İşte , işte buuu. Ülkeyi bunlarla doldursak, en azından petrol sorununu çözeriz.
Bu güneş panosu, Norweçin akşam güneşinde bile Model X için saate 8 km menzil sunacak kadar elektrik üretiyor. Model X 210 Kw enerji tüketimine sahip bir makine, İ3 saate 110 kw enerji tüketimine sahip. Bir BMW i3 sahibi olsaydık, saate 16 km şarj olabilcektik. Antalya gibi bir yerde inanıyorumki , bu değer Nissan Leaf gibi bir araba için saate 30 40 gibi değerlere çıkacaktır.
Fakat unutmayınki, Hareket halinde güneş enerjisi ile elektrik bataryasını şarj etmek henuz bu araçlarda mümkün değil. Römorkun güneş panoları açık hareket etmeside mümkün değil. Ama durağan halde şarj edip gece yolculuklarına çıkmak çok daha mantıklı olacaktır.
Bu güneş panosu, Norweçin akşam güneşinde bile Model X için saate 8 km menzil sunacak kadar elektrik üretiyor. Model X 210 Kw enerji tüketimine sahip bir makine, İ3 saate 110 kw enerji tüketimine sahip. Bir BMW i3 sahibi olsaydık, saate 16 km şarj olabilcektik. Antalya gibi bir yerde inanıyorumki , bu değer Nissan Leaf gibi bir araba için saate 30 40 gibi değerlere çıkacaktır.
Fakat unutmayınki, Hareket halinde güneş enerjisi ile elektrik bataryasını şarj etmek henuz bu araçlarda mümkün değil. Römorkun güneş panoları açık hareket etmeside mümkün değil. Ama durağan halde şarj edip gece yolculuklarına çıkmak çok daha mantıklı olacaktır.