Arkadaşlar bu sabah wp grubumuzda şu "titrek s serisinin" linkini paylaşınca bana bir ilham geldi, kuvvet geldi ve sizler ile uzun zaman önce sonlanan bir cenabetlik hikayemizi paylaşmak istedim.
Araç: 2013 Mercedes A180 amg (kırmızı)
Durum: 0km alındı 98000km'de satıldı
Yer: Çorlu/İstanbul
Bayiler: Mengerler ve Has
Alış fiyatı: 2013 Şubat 88000tl
Satış fiyatı: 2016 ağustos 80000tl
Cenabetlik sebebi:
A.Abim
B.Arabanın rengi
C.Arabanın kendisi
D.Hepsi
Abim 2012 yılının son aylarında büyük bir heves ile incelemelerin sonuna gelerek Mercedes'ten A180 Amg siparişi verdi. 2 ay bekleme süresinin sonunda aracı 2013 şubat ayında teslim aldı.olaylar bundan sonra gelişmeye başladı
1.25000km'lik sorunsuz ve olaysız kullanımdan sonra kendisine yetkili servisten 25000kmde balataların bittiği söylendi. balata ömrü kullanım şartları ile direkt alakalıdır ancak piste dahi girmeyen ve gayet normal kullanılan bir arabanın balataları 25000kmde nasıl biter hala anlamış değilim. balatalar değişti.
2. Arabanın sol iki kapısı boydan boya kimliği belirsiz kişilerce bilinçli bir şekilde çizildi. sol iki kapı boyandı
3.Park halindeyken meşrubat dağıtımıyapan bir kamyonet geri geri gelirken kasası ile park halinde duran arabanın sol farını kırdı. far komple değişti.
4.köpeğe çarptı. ön tampon onarıldı
5.çorlu'dan istanbula sehayat esnasında 120 130km aralığında giderken karşı şeritten uçup gelen yaklaşık 1 metre çapındaki bir sunda sonradan taktırılan elmas panjura bir ok gibi saplandı. panjur kırıldı, ön sensörler zarar gördü ltampon yine çatladı. panjur ve tampon değiştirildi.
6.araba serviste 2 hafta panjur bekledi. aradılar. araba hazır dediler. teslime gidildi. arabaya elmas panjur değil çift çizgili normal panjur takılmıştı. hayde 1 hafta daha bekledi. doğru panjur geldi
7.tarihi belirsiz bir zamanda yoldan fırlayıp karteri delip orada duran taş bir gün ışıklarda bir şangırtı ile yere indi ve arabanın altını saniyeler içinde yağ kapladı.hemen sağa çekildi. stop edildi. çekici geldi. araba 3 hafta kadar serviste yattı. motora birşey olmamıştı ama turbo cortlamıştı. turbo değişti (8000tl)
8.araç 3hafta sonra teslim alındı. alındığı gün istanbul'a geldi.yolda arıza verdi. çekici geldi. araba has otomativ'e çekildi. ertesi sabah oldu gittik. sorduk. bilmem ne sensör arıza olmuş 450tl dediler. değiştik.
9.ertesi hafta mengerler'e gidildi. bu arabanın herşeyine baktınız sorun çıkmayacak dediniz 450tl daha istediler. sizin yüzünüzden dedik o parayı geri aldık.
arabayı tüm bu olaylardan sonra 8000tl civarı hasar kayıtlı ve hasar kayıtsızlar da dahil 16000tl gibi bir masraf edildikten sonra sorunsuz bir şekilde sattık. arabada satarken bir sorun yoktu ama yaşananlar zaten çoktan bezginlik yaratmıştı.
Araç: 2013 Mercedes A180 amg (kırmızı)
Durum: 0km alındı 98000km'de satıldı
Yer: Çorlu/İstanbul
Bayiler: Mengerler ve Has
Alış fiyatı: 2013 Şubat 88000tl
Satış fiyatı: 2016 ağustos 80000tl
Cenabetlik sebebi:
A.Abim
B.Arabanın rengi
C.Arabanın kendisi
D.Hepsi
Abim 2012 yılının son aylarında büyük bir heves ile incelemelerin sonuna gelerek Mercedes'ten A180 Amg siparişi verdi. 2 ay bekleme süresinin sonunda aracı 2013 şubat ayında teslim aldı.olaylar bundan sonra gelişmeye başladı
1.25000km'lik sorunsuz ve olaysız kullanımdan sonra kendisine yetkili servisten 25000kmde balataların bittiği söylendi. balata ömrü kullanım şartları ile direkt alakalıdır ancak piste dahi girmeyen ve gayet normal kullanılan bir arabanın balataları 25000kmde nasıl biter hala anlamış değilim. balatalar değişti.
2. Arabanın sol iki kapısı boydan boya kimliği belirsiz kişilerce bilinçli bir şekilde çizildi. sol iki kapı boyandı
3.Park halindeyken meşrubat dağıtımıyapan bir kamyonet geri geri gelirken kasası ile park halinde duran arabanın sol farını kırdı. far komple değişti.
4.köpeğe çarptı. ön tampon onarıldı
5.çorlu'dan istanbula sehayat esnasında 120 130km aralığında giderken karşı şeritten uçup gelen yaklaşık 1 metre çapındaki bir sunda sonradan taktırılan elmas panjura bir ok gibi saplandı. panjur kırıldı, ön sensörler zarar gördü ltampon yine çatladı. panjur ve tampon değiştirildi.
6.araba serviste 2 hafta panjur bekledi. aradılar. araba hazır dediler. teslime gidildi. arabaya elmas panjur değil çift çizgili normal panjur takılmıştı. hayde 1 hafta daha bekledi. doğru panjur geldi
7.tarihi belirsiz bir zamanda yoldan fırlayıp karteri delip orada duran taş bir gün ışıklarda bir şangırtı ile yere indi ve arabanın altını saniyeler içinde yağ kapladı.hemen sağa çekildi. stop edildi. çekici geldi. araba 3 hafta kadar serviste yattı. motora birşey olmamıştı ama turbo cortlamıştı. turbo değişti (8000tl)
8.araç 3hafta sonra teslim alındı. alındığı gün istanbul'a geldi.yolda arıza verdi. çekici geldi. araba has otomativ'e çekildi. ertesi sabah oldu gittik. sorduk. bilmem ne sensör arıza olmuş 450tl dediler. değiştik.
9.ertesi hafta mengerler'e gidildi. bu arabanın herşeyine baktınız sorun çıkmayacak dediniz 450tl daha istediler. sizin yüzünüzden dedik o parayı geri aldık.
arabayı tüm bu olaylardan sonra 8000tl civarı hasar kayıtlı ve hasar kayıtsızlar da dahil 16000tl gibi bir masraf edildikten sonra sorunsuz bir şekilde sattık. arabada satarken bir sorun yoktu ama yaşananlar zaten çoktan bezginlik yaratmıştı.
Son düzenleme: