Audi için 205/55/16 ebat lastik seçimi

MAYFA AYUU

Takipçi
Beta Programı
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
6,447
Beğeni puanı
16,117
Puanları
5,020
Konum
Antalya
Marka
Aston Martin
Audim olduğunu nasıl belli ederiö
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,901
Beğeni puanı
42,196
Puanları
6,820
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Primacy pişmanlıktır ama Conti cpc ve goodyear egp modelleri için ikisi de iyi lastik derim. Babanın kişisel tercihine göre hareket et derim. Conti diyorsa Conti olsun. cpc2'den 5'e kadar kullandık, hepsi gayet iyiydi :) Hiçbiri zaafiyet hissettiren lastik değildi. Çok eski olmaması kaydıyla hangisi ekonomik denk gelirse yapıştır gitsin :)
Başka marka da önerirdim ama baba diyosun, Conti diyo diyosun. Öyleyse al geç :)
 

alfhonso

Hakan BIÇAK
İnfazcı
Yönetici
Admin
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
21,830
Beğeni puanı
58,979
Puanları
6,820
Yaş
31
Konum
Denizli
Marka
Opel
  • Konuyu başlatan
  • AdminCP
  • #24
Primacy pişmanlıktır ama Conti cpc ve goodyear egp modelleri için ikisi de iyi lastik derim. Babanın kişisel tercihine göre hareket et derim. Conti diyorsa Conti olsun. cpc2'den 5'e kadar kullandık, hepsi gayet iyiydi :) Hiçbiri zaafiyet hissettiren lastik değildi. Çok eski olmaması kaydıyla hangisi ekonomik denk gelirse yapıştır gitsin :)
Başka marka da önerirdim ama baba diyosun, Conti diyo diyosun. Öyleyse al geç :)
yav zaten onun dediğini yapmamamız halinde pişman etmeyecek bişi olması lazım. en ufak bişi de suçlusu ben olurum çünkü :D
 

alkın

Asfalt Kurutucu
Katılım
1 Şub 2020
Mesajlar
208
Beğeni puanı
137
Puanları
610
Yaş
23
Konum
Ankara
Marka
BMW
hocam ben nokian wetproof’u da düşünün derim. ben de e90’ıma bu yaz lastik sezonunda runflatlarını almayı düşünüyorum.
 

alfhonso

Hakan BIÇAK
İnfazcı
Yönetici
Admin
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
21,830
Beğeni puanı
58,979
Puanları
6,820
Yaş
31
Konum
Denizli
Marka
Opel
  • Konuyu başlatan
  • AdminCP
  • #27
hocam ben nokian wetproof’u da düşünün derim. ben de e90’ıma bu yaz lastik sezonunda runflatlarını almayı düşünüyorum.
babamı contiden döndüremiyorum nokian markasını hiçç anlatamam hocam ya :))) çok zor iş onlar... contiden dönmese de 4 lastiğe ikna edeyim yeter :D
 

mcb

Murat
Asfalt Kurutucu
Katılım
9 Ocak 2020
Mesajlar
99
Beğeni puanı
169
Puanları
535
Yaş
33
Konum
Avusturya
Marka
Mercedes
2 lastik alacaksan kesin Continental’den devam et ki desenler birbirine çok yakın olsun, ses yapmasın. 4’lü değiştirmek en optimum olur tabii ben yıllardır kışlıkta Bridgestone, yazlıkta Michelin Primacy kullandım. Primacy konfor ve sessizlik olarak bana kalırsa çok iyi. Bir de yakıt ekonomisine ciddi etkisi oluyor bence. Tek eksisi yanakları biraz yumuşak ve bu nedenle kolay yarabilirsin kaldırıma falan vurursan. Bir kere taşa vurup yarmışlığım var benim ki çok aman aman büyük bir taş da değildi. Yol tutuş olarak ise ben eksisini hiç görmedim. Bu nedenle tavsiye ederim rahatlıkla. Continental ise hiç kullanmadığım için bilemiyorum.

Ancak şunu da söyleyeyim lastik yeni ise ve yol iyiyse arada asla uçurum olmuyor. Şu an aracın üstünde gelen Viking diye bir kışlık lastik kullanıyorum. Continental’in alt markası kendisi. İnanın neredeyse Bridgestone kadar memnunum. Son derece güven veriyor yüksek hızlar dahil. Bridgestone’dan gerçi ses olarak da yakıt olarak da konfor olarak da çok memnun olmasam da ağır karda dahi çok iyi bir performans sunuyor olması ve beni birkaç kere çok ciddi karda rahatlıkla eve getirmesi cezbetti hep beni. Demem o ki artık lastiklerin hemen hepsi ciddi iyi oldular. Yeter ki yeni olsunlar ve yazlık kışlık ayrı kullanılsınlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Üst