Avrupa pazarında en çok satan markalar

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan tesla
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Torsiyona dönerlerse 1.5 TSI Golf seni çağırıyor :D:D:D.
valla hocam araya girmiş gibi oldum ama focustan inen adam golfe binmez ya. golf rahatsız edecek kadar sert gelecektir. fordlara sert derler ama ben 2011 focusa biniyorum arada bazende 2014 fiestaya golften de polodan da bariz yumusaklar. ki focus öyle yol tutupta hiçbir tümsekten zıplamadan nasıl geçiyor birtürlü anlam veremedim. bencede avrupada süspansiyonu bozmayacak iki ayrı versiyon tasarlayacaktır.
 
valla hocam araya girmiş gibi oldum ama focustan inen adam golfe binmez ya. golf rahatsız edecek kadar sert gelecektir. fordlara sert derler ama ben 2011 focusa biniyorum arada bazende 2014 fiestaya golften de polodan da bariz yumusaklar. ki focus öyle yol tutupta hiçbir tümsekten zıplamadan nasıl geçiyor birtürlü anlam veremedim. bencede avrupada süspansiyonu bozmayacak iki ayrı versiyon tasarlayacaktır.
Hocam Focus nasıl Golf'den konforlu anlayamadım?
 
2.el alacağım artık zaten mecbur. Benim sıfır ve eli yüzü düzgün bir otomobil alabilecek bütçem ancak b segmentlere yetiyor. Bomboş benzinli c segmente 80-90 verip almam ben artık. O yüzden 2.el d segment bakacağım.
Ah sana bi tane Dizel Manuel Mondeo Titanium duşürsek ne güzel olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
valla hocam araya girmiş gibi oldum ama focustan inen adam golfe binmez ya. golf rahatsız edecek kadar sert gelecektir. fordlara sert derler ama ben 2011 focusa biniyorum arada bazende 2014 fiestaya golften de polodan da bariz yumusaklar. ki focus öyle yol tutupta hiçbir tümsekten zıplamadan nasıl geçiyor birtürlü anlam veremedim. bencede avrupada süspansiyonu bozmayacak iki ayrı versiyon tasarlayacaktır.
Hocam konfor dediğimiz şeyin bir çok kriteri var. Mesela aracın gövde hareketleriyle ilgili konforlu olma mevzusu var, arka süspansiyon çeşidinden kaynaklı fiziksel hareketlerin esnekliği konusunda konforlu olma mevzusu var, amortisörün darbe emiş limiti ve karakteri açısından konforlu olma mevzusu var.. Yani konfor denilen şey tek bir kriter üzerinden değerlendirilmiyor. Fakat golf'ün darbe emiş karakteri ve limitleri focus'a göre daha iyi seviyede. Focus tatlı sert çukurlardan geçiyor, golf daha yumuşak geçiyor. Derin çukurlara karşı olan tahammülü daha fazla golfün. Tabii belli bir limit ve süratte gidenler fark edemeyecektir ama hızlı ve sert kullanıma geçildiğinde de konfor anlamında başka türlü etmenler işin içine girecektir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: tesla ve Porsche
Hocam Focus nasıl Golf'den konforlu anlayamadım?
tümseklerden hızlı geçerken daha konforlu geliyor bana. çok deneyimleme fırsatı olmadım ama bence ford daha serttir görüşü direksiyonlarından geliyor. direksiyonları daha sert daha yorucu ama süspansiyonları için aynı şeyi gözlemleyemedim. şimdi yenilerde direksiyonda elektirikli destekli bu kendini park etme donanımına o sertlikte gitmiş
 
valla hocam araya girmiş gibi oldum ama focustan inen adam golfe binmez ya. golf rahatsız edecek kadar sert gelecektir. fordlara sert derler ama ben 2011 focusa biniyorum arada bazende 2014 fiestaya golften de polodan da bariz yumusaklar. ki focus öyle yol tutupta hiçbir tümsekten zıplamadan nasıl geçiyor birtürlü anlam veremedim. bencede avrupada süspansiyonu bozmayacak iki ayrı versiyon tasarlayacaktır.
Golf'ün adam akıllı bi konforu vardı övdüğümüz onu da elinden aldın. Şimdi ayıkla pirincin taşını :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
valla hocam araya girmiş gibi oldum ama focustan inen adam golfe binmez ya. golf rahatsız edecek kadar sert gelecektir. fordlara sert derler ama ben 2011 focusa biniyorum arada bazende 2014 fiestaya golften de polodan da bariz yumusaklar. ki focus öyle yol tutupta hiçbir tümsekten zıplamadan nasıl geçiyor birtürlü anlam veremedim. bencede avrupada süspansiyonu bozmayacak iki ayrı versiyon tasarlayacaktır.

Fordlara herkes gergin der. Ben geçen hafta 2011 model fiesta kiraladım araba baya gergindi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve Porsche
tümseklerden hızlı geçerken daha konforlu geliyor bana. çok deneyimleme fırsatı olmadım ama bence ford daha serttir görüşü direksiyonlarından geliyor. direksiyonları daha sert daha yorucu ama süspansiyonları için aynı şeyi gözlemleyemedim. şimdi yenilerde direksiyonda elektirikli destekli bu kendini park etme donanımına o sertlikte gitmiş
Mondeo ve Passat hariç bindiğim her Ford bana Volkswagen familyasından sert geldi. Sert olmalarını yol tutuş ile unutturuyor Ford'lar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: tesla ve Cenk
ya ben golf konforsuz demek istemedim. rafinelikten evet yolda giderken daha yüksek konforu ama tümseklerden hızlı geçince sanki focus daha iyi sönümlüyor gibi gelmişti bana. acaba benmi öyle algıladım. yanlışta olabilirim.
 
Japonlar göze gitap eden şeyler yapmıyorlar motorları ve şanzımanları hep eski avrupalılar bunların yanına bir de iyi bir iç mekan istiyor Honda'lar bildiğin odun kullanıyor sağlama ama sert ama yeni civic ile büyük bi atağa kalktı Avrupa'nın en iyi büyüyen markası diye serviste reklam yapıyorlardı
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
ya ben golf konforsuz demek istemedim. rafinelikten evet yolda giderken daha yüksek konforu ama tümseklerden hızlı geçince sanki focus daha iyi sönümlüyor gibi gelmişti bana. acaba benmi öyle algıladım. yanlışta olabilirim.
Hangi motor ile kullandığınız önemli 1.6 tdi daki konforu 1.4 ve 1.2 tsi da bulamazsınız
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Bana sorarsanız yol tutuşta bir konfordur çünkü iyi yol tutan araba yüksek hızda o kadar güven verir. Tabii iyi bir yalıtım olmadan olmaz :)
Katılıyorum.. Yani insanlar konforu genelde tek bir kriter üzerinden değerlendirmeye meğilli oluyor fakat gazlamaya başladığınızda aracın kasasının-gövdesinin virajlı, tümsekli, çukurlu, düşük banketli yollarda vereceği tüm stabil tepkiler de konfora girecektir. Konforun çok fazla değişkeni var, insanların konfordan ne anladığı ve beklediği de burada önemli.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...