BMW 3 Serisi (G20) 2019

alptamer

Profesör
995
Marka
BMW
BMW yeni 3 serisini Paris otomobil fuarında 4'ünde tanıtacak. Fakat AutoExpress daha önceden resimlerini bulmuş ve paylaşmış. Link:
https://www.autoexpress.co.uk/94013/new-2019-bmw-3-series-pictures

Yeni 3 serisinin motor seçenekleri aşağıdaki gibi olması bekleniyor:
1.5 T petrol 150 HP. (318i)
2.0 T petrol 170 HP (320i ED)
2.0 T petrol 265 HP (330i)
2.0 T diesel 204 HP (320d)
2.0 T diesel 136 HP (316d)
2.0 T diesel 163 HP (318d)
2.0 T diesel 238 HP (325d)
M340i 3.0 T petrol, muhtemelen 350 HP.

Hybrid versiyon da gelebilir, şimdi tanıtmayabilirler. Emin değilim...

ZF-8 ileri otomatik ile kombinlenecekler. Yine muhtemelen 6 ileri bir manuel vites seçeneği de olacak.

Hayırlı olsun, ben çok beğendim. 5 serisi ne zaman çok iyi bir otomobil olarak gelmişse, 3 serisi de o kadar iyi olmuştur. Bunun en somut örneği ise E39 ve E46. G30 da F10'a nazaran daha da iyi bir araba olduğu için, herkes gözleri G20'ye çevirmişti.

Şahsi görüşüm, A4 ve C serisinden daha sportif ve güzel gözüktüğü. Özellikle arka stopları çok beğendim. İç mekanda ise ilk defa bu kadar ciddi bir hamle geliyor. Volvo S60, Audi A4 ve C serisinden daha iyi olma potansiyeline sahip bir iç mekan var. (Belki A4 hala yukarıda kalabilir gözle görmek lazım)

Multimedya ekranı ile ilgili neredeyse kesin bilgiler gesture control olacağı. Bunun yanında ekran dokunmatik olacak. Sadece Apple CarPlay destekleyecek, Android Auto desteklemeyecek.
Kadranlar elektronik seçeneğine sahip olabilecek, resimlerde gördüğünüzün dışında, yarı elektronik bir kadran tipi daha olacak. Vites topuzu değişecek, M5'inkine benzer bir hal alacak.

360 derece kamera sistemi sunulacak, muhtemelen 5'teki kadar iyi çalışıyor olur.


Gereksiz bilgiler:

Ön tarafta BMW tarihinde 2. defa farların içine girmiş bir tampon olacak (3 serisi Compact). BMW tarihinde ilk defa bir 3 serisi aynı jenerasyonda üretilen 5 serisinden daha az sayısı olan bir kasa kodu olacak.( 5 serisi G30, 3 serisi G20).

Türkiye için konuşabileğimiz çok bir şey yok fakat, 320d ve 318i geliyor olacaktır. Fiyat konusunda tahminde bulunmak bile istemiyorum. Ruh sağlığınızı korumak adına sizlere de öneririm :)

Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce nasıl olmuş?

Resmi açıklamalar hala gelmedi , gelince güncellerim...
 

Ekli dosyalar

  • G20-_grey.jpg
    G20-_grey.jpg
    457 KB · Görüntüleme: 313
Son düzenleme:
bu fotoğraflar render hocam aslı değil tampon fake gibi
2.si 170bg 2.0 değil 1.6 motorlar daha önce ilan edildi zaten
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
bu fotoğraflar render hocam aslı değil tampon fake gibi
2.si 170bg 2.0 değil 1.6 motorlar daha önce ilan edildi zaten
Bunlar muhtemelen konfügrasyondan alınmış resimler. Aslı bu yani hocam.
Bunun dışında, 1.6 motorlar dediğiniz kısım nedir? 1.6 motor yok diye biliyorum, sadece 1.5 olacak ilk etapta. 2.0 benzinli dediğim motor efficient dynamics adı altında 170 beygir olacak diye biliyorum
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
TR vergi düzenlemesinden dolayı ne geleceği belli olmaz haklısın
En azından tahmin edebiliriz. F30'ların LCI versiyonlarında bayadır N13 yok. Eğer koysalardı o zaman koyarlardı diye düşünüyorum. N13 bittikten sonra 3 serisi düşük hacimli motorları sadece B38 oldu. Onu biraz daha hızlandırıyorlar zaten 150 beygir olacak.
N20B16'yı da koymadılar 3 serisine, bence B48B16'yı da koymazlar. Dediğim gibi bunlar sadece tahmin, inşallah dediğin gibi olur hocam...
 
@alptamer düşük bg çıkarsa ölü doğum olur c serisi motor şanzıman şu an çok iyi oldu çünkü
Bizim gibi ülkeler için tabii ki ölü doğum hocam. Avrupa'lının umrunda değil 1.5'lik ünite. 316d bile 2.0 136 beygir. Düşük güçlü olması onlar için de vergi avantajı fakat yine de düşük hacim sevmiyorlar.
 
Araç çok güzel olmuş.. Benim için S60 ve G20 bu segmentte kıyasıya kapışır. Muhtemelen de G20'nin sürüş dinamikleri 1-2 tık daha iyi olur. 3.18i ve 3.16d ( 2 litre değilse ) tam olarak Türkiye paketi olmuş. Fiyatlar biraz daha insancıl seviyede olsaydı bu motorlu kasalar oldukça güzel iş yapardı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alptamer
Muhtemelen dizel icin 30-40 bin lira fazla para isterlerdi...
2 litre 204 hp'lik motor olsa kesinlikle verirdim. Ben o motora bayılıyorum. Yeterince sessiz ve sarsıntısız, devir çevirmeyi de seviyor, şanzımanla çok uyumlu, oldukça iyi kaçıyor ve üstelik c segment dizel kadar az yakıyor. O farkı o motora verirdim ama 136'lık düşük hacim dizele vermem.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alptamer
G30 gibi bu da B48B16'yla gelirse, 520i'leri sadece yazılımla 280 beygir yaptıklarını düşünürsek, yer yerinden oynar. Yok satar.
O işi ben hala çözemedim. Çözen varsa anlatabilirse sevinirim. Turbosu falan neymiş ki bu B48B16'nın, nasıl o kadar beygir çıkartıyorlar sadece yazılımla? Hadi diyelim çıkarttılar, zarar vermiyor mu bu motora?
 
  • Beğeni
Tepkiler: tuneman