Başarılı Araç Fotoğrafları

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Mt.Akina
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Spoon FD2.jpg
Spoon FD2.2.jpg
Spoon FD2.3.jpg
Spoon FD2.4.jpg
Spoon FD2.5.jpg
Spoon FD2.6.jpg
Spoon FD2.7.jpg
Spoon FD2.8.jpg
Spoon FD2.9.jpg
Spoon FD2.10.jpg

 

Çok sevdiğim bir araç zamanında kaçırdığım ve cesaret edemediğimden alamadıklarıma üzüldüğüm oldu hala oluyor :( ama artık isteniyorsa bile alternatiflere bakmak gerekiyor çünkü çok fazla değerlendiler. :S . Keşke çıtırdan gazlama imkanım olsaydı, bu hormonsuz araçlarla.

O istenen paralara alınsalar bile artık aşırı gazlamaya gelmeyip her klasik aracın kaderi gibi süs bitkisi-vitrin süsü kıvamına gelebilir ki gelecektir de.Belli bir paranın üstünde araç değeri olduğunda aracın pahalı oluşu yatırım olarak düşünmeye sebebiyet verebiliyor dolayısıyla banka hesabını yerden yere vuracak veya pandülden pandüle atacak insanlara ihtiyaç olabilir :D

Dolayısıyla illa da olacaksa fiyatları bu kadar astronomik artmamış, 90s’lardan bir şeyler veya yine bu tarz 3 kapı küçük motorlu karoserleri alıp usta-işçilik-sanayi günleri vb problem değilse projelik araçlara çevirmek daha mantıklı geliyor bana.

İşler yeterince karışmadıysa bir de insanın kendi durumu oluyor, hayatı oluyor alıp şu kadar binerim ömürlük olur hesabı her zaman tutmuyor ne yazıkki. :(
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Kagan ve fujiwara
Çok sevdiğim bir araç zamanında kaçırdığım ve cesaret edemediğimden alamadıklarıma üzüldüğüm oldu hala oluyor :( ama artık isteniyorsa bile alternatiflere bakmak gerekiyor çünkü çok fazla değerlendiler. :S . Keşke çıtırdan gazlama imkanım olsaydı, bu hormonsuz araçlarla.

O istenen paralara alınsalar bile artık aşırı gazlamaya gelmeyip her klasik aracın kaderi gibi süs bitkisi-vitrin süsü kıvamına gelebilir ki gelecektir de.Belli bir paranın üstünde araç değeri olduğunda aracın pahalı oluşu yatırım olarak düşünmeye sebebiyet verebiliyor dolayısıyla banka hesabını yerden yere vuracak veya pandülden pandüle atacak insanlara ihtiyaç olabilir :D

Dolayısıyla illa da olacaksa fiyatları bu kadar astronomik artmamış, 90s’lardan bir şeyler veya yine bu tarz 3 kapı küçük motorlu karoserleri alıp usta-işçilik-sanayi günleri vb problem değilse projelik araçlara çevirmek daha mantıklı geliyor bana.

İşler yeterince karışmadıysa bir de insanın kendi durumu oluyor, hayatı oluyor alıp şu kadar binerim ömürlük olur hesabı her zaman tutmuyor ne yazıkki. :(
Hayat bu belli olmaz, sana bir Micra toplarız belki, SR20 inside olanlardan.
 
Hayat bu belli olmaz, sana bir Micra toplarız belki, SR20 inside olanlardan.
Eyvallah sağolasın :) Ben iyiyim yahu böyle :) eğer hayattan yana bir sıkıntı olmazsa devam gittiği yere kadar.

Ustaya, parçacıya, yakıtına şuna buna alıştım daha öğreneceklerim var bu araçtan, her gün yeni tecrübeler katıyor sürüşe.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: M. Taha YILDIZ
Will-Broadhead-Nick-Baileys-1977-Ford-Escort-RS-Mexico-40-1000x667.jpg


Will-Broadhead-Nick-Baileys-1977-Ford-Escort-RS-Mexico-17-2000x1333.jpg


Will-Broadhead-Nick-Baileys-1977-Ford-Escort-RS-Mexico-7-2000x1333.jpg


Will-Broadhead-Nick-Baileys-1977-Ford-Escort-RS-Mexico-6-2000x1333.jpg


'' Now let’s get back to the example sat in front of us, as it’s not your standard-spec Mex’. During a mild restoration in the mid 2000s, the car also received a comprehensive package of period-correct modifications at the hands of Geoff Fletcher, a builder with plenty of experience in and under Escorts. For starters, the 1600cc Pinto engine had been swapped to a 2100cc Pinto unit, which itself is far from stock. Forged JE pistons, con-rods from Cosworth, a lightened and balanced crank, a Kent GTS3 cam attached to a Vernier pulley, and twin Weber 48DCOE carbs are just a few highlights of the built motor, and the power (right around 180bhp now, almost twice the factory output) is now sent through a Ford Sierra-sourced gearbox and into a limited-slip diff with a stump-pulling 4.1:1 final drive connected to the classic four-spoke RS wheels by way of Quaife half-shafts—name even a tangential piece of the powertrain or chassis and it’s probably been beefed up. '' (Link, https://petrolicious.com/articles/t...mexico-is-a-perfect-build-for-british-b-roads)