Kara jant, 3 teker, 3 kapı, düz omuz çizgisi.
Ayrım yapmıyorum keşke birini salsalarTarafını seç.
Bana oradan bir ikinci nesil Escort RS2000 sarın.
1. 911(930) 3.3 Turbo
Uçuk kaçık hayalleri sevmem, ama bakın bu da cennetten bir köşedir.
Hava soğutmalı arkadan 6 silindirli boxer motor, arkadan itiş, eski nesil kafam kadar boşluklu turbo, şu an örnek gösteriyorum yeterli maddi gücüm olsa da muhtemelen yeterli tecrübeye sahip olmadığım için gazlayabileceğim bir otomobil değil, ama zamanla insana çok şey katacak bir araç olduğundan şüphem yok.Yani zamanla ya siz ona ya da o size hükmedecek
Gerçek bir “Petrolhead” aracı, düz giderek değil yan giderek daha iyi süre çıkaran ve daha hızlı giden bir araçtan bahsediyoruz.Zaptetmesi de bir hayli zor, ve yine de binek spor otomobil tarihinin en fazla sürücülük isteyen otomobillerinden biridir.Belki de en fazlasını isteyendir.
2. Mazda (FD)RX-7
(930)911 3.3 Turbo gibi her virajda ölümle vals yaptıracak kadar deli-dolu bir otomobilden sonra tezat oluşturacak 50/50 ağırlık dağılımına sahip arkadan itişli, çok dengeli ve mazoşistçe 9 bin deviri şifa gören bir küçücük Doritos motorlu 90’lar Japon sporcusunu da 2 numara olarak bu postun altına alıntılamayı uygun gördüm.
4.Lotus Elan3.Peugeot 205 1.9 GTi
Bazı araçlar var ki ''milyon dolarlık'' süper sporlardan daha da anlamlı ve güzel gelir gözüme.
Çünkü sürüş hazzını sunması banka hesabındaki 000... lara bağlı değildir. Herhangi bir aile otomobili pahasına ekstrem sürüş hazzını sunabilecek bir kapasitede üretilirler.
Belki gerçekten yetenekli ellerde ''richie kid''lerin gece klüplerinde kız düşürmeye yarayan makas kapılı cazibeli Lamborghini'lerini dağ yollarında ezecek kadar bile ileri gidebilirler. Bu bile bence paranın ezici gücü karşısında ezilmiş, hor görülmüş hevesli insanların başkaldırısı belki de bir devrimidir denilebilir.Evet, devrimcidir bence.
Hız, güç, sürüş hazzı artık sadece aristokrasiye ait değildir, 21 yaşında Güney Fransa'daki orta dereceli bir Edebiyat Fakültesi öğrencisinin de artık gaz pedalının altı doludur, veya yıllarca Monte Carlo rallilerine gitmiş uzaktan uzağa seyretmiş hevesli göbekli bir dar gelirli ayyaş da belki ucuzlayan değer kaybeden ve eskiyen bu araçları almak istemiş bir süredir biriktirdiği bir parayla çılgınlık yapıp almıştır.
İşte tam da bu noktada o bankadaki 000'ların boşluğunu otomobil sevgisi doldurur, ufak bir gülümseyiş apex noktasına fırlatılan cazibeli bir bakış yeter ve artar bile.Ve böylece maddi değer olarak bir Opel Kadett'e denk gelen bu tabut bir anda heveslisinin gözünde Porsche 911'e dönüşüverir ve dünya hararetin vereceği fan sesine kadar güzelleşir.
Keşke gerçekten ulaşılabilir, araçlara yeni bir pencere daha açsalar...(İçimizden bazı arkadaşlar diyecekler şimdi 205 GTi ne ara ucuz oldu diye elimde 94-95 yılına ait dergiler mevcut ve ülkemizde dahi bu araçlar bir dönem Tofaşlar'dan da daha uygun fiyatlara gitmiş).Çok da uzağa gitmeye gerek yok daha 8-9 yıl evvel bu araçlar ... tamam tamam hep aynı geyik.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.