suyu boşaltmak için tıpa ile kapalı delikler var tıpaları zamanla çürüyüp düşüyor. Eğer tekrarlarsa ıslanma sorununu aklında bulunsun çünkü biz de kapı tahliyelerini temizleyince düzeldi sanmıştıkEkli dosyayı görüntüle 23654Ekli dosyayı görüntüle 23655Ekli dosyayı görüntüle 23656Ekli dosyayı görüntüle 23657Ekli dosyayı görüntüle 23658
İnanmayacaksınız ama audi sıkıntı çıkardı
basit gibi görünen aslında erken farketmesek büyük sıkıntılara yol açabilecek bir sıkıntıydı.
babam geçen arka sağ paspasın ıslak olduğunu farketmiş, kuruladık temizledik falan ama bi sıkıntı var gibiydi çünkü altı suydu komple.
ön cam altındaki tahliye deliklerinden olabileceği şüphesiyle kaportacımla baktık, ön cam altı ızgaradaki 2 adet su tahliye deliği çamur yaprak vs tıkanmış. orada biriken su dışarı atılamayınca arabanın içine almış. önce orayı temizledik. sonra bi süre bekledik baktık arabanın sağ arka tarafa doğru gelen sular kurumuyor
hafta başında sağ ön koltuk arka koltuk ve taban döşemesinin sağ tarafını söktük. altı baya baya gölet gibiydi
Komple temizlendi kurutuldu. airbag beyni kabloları vs o bölgeden geçen tüm kablolar oksitlenmemesi için kontrol edilip kurutuldu, şu an için sıkıntımız yok
ha tabi airbag kablolar sökülünce arıza ışığı yandı, gittik söndürdük
Audi ile hayat güzel ya. Masrafsız dertsiz tasasız
Tek derdim sanayiide yıkamacıda vs araba satılık mı abi veya piyasası ne bunların gibi sorulara çok fazla maruz kalıyoruz. SATMIYORUZ
yav bizm o tıpalar hiç yerinden oynamamış arabanın tabanı görünce şok oldum zaten hiç bu kadar temiz ve düzgün bir taban görmemiştim asdfas arabanın dış boyası gibi aynı kalitede boyamışlar tabanı bileAbi bizim b5 passatla yaşadığımız sıkıntıya benziyor biraz, aracın tabanında sel gibi durumlarda dolan suyu boşaltmak için tıpa ile kapalı delikler var tıpaları zamanla çürüyüp düşüyor. Eğer tekrarlarsa ıslanma sorununu aklında bulunsun çünkü biz de kapı tahliyelerini temizleyince düzeldi sanmıştık
Geçen gün arızalar başlığına yazmıştım golf 5 diye
hayırlı olsun hocam...
teşekkür ederim yalnız 2 sene kadar oldu alalı
Polisaj olsa sonuç çok daha güzel olurdu tabi de, hiç koruma olmamasındansa cila olsun üstünde, emeğinize sağlık
opel için aldığım sonaxı uyguladıktan sonra, babam audiye de yapalım dedi. Normalde audiye pasta cila yapılması lazım. Kil uygulaması lazım. Ama ben direk deneme amaçlı ürünü kullandım
Evet demir tozu çok. cilayı yaparken oldukça zorlandım. Ama yine de güzel parladı
Polisaj olsa sonuç çok daha güzel olurdu tabi de, hiç koruma olmamasındansa cila olsun üstünde, emeğinize sağlık
Ekli dosyayı görüntüle 23654Ekli dosyayı görüntüle 23655Ekli dosyayı görüntüle 23656Ekli dosyayı görüntüle 23657Ekli dosyayı görüntüle 23658
İnanmayacaksınız ama audi sıkıntı çıkardı
basit gibi görünen aslında erken farketmesek büyük sıkıntılara yol açabilecek bir sıkıntıydı.
babam geçen arka sağ paspasın ıslak olduğunu farketmiş, kuruladık temizledik falan ama bi sıkıntı var gibiydi çünkü altı suydu komple.
ön cam altındaki tahliye deliklerinden olabileceği şüphesiyle kaportacımla baktık, ön cam altı ızgaradaki 2 adet su tahliye deliği çamur yaprak vs tıkanmış. orada biriken su dışarı atılamayınca arabanın içine almış. önce orayı temizledik. sonra bi süre bekledik baktık arabanın sağ arka tarafa doğru gelen sular kurumuyor
hafta başında sağ ön koltuk arka koltuk ve taban döşemesinin sağ tarafını söktük. altı baya baya gölet gibiydi
Komple temizlendi kurutuldu. airbag beyni kabloları vs o bölgeden geçen tüm kablolar oksitlenmemesi için kontrol edilip kurutuldu, şu an için sıkıntımız yok
ha tabi airbag kablolar sökülünce arıza ışığı yandı, gittik söndürdük
Audi ile hayat güzel ya. Masrafsız dertsiz tasasız
Tek derdim sanayiide yıkamacıda vs araba satılık mı abi veya piyasası ne bunların gibi sorulara çok fazla maruz kalıyoruz. SATMIYORUZ
bugün bu mesajı gördükten sonra sarı siteye girip bir fiyatlara bakayım dedim. 1.6 motor seçeneğini seçtikten sonra karşıma ilk şu ilan çıktı. Sonra merakıma yenik düşerek fiyata göre sırala dedim ki demez olaydım. Siz arabayı alırken de bunların piyasası böyle miydi? yoksa bütün arabalar gibi bunlarda da manyak bir artış mı oldu?