Başarılı Araç Fotoğrafları

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Mt.Akina
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
volkswagen_polo_5-door_77.jpeg


volkswagen_polo_3-door_5.jpeg
 
2021 Subaru BRZ:

Önceki nesil (Subaru için ZC6, Toyota için ZN6) için söylenen ''Güçsüz, yavaş'' gibi söylemler üzerine bazı değişimler yapılmış.

Kaputun altında bulunan FA20D kodlu (Toyota için 4U-GSE) motor yerine yeni nesilde FA24 kodlu 2.4 Boxer 4 silindirli atmosferik bir motora yer verilmiş. 228 hp güç (7000 rpm) ve 249 nm tork (3700 rpm) ürettiği söylenen bu motora yine altı ileri manuel ve otomatik şanzımanlar eşlik edecek.

ZC6/ZN6'nın platformu Subaru'dan geliyordu, bu nesilde ise Toyota'dan geleceği konuşuluyordu ancak eski platform ile devam edilmiş.

Tasarım konusunda ise hiç uzun uzun yazmayacağım. Aşağıya bıraktığım videoda anlatılmış zaten.

subaru_brz_aero_package_52.jpg
2subaru_brz_aero_package_681.jpg
3subaru_brz_s_9.jpeg
44subaru_brz_s_6.jpeg
55subaru_brz_237.jpeg
66subaru_brz_589.jpeg
77subaru_brz_440.jpeg
88subaru_brz_240.jpeg

 
Son düzenleme:
2021 Subaru BRZ:

Önceki nesil (Subaru için ZC6, Toyota için ZN6) için söylenen ''Güçsüz, yavaş'' gibi söylemler üzerine bazı değişimler yapılmış.

Kaputun altında bulunan FA20D kodlu (Toyota için 4U-GSE) motor yerine yeni nesilde FA24 kodlu 2.4 Boxer 4 silindirli atmosferik bir motora yer verilmiş. 228 hp güç (7000 rpm) ve 249 nm tork (3700 rpm) ürettiği söylenen bu motora yine altı ileri manuel ve otomatik şanzımanlar eşlik edecek.

ZC6/ZN6'nın platformu Subaru'dan geliyordu, bu nesilde ise Toyota'dan geleceği konuşuluyor. Kesin bir şey bulamadım açıkçası.

Tasarım konusunda ise hiç uzun uzun yazmayacağım. Aşağıya bıraktığım videoda anlatılmış zaten.

Ekli dosyayı görüntüle 31359Ekli dosyayı görüntüle 31360Ekli dosyayı görüntüle 31361Ekli dosyayı görüntüle 31362Ekli dosyayı görüntüle 31363Ekli dosyayı görüntüle 31364Ekli dosyayı görüntüle 31365Ekli dosyayı görüntüle 31368
Biraz güç kazanmış, ağırlık olarak diyete girebilmiş mi?Biliyor musun? Eğer öyleyse daha seri hissettirecektir.Toyota platformunda yükselecek diye yazılmış da Toyota'nın böyle bir arkadan itiş platformu yok herhalde Supa var o da Z4'den herhalde sıfırdan platform üretecekler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara
images


Prosser-rallying_2344544b.jpg


images


Ford-Fiesta.jpg


Volvo-240.jpg


VW-Golf.jpg

Öyle güzel bir şey ki bir aracın yüzde yüzünü kullanmak. Gece gece insanın canı amatör ralli çeker mi? Evet çekiyor ama amatör olanından şöyle koca koca firmaların değil de ufak ufak insancıkların eğlendiği :)


Fotolar buradan, ralliye başlangıç için 10 adet araç listesi hazırlamışlar Türkiye’de bu işler daha kolay olsaydı acaba hangi araçları görürdük, hangileri mantıklı olurdu?

Bir de tabii 10 yaş lisans sıkıntısı falan oluyor, ama hani gerçekten amatör bir platform olsaydı sanırsam oynanmış bir Flash veya Taunus güzel tercih olurdu kendi adıma :) Kasaları hafif zaten, parça desen gırla. :)

Herkese mutlu haftalar.
 
Son düzenleme:
Madem 911 ile başladık, iki özel 930 ile devam edelim: Yoshida Specials 930 (+Blackbird replikası)

Belki bazılarınız biliyordur, 90'lı yılların ortasında Japonya'da bir otomobil grubu vardı: Mid Night Club (Evet, Mid ve Night ayrı)

Bu grubun amacı Bayshore Route isimli otoyolda hız yapmak gibi düşünülebilir. (Detaylar için bir video bırakacağım) Aralarında oldukça farklı otomobiller olmasına rağmen en dikkat çekenlerden biri bu 930 olabilir.

İddialara göre 2 milyon dolara yakın para harcanmış, 700 hp gücünde ve 300 km/h gibi hızlara rahatça çıkabilen bu 930 en son bir galeride saklanıyordu.

O grup, daha sonradan Wangan Midnight isimli animeye de konu oldu, ve yine bir 911 baş roldeydi. (Bu sefer 964 olması lazım)

Aşağıda fotoğraflarını göreceğiniz ilk 930, WM'deki Blackbird'ün 930 kasasında yapılmış bir replikası iken ikinci 930 Mid Night Club'ın orijinal 930'u.

Blackbird.jpg
Blackbird2.jpg
Blackbird3,.jpg
Blackbird4.jpg
Blackbir5.jpg
Blackbird6.jpg
Yoshida11.jpg
yoshida22.jpg

Yoshida.1.jpg

 
Son düzenleme: