çünkü TR çok da umurlarında değil. bunun yanında gelse ne olur. m paket 400k?!?1.6 170 lik yeni üniteyi koymamış olmaları çılgınlık
çünkü TR çok da umurlarında değil. bunun yanında gelse ne olur. m paket 400k?!?1.6 170 lik yeni üniteyi koymamış olmaları çılgınlık
Hocam bir anda herkes alacak, etraf G20 kaynayacak anlamında demedim. Eğer 5 serisindeki gibi B48'le gelirse, performansına bakan adam Alman üçlüden bunu seçer çok rahatlıkla, aynı 320i ed versiyonunda olduğu gibi. Yoksa etrafta Polo'dan çok G20 görürüz demiyorum.yani diyorsun ki f30'un 2012 90000tl'ye falan satılması önemli değil 350 civarına satılacak ve yakın adetlerde satılır? ben zannetmiyorum o kadar ele ayağa düşeceğine. bekleyip görelim
Eski idrive tuşunun güncellenmiş hali, 2014'ten beri tüm modellerde NBT infotaiment sistemlerinde kullanılıyor. A4'le birebir aynıysa bu A4'ün esinlenmesi oluri-drive tuşu a4'le birebir aynı gibi geldi.
Herhangi bir söylem yok, ya da ben bilmiyorum. Varsayımda bulunuyorum sadece.B48'le geleceğine dair bir söylem var mı? Bunu nereden duydunuz hocam? Lütfen biri beni aydınlatsın artık gerçekten merak ettim çünkü bakınıyorum haberlere forumlara bulamadım bir bilgi... @fksarall
20 cc 184 lük f30 280 ler çıkmıyorken 1,6 diye bilinen 520i nasıl çıkıyor anlamış değilim, 1.6 litre hacimde okadar geliştirilmiş psa motor 275 brygir verebiliyor 308 gti da,520i 280 beygir bana mantıklı gelmedi.Koddan da anlaşıldığı üzere blok 2 litrelik blok, dediklerine göre tek fark biyel kolu kısalığı ve krank yapısı farklılığı. Ama buna rağmen ortada 1.6 litre diye bir şey olmadığı, o motorların da 2 litre olduğuna dair söylenti var.
Yazılımı da öyle köprü altı insanlar yapmıyor, RSA, Gorilla Performance gibi firmalar yapıyor. Yani gırtlak açık da değil yazılımlar. Bu olay F10'larda da vardı hatta.
Ben F kasaların iç dizaynını seven biri olarak artık bunaldım ya, çok tekdüze ve albenisi kalmadı bu iç tasarımların. Eskidi. Özellikle yeni X5'in içi muazzam mesela. G30'dan bildiğimiz kadarıyla da kalitesi tartışılmaz malzemelerin falan. Dizayn kişisel zevk tabi işin sonunda.
F10'da da 240 beygirler elde ediliyordu 1.6'lık motorlarda, o yüzden şaşırtmadı beni. F10'un çok videosu var süre tutulmuş halleri dahi.20 cc 184 lük f30 280 ler çıkmıyorken 1,6 diye bilinen 520i nasıl çıkıyor anlamış değilim, 1.6 litre hacimde okadar geliştirilmiş psa motor 275 brygir verebiliyor 308 gti da,520i 280 beygir bana mantıklı gelmedi.
Hocam N13 dayanıklı bir motor değil, N20'yle alakaları yok. 520i'deki motor N20. F10'larda zaten 240 beygirler, G30'larda da 260-280 arası sıkıntısız alınıyor. F10 kullanan tanıdıklarım var, o yüzden emin konuşaibliyorumpejo psa motoru okadar geliştirip 308 gti 275 beygirleri verebiliyorken bmw f10 520i düşük hacimli az vergi olsun diye 2.0 motordan devşirme motorla 280 beygir,sadece yazılımla sorunsuz,yani inandırıcı gelmiyor.
325d F30 için zaten vardı. Türkiye'ye gelmiyordu.inanmıyorum..Sonunda beklediğim oldu,3.25d niye yok diyordum sonunda 238ps güçle gelmiş.3.25d,xDrive ve M Plus opsiyonları ile çok hırçın,yırtan bir makine olur görüşündeyim.(imzamdaki A4 ten iyi olmasın da )
Bunun sadece hacimle alakası yok. N20'nin de B48'in de Turbosu N13'e göre daha fazla kapasiteli. Daha da dayanıklı.Hocam N13 dayanıklı bir motor değil, N20'yle alakaları yok. 520i'deki motor N20. F10'larda zaten 240 beygirler, G30'larda da 260-280 arası sıkıntısız alınıyor. F10 kullanan tanıdıklarım var, o yüzden emin konuşaibliyorum
Ön far pejolara benzemiş özellikle içeri olan o girinti
Sonunda beni anlayan biri özellikle o girintiTasarimcisina sorsan sayfalarca methiyeler duzer fakat duz bir insan olarak farlar Peugeot’tan araklanmis desem linc yer miyim ?
Sonunda beni anlayan biri özellikle o girinti