Torsiyona dönerlerse 1.5 TSI Golf seni çağırıyor.


Torsiyona dönerlerse 1.5 TSI Golf seni çağırıyor.
1.0 Octavia 105 kaat oldu abi. Sözün bittiği yerdeyiz artık.Yahu fiyatları uygun olsa gidip bir inceleyeceğim sürüş yapacağım ama fiyatlar beni benden alıyor. 1.5 tsi geçtim, 1.2 tsi bile 90 bin lira olmuş yahu
![]()
valla hocam araya girmiş gibi oldum ama focustan inen adam golfe binmez ya. golf rahatsız edecek kadar sert gelecektir. fordlara sert derler ama ben 2011 focusa biniyorum arada bazende 2014 fiestaya golften de polodan da bariz yumusaklar. ki focus öyle yol tutupta hiçbir tümsekten zıplamadan nasıl geçiyor birtürlü anlam veremedim. bencede avrupada süspansiyonu bozmayacak iki ayrı versiyon tasarlayacaktır.Torsiyona dönerlerse 1.5 TSI Golf seni çağırıyor.
2.el alacağım artık zaten mecbur. Benim sıfır ve eli yüzü düzgün bir otomobil alabilecek bütçem ancak b segmentlere yetiyor. Bomboş benzinli c segmente 80-90 verip almam ben artık. O yüzden 2.el d segment bakacağım.1.0 Octavia 105 kaat oldu abi. Sözün bittiği yerdeyiz artık.
Hocam Focus nasıl Golf'den konforlu anlayamadım?valla hocam araya girmiş gibi oldum ama focustan inen adam golfe binmez ya. golf rahatsız edecek kadar sert gelecektir. fordlara sert derler ama ben 2011 focusa biniyorum arada bazende 2014 fiestaya golften de polodan da bariz yumusaklar. ki focus öyle yol tutupta hiçbir tümsekten zıplamadan nasıl geçiyor birtürlü anlam veremedim. bencede avrupada süspansiyonu bozmayacak iki ayrı versiyon tasarlayacaktır.
Ah sana bi tane Dizel Manuel Mondeo Titanium duşürsek ne güzel olur.2.el alacağım artık zaten mecbur. Benim sıfır ve eli yüzü düzgün bir otomobil alabilecek bütçem ancak b segmentlere yetiyor. Bomboş benzinli c segmente 80-90 verip almam ben artık. O yüzden 2.el d segment bakacağım.
Hocam konfor dediğimiz şeyin bir çok kriteri var. Mesela aracın gövde hareketleriyle ilgili konforlu olma mevzusu var, arka süspansiyon çeşidinden kaynaklı fiziksel hareketlerin esnekliği konusunda konforlu olma mevzusu var, amortisörün darbe emiş limiti ve karakteri açısından konforlu olma mevzusu var.. Yani konfor denilen şey tek bir kriter üzerinden değerlendirilmiyor. Fakat golf'ün darbe emiş karakteri ve limitleri focus'a göre daha iyi seviyede. Focus tatlı sert çukurlardan geçiyor, golf daha yumuşak geçiyor. Derin çukurlara karşı olan tahammülü daha fazla golfün. Tabii belli bir limit ve süratte gidenler fark edemeyecektir ama hızlı ve sert kullanıma geçildiğinde de konfor anlamında başka türlü etmenler işin içine girecektir.valla hocam araya girmiş gibi oldum ama focustan inen adam golfe binmez ya. golf rahatsız edecek kadar sert gelecektir. fordlara sert derler ama ben 2011 focusa biniyorum arada bazende 2014 fiestaya golften de polodan da bariz yumusaklar. ki focus öyle yol tutupta hiçbir tümsekten zıplamadan nasıl geçiyor birtürlü anlam veremedim. bencede avrupada süspansiyonu bozmayacak iki ayrı versiyon tasarlayacaktır.
tümseklerden hızlı geçerken daha konforlu geliyor bana. çok deneyimleme fırsatı olmadım ama bence ford daha serttir görüşü direksiyonlarından geliyor. direksiyonları daha sert daha yorucu ama süspansiyonları için aynı şeyi gözlemleyemedim. şimdi yenilerde direksiyonda elektirikli destekli bu kendini park etme donanımına o sertlikte gitmişHocam Focus nasıl Golf'den konforlu anlayamadım?
Vallahi çok iyi olur, kovalıyorum ama focus'un 2.el piyasası iyi olsa da millette para kalmadı. Kimse focus'a 80-85 vermeyecektir çok zor.Ah sana bi tane Dizel Manuel Mondeo Titanium duşürsek ne güzel olur.
Golf'ün adam akıllı bi konforu vardı övdüğümüz onu da elinden aldın. Şimdi ayıkla pirincin taşınıvalla hocam araya girmiş gibi oldum ama focustan inen adam golfe binmez ya. golf rahatsız edecek kadar sert gelecektir. fordlara sert derler ama ben 2011 focusa biniyorum arada bazende 2014 fiestaya golften de polodan da bariz yumusaklar. ki focus öyle yol tutupta hiçbir tümsekten zıplamadan nasıl geçiyor birtürlü anlam veremedim. bencede avrupada süspansiyonu bozmayacak iki ayrı versiyon tasarlayacaktır.
valla hocam araya girmiş gibi oldum ama focustan inen adam golfe binmez ya. golf rahatsız edecek kadar sert gelecektir. fordlara sert derler ama ben 2011 focusa biniyorum arada bazende 2014 fiestaya golften de polodan da bariz yumusaklar. ki focus öyle yol tutupta hiçbir tümsekten zıplamadan nasıl geçiyor birtürlü anlam veremedim. bencede avrupada süspansiyonu bozmayacak iki ayrı versiyon tasarlayacaktır.
Mondeo ve Passat hariç bindiğim her Ford bana Volkswagen familyasından sert geldi. Sert olmalarını yol tutuş ile unutturuyor Ford'lar.tümseklerden hızlı geçerken daha konforlu geliyor bana. çok deneyimleme fırsatı olmadım ama bence ford daha serttir görüşü direksiyonlarından geliyor. direksiyonları daha sert daha yorucu ama süspansiyonları için aynı şeyi gözlemleyemedim. şimdi yenilerde direksiyonda elektirikli destekli bu kendini park etme donanımına o sertlikte gitmiş
Dur yav daha malzeme kalitesi ve yalıtımı varGolf'ün adam akıllı bi konforu vardı övdüğümüz onu da elinden aldın. Şimdi ayıkla pirincin taşını![]()
Bana sorarsanız yol tutuşta bir konfordur çünkü iyi yol tutan araba yüksek hızda o kadar güven verir. Tabii iyi bir yalıtım olmadan olmazGolf'ün adam akıllı bi konforu vardı övdüğümüz onu da elinden aldın. Şimdi ayıkla pirincin taşını![]()
Hangi motor ile kullandığınız önemli 1.6 tdi daki konforu 1.4 ve 1.2 tsi da bulamazsınızya ben golf konforsuz demek istemedim. rafinelikten evet yolda giderken daha yüksek konforu ama tümseklerden hızlı geçince sanki focus daha iyi sönümlüyor gibi gelmişti bana. acaba benmi öyle algıladım. yanlışta olabilirim.
1.6 tdi manuel hocamHangi motor ile kullandığınız önemli 1.6 tdi daki konforu 1.4 ve 1.2 tsi da bulamazsınız
Katılıyorum.. Yani insanlar konforu genelde tek bir kriter üzerinden değerlendirmeye meğilli oluyor fakat gazlamaya başladığınızda aracın kasasının-gövdesinin virajlı, tümsekli, çukurlu, düşük banketli yollarda vereceği tüm stabil tepkiler de konfora girecektir. Konforun çok fazla değişkeni var, insanların konfordan ne anladığı ve beklediği de burada önemli.Bana sorarsanız yol tutuşta bir konfordur çünkü iyi yol tutan araba yüksek hızda o kadar güven verir. Tabii iyi bir yalıtım olmadan olmaz![]()