KAPALI Babaya Baba Arabası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

İstanbullu

Panpa
7,345
Marka
Hyundai
Merhaba
Dün gece 4 yolcu, 1 bebek Hyundai i10 ile yolculuk etme şansımız oldu. kızımın pusetini bagaja atmak istediğimde bagaja hiç bir kombinasyonda sokamayınca, benim köşeli jetonum düştü. Ben bu puseti bagaja sokamıyacaksam arabada 4 insan taşımam mümkün olmuyor. Puset her zaman sol koltukta durduğundan şu ana kadar sıkıntım yoktu.

Renault Clio 0,9 tce Sport Tourerlara baktım. Bana bayağa mantıklı geldi. Bu arac hakkında fikirlerinizi, tce 90 motoru kullananların yorumlarını alabilirmiyim.

En kötü i10 için 5+1 kişilik oturma düzeninden 3+1 oturma düzenine kalıcı geçiş yapacağım. Çünkü bebeğin şimdilik sürekli taşınan 2 çanta + 1 puset henuz almadığım bebek arabası ile + bebek arabası olacak.

2 sırt çantası 1 bebek koltuğu veya puset bunlara ek bebek arabası kapasitesine sahip Clio sporttourer almayı düşündüm.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
1.3 multijet linealar sana göre olabilir hocam yeterince geniştir, motoru zaten evladiyelik. Km'si biraz yüksek sıkıntı olmaz dersen 1.5 dci fluenceler de mevcut. Ayrıca maksimum 40 bin limite 0.9 tce yerine 1.5 dci düşük km'li cliolar da bulunabiliyor.
 
Fabrika çıkışı olmayan LPG'ye güvenmem demişsiniz ama LPG'li araçtan sonra (hele ki LPG'li i10'dan sonra) atmosferik/turbo farketmez benzinli bir arabaya binmek bence yakıt olarak baya üzecektir. Clio ST fiyatları nasıl oldu hatırlamıyorum ama bütçe dizele el vermiyorsa güvenilir bir yerde yapılmış LPG'li bir model daha mantıklı duruyor ya da bulunabilirse dizel Linea falan işte..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur
Abi zaten hypermillingin pirisin, al bir tane küçük hacimli büyük kasalı dizel bin bence. İ10' dan sonra ne konuda dezavantajı olabilir ki ? Bir tek bakım masrafları ve vergin fazla olur ama şöyle düşünürsek hem ailen var hemde arabayı ayağımı yerden kessin yeter modunda kullanmıyorsun, bayağı seferi gibi geziyorsun; e madem geziyorsun yıllık +1000 lira fazla masrafı göze alman lazım bence. Giden +1000' in geri dönüşü daha fazla olacaktır bence sana.

1.3 Multijet Linea olur.
1.6 CRDi Accent Blue olur. Accent Linea' ya göre fazla yakacaktır ama hem daha keyifli hemde kasa ve trimler bazında daha uzun ömürlü olur bana göre.
 
Son düzenleme:
Bak dci kesinlikle sana gider, aklıma hiç gelmedi ya. Clio 4 1.5 dci 90 beygir manuel bizzat gördüm nasıl az yaktığını,
Şehiriçi sert kullanım ile ortalama bu,
9gMGm9.jpg


Şehirdışında 150 160 ın altına hiç inmedik, 195 e kadar çıktık, 7.1 oldu bir ara, balata bitince 10 dakika sakin kullandık ve ortalama yine 7 lire oldu. Ki bence sen bu değeri görmezsin hiç, bayağı bi sert kullandık...

NlakLP.jpg
 
2013 yılından eski olmayan, 40.000 I geçmeyecek araba var mı? Ya filo arabası olur, ya da baba arabası olmaz çünkü güvenli bi araç olmaz.

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock
Clio, lodgy, celysee, 301, corsa, gibi araçlar çıkıyor, bunlar da baba arabası olmaz, güvenlik zayıf, veya bagaj küçük.

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock
Arkadaşlar,
Ben tavsiyelerinizi gördüm ilerde mu modellere yürüyeceğim. Ama kredi borcunun bitmesini bekleyeceğim.
Sadece arac modeli belirlemeye çalışıyorum :) Bana bunu al şunu al diye ilan atıyorsunuz ama , arabayı 9 ay sonra alacağım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
@istanbul en iyisi sen eski aracina dön 1.8 tdci glx 110 luk connect.tam aile arabasi.bende evlatlarim olunca yaris i satip yeni connect e gectim.cok memnunum.yok bebek arabasi,salincak,puset,cantasi,kendi esyalarim sorunsuz sigiyor.en iyi sen bilirsin :)

Dün Tourneo Courier baktım, 1,6 titanyum. Fiyatları cazip gelmedi değil hani. Ama connecte dönmem imkansız, 2013 den eskisini almam. bakımı ve verigleride yüksek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...