Başarılı Araç Fotoğrafları

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Mt.Akina
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
fiat_tempra_1.jpeg

Dayıma bak hiç bozuntuya vermiyor ya :D benim araba böyle tekerin üzerine binince elim ayağım dolanıyor :D
 
Subaru Impreza WRX STI 22B

WRC başarılarını kutlamak adına dördüncü nesil GC8'in üstüne inşa edilen bir model olan bu otomobil, kaputun altında EJ20G motorun 2.2 litreye yükseltilmiş olan versiyonu EJ22G'yi kullanıyor, ve 276 hp güç, 363 nm tork üretiyordu. Standart STI'a göre daha geniş bir gövdesi olan bu model, ayrıca seramik çift debriyaj, BBS jantlar ve Bilstein amortisörler gibi detaylara da sahipti.

Toplamda 431 adet üretilen bu aracın 400 tanesi Japonya'da satışa sunuldu. (GTR Registry verisi) Hatta bu 400 aracın 48 saat içinde tüketildiği bilgisi de var.

(Yarın aynısını Evo için de yapacağım.)

22B.2.jpeg
22B 2.jpeg
22B 3.2.jpeg
22B 4.2.jpeg
22B 5.2.jpeg
22B 6.2.jpeg
22B 7.jpeg

STI Version V.jpg

(Her iki kapılı GC8, 22B değildir. Yukarıda görmüş olduğunuz ''WRX STI Type R Version V''de bunlardan biri.)
 
Son düzenleme:
800px-1990-1991_BMW_318is_%28E30%29_2-door_sedan_03.jpg


Şeytan tüyüm.

Tam istediğim kombinasyon(E30 318is Coupe ne eksik ne de fazla-umarım kilit vardır :D) ve yine tam istediğim kondisyon(sunroof fazladan gereği yok çürüyorlar).

Fabrikadan çıkmış, sadece sürülmüş.

Salak saçma ayıoğlu ayı-çok doluyum- ''habababab''çıların eline geçmemiş, Ankara pavyonlarından hallice çin malı ışıklarla süslenmemiş, Mahmut Usta'nın duvar alçısı kalitesindeki macunlarına maruz kalmamış, kafam kadar Borbet takılmamış. Dıştan yanmış kavrulmuş ama bir o kadar da sıradan ve mütevaziyim diye bağıran bir şeytan tüyü, jant göbeğinin dahi olmaması hele o paçalıklar falan benim için mutlu edici bir detay. Bu haliyle düzgün birinin elinde bir çivi bile çakmasa, bir 30 yıl daha binilse gık çıkarmayacağından eminim, ama ispatlayamam.
 
Son düzenleme:
800px-1990-1991_BMW_318is_%28E30%29_2-door_sedan_03.jpg


Şeytan tüyüm.

Tam istediğim kombinasyon(E30 318is Coupe ne eksik ne de fazla-umarım kilit vardır :D) ve yine tam istediğim kondisyon(sunroof fazladan gereği yok çürüyorlar).

Fabrikadan çıkmış, sadece sürülmüş.

Salak saçma ayıoğlu ayı-çok doluyum- ''habababab''çıların eline geçmemiş, Ankara pavyonlarından hallice çin malı ışıklarla süslenmemiş, Mahmut Usta'nın duvar alçısı kalitesindeki macunlarına maruz kalmamış, kafam kadar Borbet takılmamış. Dıştan yanmış kavrulmuş ama bir o kadar da sıradan ve mütevaziyim diye bağıran bir şeytan tüyü, jant göbeğinin dahi olmaması hele o paçalıklar falan benim için mutlu edici bir detay. Bu haliyle düzgün birinin elinde bir çivi bile çakmasa, bir 30 yıl daha binilse gık çıkarmayacağından eminim, ama ispatlayamam.
iyidir hoşdur da bu kadar da bakımsız bırakmazsın
 
iyidir hoşdur da bu kadar da bakımsız bırakmazsın
Vallaha haklısın da Türkiye'de kaç tane bakmaya çalışanını görsem-ben ustayım diyenler de dahil- daha da berbat bir hale getiriyorlar. Vidaladıkları bir vida yerinde 5 dk durmazken boya 3 ayda gidiyor, tabii bir de duvara sağa sola patlayanların perte çıkardıklarını da hesap edersen geriye böyle sarraf gibi altın aranıyor.
 
Son düzenleme:
Subaru Impreza WRX STI 22B

WRC başarılarını kutlamak adına dördüncü nesil GC8'in üstüne inşa edilen bir model olan bu otomobil, kaputun altında EJ20G motorun 2.2 litreye yükseltilmiş olan versiyonu EJ22G'yi kullanıyor, ve 276 hp güç, 363 nm tork üretiyordu. Standart STI'a göre daha geniş bir gövdesi olan bu model, ayrıca seramik çift debriyaj, BBS jantlar ve Bilstein amortisörler gibi detaylara da sahipti.

Toplamda 431 adet üretilen bu aracın 400 tanesi Japonya'da satışa sunuldu. (GTR Registry verisi) Hatta bu 400 aracın 48 saat içinde tüketildiği bilgisi de var.

(Yarın aynısını Evo için de yapacağım.)

Ekli dosyayı görüntüle 30513Ekli dosyayı görüntüle 30514Ekli dosyayı görüntüle 30515Ekli dosyayı görüntüle 30516Ekli dosyayı görüntüle 30517Ekli dosyayı görüntüle 30518Ekli dosyayı görüntüle 30519
Ekli dosyayı görüntüle 30520
(Her iki kapılı GC8, 22B değildir. Yukarıda görmüş olduğunuz ''WRX STI Type R Version V''de bunlardan biri.)

Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommi Makinen Edition

Tommi Makinen'in dört kez ''WRC Pilotlar Şampiyonu'' olması şerefiyle 1999 yılının Aralık ayında tanıtıldı.

22B'nin aksine motor içinde herhangi bir değişiklik yapılmasa da, turbonun kanatları titanyum olanlar ile değişti. Sonuç olarak 4G63 kodlu bu motordan 276 hp ve 373 nm tork çıkartıldı. Diğer değişiklikler ise biraz daha alçaltılmış süspansiyonlar, farklı bir ön tampon, Enkei jantlar, kırmızı-siyah Recaro koltuklar (RS için opsiyon, GSR için standart) oldu.

Yine 22B gibi tek donanım paketi yerine RS ve GSR isimli iki farklı paket ile satıldı. (RS çoğu konfor donanımdan yoksunken, GSR biraz daha dolu.) Ayrıca aşağıda sadece kırmızı olarak görseniz de

GTR Registry verilerine göre tüm dünyada 4092 adet üretilmiş.

Evo 6.5.jpeg
evo 6.5 2.jpeg
evo 6.5 3.jpeg
evo 6.5 4.2.jpeg
evo 6.5 5.2.jpeg
evo 6.5 6.jpeg
evo 6.5 7.jpeg
evo 22b.2.jpeg