Dayıma bak hiç bozuntuya vermiyor ya benim araba böyle tekerin üzerine binince elim ayağım dolanıyor
Maximacı dayı Tempra’y geçmiş yargı dağıtıyor.Dayıma bak hiç bozuntuya vermiyor ya benim araba böyle tekerin üzerine binince elim ayağım dolanıyor
Yan hesapMaximacı dayı Tempra’y geçmiş yargı dağıtıyor.
959... Döneminde f40, jaguar xj220 gibi döneminin çok ötesinde bir otomobildi. Canlı görmek hiç nasip olmadı ama görsem muhtemelen elimi ayağımı titretir
Şu fotoğrafa kalbimi bıraktım...
iyidir hoşdur da bu kadar da bakımsız bırakmazsın
Şeytan tüyüm.
Tam istediğim kombinasyon(E30 318is Coupe ne eksik ne de fazla-umarım kilit vardır ) ve yine tam istediğim kondisyon(sunroof fazladan gereği yok çürüyorlar).
Fabrikadan çıkmış, sadece sürülmüş.
Salak saçma ayıoğlu ayı-çok doluyum- ''habababab''çıların eline geçmemiş, Ankara pavyonlarından hallice çin malı ışıklarla süslenmemiş, Mahmut Usta'nın duvar alçısı kalitesindeki macunlarına maruz kalmamış, kafam kadar Borbet takılmamış. Dıştan yanmış kavrulmuş ama bir o kadar da sıradan ve mütevaziyim diye bağıran bir şeytan tüyü, jant göbeğinin dahi olmaması hele o paçalıklar falan benim için mutlu edici bir detay. Bu haliyle düzgün birinin elinde bir çivi bile çakmasa, bir 30 yıl daha binilse gık çıkarmayacağından eminim, ama ispatlayamam.
Vallaha haklısın da Türkiye'de kaç tane bakmaya çalışanını görsem-ben ustayım diyenler de dahil- daha da berbat bir hale getiriyorlar. Vidaladıkları bir vida yerinde 5 dk durmazken boya 3 ayda gidiyor, tabii bir de duvara sağa sola patlayanların perte çıkardıklarını da hesap edersen geriye böyle sarraf gibi altın aranıyor.iyidir hoşdur da bu kadar da bakımsız bırakmazsın
Subaru Impreza WRX STI 22B
WRC başarılarını kutlamak adına dördüncü nesil GC8'in üstüne inşa edilen bir model olan bu otomobil, kaputun altında EJ20G motorun 2.2 litreye yükseltilmiş olan versiyonu EJ22G'yi kullanıyor, ve 276 hp güç, 363 nm tork üretiyordu. Standart STI'a göre daha geniş bir gövdesi olan bu model, ayrıca seramik çift debriyaj, BBS jantlar ve Bilstein amortisörler gibi detaylara da sahipti.
Toplamda 431 adet üretilen bu aracın 400 tanesi Japonya'da satışa sunuldu. (GTR Registry verisi) Hatta bu 400 aracın 48 saat içinde tüketildiği bilgisi de var.
(Yarın aynısını Evo için de yapacağım.)
Ekli dosyayı görüntüle 30513Ekli dosyayı görüntüle 30514Ekli dosyayı görüntüle 30515Ekli dosyayı görüntüle 30516Ekli dosyayı görüntüle 30517Ekli dosyayı görüntüle 30518Ekli dosyayı görüntüle 30519
Ekli dosyayı görüntüle 30520
(Her iki kapılı GC8, 22B değildir. Yukarıda görmüş olduğunuz ''WRX STI Type R Version V''de bunlardan biri.)