Bir cenabetlik hikayesidir

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Renard
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu kazalarda tazminar davası açmak gibi bir durum oluyo mu? Senin kazasız boyasız arabana birisi carpıyo, hem o kazanın sıkıntısı hem boya tutacak mı sıkıntısı, hemde aracın değeri düşüyo? Bi bilginiz var mı
 
  • Beğeni
Tepkiler: zenesturhan
Neyse, özetle metalik renk paranla rezil olmaktır.
Doğru hocam , yani bizimkinde paralık birsey yokta rezil olmalık var :) aracın fabrika çıkış boyasında bile isiktanmidir nedir boya farklı duruyor .

Her tarafı ezik göçük usta diyor lokal olmaz komple parçayı boyayacagiz zaten kurt yaşlandi artık komple boyariz :)

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Benim ön ve arka tamponlarda bir sürü çizik ve leke var. Birileri sürtmüş sürtürmüş. Nazarlık diye dokundurtmuyom. Altı üstü tampon.
Ha şahin ha i10
Tampon fiyatı : http://urun.n11.com/oem-yedek-parca...ZjGZ8LOFZNYBCP5lnuTGoaAo3e8P8HAQ&gclsrc=aw.ds
Arka tampon : http://urun.n11.com/oem-yedek-parca/hyundai-i10-1415-arka-tampon-reflektor-delikli-P143310434
Abi aşkolsun, Şahin'le bir tuttuğun arabayı mı aldırmaya çalışıyordun bana kaç zamandır :)
Hem o tamponlara bir o kadar da boyama parası ekliyorlar, aklında bulunsun. Benim sis farsız ön tampon 1000 lira civarı bir masraf tutmuştu.
 
Aracımızı sıfır aldık 30 bin kmde temde trafikte kamyon çarptı bende onun etkisiyle öndeki araca çarptım baya bi hasar oluştu arabada ama airbag açmadı keşke açsaydı perte çıkardı. Tamponlar, bagaj kapağı, sağ ön çamurluk değişti. Kaput ve sağ arka çamurlukta işlem var. Neyse araba 2 ay serviste kaldı çıkardık arabayı 2 gün sonra memlekete gittik. Park ederken adamın teki geldi sağ arka çamurluğa vurdu. Ondan 2 ay sonra okula giderken adamın teki yine trafikte arkadan vurdu bagaj kapağı ezildi tekrar işlem gördü boyandı. Daha sonra babam trafikte beklerken sol çamurluğa vurdular o da sadece düzeltildi. Bizim hikayemizde böyle :) arabamız fiorino ve 12 bin lira hasar kaydı var :(
 
Son düzenleme:
Benim en ilginç mevzulardan biri yağmurlu bir akşamüstü İstanbul Erenköy'de Atatürk Cd.-İnönü Cd. bağlantı yolunda giderken birden arabanın kaputuna kocaman kumpirlik bir patates vurmasıydı. Top sektirir gibi iki kere kaputta sektirdim, sonra 3.de ön camda havalandırdım, sonra da uçtu gitti bir yere. İşin daha garip tarafı çevrede böyle sebze meyve kamyonu filan da yoktu. Olay 4-5 saniye sürdüğü için çevreme iyice bakınma fırsatım oldu :D Neyse ki arabaya hasar vermedi. Hala kaynağını çözebilmiş değilim. Kafamda kurmuşumdur desem, arabada 2 şahidim vardı. :)
 
Bu kazalarda tazminar davası açmak gibi bir durum oluyo mu? Senin kazasız boyasız arabana birisi carpıyo, hem o kazanın sıkıntısı hem boya tutacak mı sıkıntısı, hemde aracın değeri düşüyo? Bi bilginiz var mı
Oluyor bizim 11 bin lira hasar kaydımız oluştu kaza sonucu karşı taraf %100 suçluydu 4500 lira para aldık karşı tarafın sigortasından
 
Aracımızı sıfır aldık 30 bin kmde temde trafikte kamyon çarptı bende onun etkisiyle öndeki araca çarptım baya bi hasar oluştu arabada ama airbag açmadı keşke açsaydı perte çıkardı. Tamponlar, bagaj kapağı, sağ ön çamurluk değişti. Kaput ve sağ arka çamurlukta işlem var. Neyse araba 2 ay serviste kaldı çıkardık arabayı 2 gün sonra memlekete gittik. Park ederken adamın teki geldi sağ arka çamurluğa vurdu. Ondan 2 ay sonra okula giderken adamın teki yine trafikte arkadan vurdu bagaj kapağı ezildi tekrar işlem gördü boyandı. Daha sonra babam trafikte beklerken sol çamurluğa vurdular o da sadece düzeltildi. Bizim hikayemizde böyle :) arabamız fiorino ve 12 bin lira hasar kaydı var :(
Tövbe tövbe geçmiş olsun:/
 
Benim en ilginç mevzulardan biri yağmurlu bir akşamüstü İstanbul Erenköy'de Atatürk Cd.-İnönü Cd. bağlantı yolunda giderken birden arabanın kaputuna kocaman kumpirlik bir patates vurmasıydı. Top sektirir gibi iki kere kaputta sektirdim, sonra 3.de ön camda havalandırdım, sonra da uçtu gitti bir yere. İşin daha garip tarafı çevrede böyle sebze meyve kamyonu filan da yoktu. Olay 4-5 saniye sürdüğü için çevreme iyice bakınma fırsatım oldu :D Neyse ki arabaya hasar vermedi. Hala kaynağını çözebilmiş değilim. Kafamda kurmuşumdur desem, arabada 2 şahidim vardı. :)
Abi allah affetsin güldüm :D:D:D.
 
@Renard

Hocam öncelikle geçmiş olsun, iyi fiyata satıp kurtulmuşsunuz umarım başınız ağrımaz.

Benim merakım ise A180 AMG paketin konfor ve performans ikilemi. Ben hiç kullanmadım, aracın konforu nasıl? Mercedes illaki törpülemiştir ama birçok yerde konforun berbat, Mercedes kalitesine yakışmadığını okudum. AMG paket ile 18'' jant geliyor sanırım onun da etkisi büyük? Ve motor performansı nasıl?
 
Benim en ilginç mevzulardan biri yağmurlu bir akşamüstü İstanbul Erenköy'de Atatürk Cd.-İnönü Cd. bağlantı yolunda giderken birden arabanın kaputuna kocaman kumpirlik bir patates vurmasıydı. Top sektirir gibi iki kere kaputta sektirdim, sonra 3.de ön camda havalandırdım, sonra da uçtu gitti bir yere. İşin daha garip tarafı çevrede böyle sebze meyve kamyonu filan da yoktu. Olay 4-5 saniye sürdüğü için çevreme iyice bakınma fırsatım oldu :D Neyse ki arabaya hasar vermedi. Hala kaynağını çözebilmiş değilim. Kafamda kurmuşumdur desem, arabada 2 şahidim vardı. :)

Patatesin kumpirlik olması önemli detay :p
 
@fksarall göze alıyorsanız sıkıntı yok :)
Yani 3 sene önce arabayı aldığımda boya korumasını yaptırdım, ondan beridir düzenli şekilde Sonax'ta yıkatıyorum. Üstündeki kılcal çiziklerin azlığını görünce ben bile şaşırıyorum. Bu ay boya korumayı tekrar yaptıracağım, o kılcal çizikler de gitmiş olacak. Baktıktan sonra koyu renk de metalik renk de cidden sıkıntılı değil.

Ha nazar mı dersiniz göz mü dersiniz o olmuyor değil. Ön tamponun iki tarafına da sürttüler mesela. Ama allahtan kaportaya bir şey olmadı henüz :)

@kansuvargun Bozuk olmayan yollarda, ya da dalgalanmalı yollarda fena değil konforu. Özellikle yüksek hızda stabil ve sarsıntısız. Ama çukurlardan geçince "aha bu sefer kırıldı" diyorsunuz her seferinde. Çukur, tümsek performansı pek hoş değil. Diğer yandan yol tutuşu bayağı iyi. Bu açıdan konfordaki eksiğini kapatıyor bana kalırsa.
 
@fksarall bakımı zor işte metalik rengin, boya koruma, hep iyi yerde yıkatma zorunluluğu gibi etmenler insanın canını sıkmıyor değil.

Küçük sürtmeler nazardan sayılmaz :) şöyle motor kaputu değişecek, bagaj kapağı değişecek, nazar o olur :D

Hocam siz RFT kullanıyor musunuz arabanızda? Kışın standart Michelinler ile tam uçan halı idi araba, şu an yazlık standart Goodyearlar var, taş oldu araba, moralim çok bozuk. Ayrıca yüksek hızda beni tedirgin ediyor süspansiyonları, fazla yaylanıyor, virajlarda fazla yatması arabanın limitlerini zorlamamı epey törpülüyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
@fksarall bakımı zor işte metalik rengin, boya koruma, hep iyi yerde yıkatma zorunluluğu gibi etmenler insanın canını sıkmıyor değil.

Küçük sürtmeler nazardan sayılmaz :) şöyle motor kaputu değişecek, bagaj kapağı değişecek, nazar o olur :D

Hocam siz RFT kullanıyor musunuz arabanızda? Kışın standart Michelinler ile tam uçan halı idi araba, şu an yazlık standart Goodyearlar var, taş oldu araba, moralim çok bozuk. Ayrıca yüksek hızda beni tedirgin ediyor süspansiyonları, fazla yaylanıyor, virajlarda fazla yatması arabanın limitlerini zorlamamı epey törpülüyor.
Benim iki lastik de RFT, kışlıklar UG9 normali standart Cinturato P7. İki lastik de ömrünü bitirdi bu sene sanırım. Tutan asfaltta ikisi de iyi, Eskişehir yolundan Şaşmaz'a doğru Ümitköy köprüsüne çıkarken 90'la aldım mesela dün virajı kışlıklarla. Kışlık diyorum bak hava 15 dereceydi :) Araba da yatıyor ama dönüyor da garip bir şekilde. Muhtemelen yay veya coillerle bayağı hayvani bir viraj kabiliyeti edinir. Yüksek hızda ben bir sorun yaşamadım ama süspansiyonlarla, aksine baya baya yola yapışıyor, tedirgin etmedi beni hiç. RFTleri de sesleri yüzünden bırakacağım kullanmayı, sürekli bir uğultu oluyor lastiklerden.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
@fksarall araba bencede kesinlikle yatıyor ama yolu sağlam tutuyor, ama belli bir yerden sonra ciddi anlamda midem bulanıyor ve kendi limitlerimde sınırlanıyorum :) Babam ağırlıklı kullanmasaydı arabayı spor süspansiyon takardım açıkçası. Aynı virajı geçenlerde Kia ile havalar 10-15 derece aralığında iken UG9 ile 110-120 civarı dönebildim, neden diye sorarsanız, kule ve yay sayesinde, yoksa eminim daha iyi yol tutmuyor.

Not: Geçende bir viraja 160-170 aralığında girdim 1 ile, yanımda oturan arkadaşım hemen sağa çektirdi arabayı ve kustu :) Ciddi G hissettiriyor yani araba.

Ayrıca viyadük birleşim noktalarındaki sekme cidden insanın elini ayağını titretiyor 1'de, 3 ile aynı viyadükten geçtiğim zaman bir şey olmamış gibi devam edebiliyorsunuz. 3 burada ciddi anlamda farkını konuşturuyor.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...