Avrupa pazarında en çok satan markalar

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan tesla
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
peki fransız alcaksak bu illa renault mu olmalı yoksa ona bile mi bulasılmamalı. ya şimdi bi değiştirsem mi diye bakınıyorum etrafa, reno hariç fransıza bende önyargılıyım ne yalan söyliyim. volkswagen istemiyorum hergün hata lambası yanıyor vitesi p ye alın diye. cıkardıgı basit arızalar soğuttu beni. opel içinde sık arıza çıkarır diyorlar. ney alıcagımı bende şaşırdım. ford desek oda çift kavrama. aynı sorunlarla karsılasmaktan çekiniyorum. japon desek yakıtı içiyor valla çıkamıyorım işin içinden:D
 
birde birşey diyim mi ne kadar katılırsınız bilmem ama bir üreticinin eğer ağır vasıta (tır) departmanı da varsa onların ürün gamları daha sorunsuz oluyor. mercedes volvo heralde tırlardaki teklonojiyi adapte ederek milyon km deviriyordu. şimdi reno motorları da öyle
 
peki fransız alcaksak bu illa renault mu olmalı yoksa ona bile mi bulasılmamalı. ya şimdi bi değiştirsem mi diye bakınıyorum etrafa, reno hariç fransıza bende önyargılıyım ne yalan söyliyim. volkswagen istemiyorum hergün hata lambası yanıyor vitesi p ye alın diye. cıkardıgı basit arızalar soğuttu beni. opel içinde sık arıza çıkarır diyorlar. ney alıcagımı bende şaşırdım. ford desek oda çift kavrama. aynı sorunlarla karsılasmaktan çekiniyorum. japon desek yakıtı içiyor valla çıkamıyorım işin içinden:D
Her markanın arıza potansiyeli farklıdır ama fransızların da elektronik arızaları meşhurdur. Tabii renault bu konuda biraz daha az sıkıntı çıkarıyor ama fransızlar biraz daha narin. Vw ve ford'un da birbirinden farklı bir yanı yok, ikisinin arızaları benziyor birbirine. Keza opel için de elektronik sıkıntısından bahsederler. İstisnalar kaideyi bozmuyor tabii ama japon markaları daha sağlam bu konuda hem mekanik hem elektronik anlamda.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Her markanın arıza potansiyeli farklıdır ama fransızların da elektronik arızaları meşhurdur. Tabii renault bu konuda biraz daha az sıkıntı çıkarıyor ama fransızlar biraz daha narin. Vw ve ford'un da birbirinden farklı bir yanı yok, ikisinin arızaları benziyor birbirine. Keza opel için de elektronik sıkıntısından bahsederler. İstisnalar kaideyi bozmuyor tabii ama japon markaları daha sağlam bu konuda hem mekanik hem elektronik anlamda.
hocam bu ford la volvo yavaş yavaş powershifti niye bırakıyo. ikiside tork konvertöre geçiyo. acaba powershifttemi sorunlu uzak durmak gerekiyor. öyleyse edc de fiatta benzer sorunlar cıkabilir ilerde dimi
 
hocam bu ford la volvo yavaş yavaş powershifti niye bırakıyo. ikiside tork konvertöre geçiyo. acaba powershifttemi sorunlu uzak durmak gerekiyor. öyleyse edc de fiatta benzer sorunlar cıkabilir ilerde dimi
Çift kavramaların hepsi potansiyel sorundur, narinler, daha karmaşıklar. Artık markalar yavaş yavaş 8 ileri 10 ileri tork konvertörlü şanzımanlara geçiyorlar. Maliyetleri de daha az.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve tesla
Çift kavramaların hepsi potansiyel sorundur, narinler, daha karmaşıklar. Artık markalar yavaş yavaş 8 ileri 10 ileri tork konvertörlü şanzımanlara geçiyorlar. Maliyetleri de daha az.
ortalama maliyet ne kadar acaba hiç görüp duydunuz mu yapancı konularda. ben bir kere kuru dsg için 300 euro gibi bir fiyat görmüştüm maliyet için beynimden vurulmuşa döndüm. alırken 5 bin fark verdiğim için. şimdi passatlarda falan 14 bin galiba. öyleyse doğuşta fena vurgun dönüyor. yurt dışı fiyat farkları ne kadar acaba
 
ortalama maliyet ne kadar acaba hiç görüp duydunuz mu yapancı konularda. ben bir kere kuru dsg için 300 euro gibi bir fiyat görmüştüm maliyet için beynimden vurulmuşa döndüm. alırken 5 bin fark verdiğim için. şimdi passatlarda falan 14 bin galiba. öyleyse doğuşta fena vurgun dönüyor. yurt dışı fiyat farkları ne kadar acaba
Vallahi otomatik şanzımanlı araba tercih etmediğim için böyle bir araştırmaya girmedim hiç. Fakat teknoloji olarak daha yeni nesil olması, daha fazla parça içermesi ve mühendisliğinin karmaşıklığından dolayı diğer şanzıman türlerine göre daha maliyetli olduğunu biliyorum. Distribütörlerin ise şanzıman yüzünden ciddi fiyat farkı koydukları da doğrudur. Bu konudan bayağı ekmek yiyorlar. @gtepro bu konularda daha tecrübeli özellikle vag grubunda.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Vallahi otomatik şanzımanlı araba tercih etmediğim için böyle bir araştırmaya girmedim hiç. Fakat teknoloji olarak daha yeni nesil olması, daha fazla parça içermesi ve mühendisliğinin karmaşıklığından dolayı diğer şanzıman türlerine göre daha maliyetli olduğunu biliyorum. Distribütörlerin ise şanzıman yüzünden ciddi fiyat farkı koydukları da doğrudur. Bu konudan bayağı ekmek yiyorlar. @gtepro bu konularda daha tecrübeli özellikle vag grubunda.
Aslında evet belli bir fark koyuyorlar fakat büyük oranda bu suç Almanyanın çünkü DSG opsiyonunu ülkelere pahalı satıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
insignia da çok güzel araba. gemiden indirirken sürtmüşlermi ne olmuş bayi hafif hasarlı katogrisinde satıyordu araç alım arifesinde. astranın 70 olduğu dönemde 1.6 otomatik dizel için 85 e fiyat verdiler. çocuğumu kesiyordum:D araba çok güzel hissettiriyor bence içerisinde. hatta premium olmayıpta premium hissi veren tek d segmenti bence rakipleri arasında. tabi dolu donanımlısı

Yukarı da bahsettiğim yol tutuş/konfor dengesini yalıtım ve donanım ile birleştiriyor ve bu da genelde kullanıcılarının çok sevdiği ve sürerken çok iyi hissettiren bir araba. Zaten daha kaliteli iç mekan ve otomatik vitesi olsa premiumlardan ne farkı kalıyor ki :)
 
Gelecek, tork konvertörlü geliştirilmiş şanzımanlarda. Öyle olmasaydı powershift'i geliştirir spor araçlarına da koyardı Ford. Bunun yerine GM ile ortak 9 ve 10 ileri tam otomatik şanzımanı geliştirdiler. Çift kavrama şanzıman bir geçiş sürecini temsil etti, markaların büyük kısmı denedi ( hala deneyenler var ) fakat markalar da artık bu şanzımanların yeterince dayanaklı olmadığını ve üretim maliyetlerinin çok olduğunun farkına vardı. O sebeple ilerleyen yıllarda Ford'da powershift'i tamamen bırakıp yeni nesil tork konvertörlü şanzımanlara geçiş yapacaktır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: tesla ve Porsche
toyota da aisinle 8 ve 10 ileri tork konvertörü yapıyormuş. 6 ilerisi zaten var. belli ki bu şanzımanlar 3-4 seneye etrafı bir anda sarmaya başlayacak. volkswagende 10 ileri tork konvertör yapcaktı ama dizelgate den sonra iptal ettiler. onlarda bu saatten sonra yeni fabrikayla uğraşmaz getrag dan falan satın alırlar bence. heralde bir sonraki jenerasyonlarda yarisler 6 ileri corolla lar 8 ileri camry ve üzeri lexuslar da 10 ileriyi kullanmaya başlarlar rakiplerde bu şekilde şekillenir gibime geliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...