BMW 428i M Sport Coupe

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ghalacli
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bugün İstanbul Parktaydık :)

IMG_3745.jpg



IMG_3748.jpg
 
Hocam arac getirtme isi nasil oldu tam. Bizde ozel bir arac icin yeltendik ama arabayi alacagimiz gunun kuru gecerli falan diyince goze alamadik. Malumunuz turkiyede yasiyoruz yarin nolcagini hicbir garantisi yok.
 
Hocam arac getirtme isi nasil oldu tam. Bizde ozel bir arac icin yeltendik ama arabayi alacagimiz gunun kuru gecerli falan diyince goze alamadik. Malumunuz turkiyede yasiyoruz yarin nolcagini hicbir garantisi yok.

Özel siparişte dediğin gibi aracın üretilip geldiği vakitteki kur ve vergi oranlarına göre fatura kesiyorlar. Bende siparişi verirken kur 2,99 du, araç geldikten sonra 3,09 oldu o fiyattan aldım. Tabi yarın ne olacağı belli olmaz kur düşebilirde yüksebilirde ama genelde yükseliyor :)
 
İlk pist tecrübemdi ve 8:00 da başlayan sesin arabadan geldiğini sanmam nedeniyle bütün konsantrasyonum uçup gitti :) . Sesin cama yapıştırılan etiketlerden geldiğini anlamamız son turu buldu ve malesef iyi bir süre yapamadım. Tecrübesizlik diyelim birdaha ki sefere çok iyi şekilde yapıştırmak lazım o etiketleri. En iyi turum 2 dakika 45 saniye idi. Normalde iyi bir sürüş olmadığından paylaşmayacaktım ama bol aksiyonlu ve iyi bir çekim olduğu için paylaşmaya karar verdim, iyi seyirler :) Ayrıca @sinan abiye verdiği lastik basınçları ile ilgili tüyolar için teşekkür ederim, lastikleri çok fazla yemedik :)

 
Son düzenleme:
Kışlık lastik olarak araştırmalarım sonucu Continental WinterContact 850P aldım. İzmitte yaşadığım için lastikte önceliğim kuruda, ıslakta iyi tutunma ve konforlu olmasıydı. 4 adet 225/45 R18 sipariş verdim, şansıma 4 üde 2016 41. hafta (Ekim ayı) üretimi çıktı. Kışlık jantlarımı orjinal olarak ağustos ayında almıştım ve yazlık olarak kullandığım jantlardan tanesi yaklaşık 2,5 kg daha hafif, ayrıca kışlık lastikler runflat olmadığı için önler 0,5 kg arkalar 2 kg civarında hafifledi. Unsprung weight i düşürmenin önemini bilen bilir.

Henüz 100 km kullandım direksiyon hafifledi, konfor baya arttı (lastik basınçlarının artmasına rağmen). Ayrıca dün hava 8-9 derece kuru asfaltta biraz zorladım, çok ilginç bir şekilde yazlık lastiklerin (bridgestone potenza s001 rft) arka genişliği 255 olmasına rağmen bu 225 ler çok çok daha iyi tutundu patinaja düşmüyor yanlamaz oldu araba nerdeyse :D , baya şaşırdım. Break-in periyodu bittikten sonra birdaha denemek lazım.

IMG_3755.jpg


IMG_3764.jpg
 
Yabancılar shitstone diyorlar bu lastiklere, fabrikadan geldi aracın üstünde, 1-2 kere daha piste girip şutlamayı düşünüyorum :D


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Ben bir de para verdim aldım en ucuzu ve uzun ömürlüsü diyerek. 3 yıl geçti, Yanlamalı patinajlı ABS'siz kızaklamalı 40.000 km'ye yaklaştı, daha dişleri neredeyse ilk günkü gibi. Nasıl yol tuttuğunu tahmin et :D
 
Yabancılar shitstone diyorlar bu lastiklere, fabrikadan geldi aracın üstünde, 1-2 kere daha piste girip şutlamayı düşünüyorum :D


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Benim de kullandigim lastikler arasinda en kotusu bridgestone'du.Continental ve michelin ise en memnun kaldigim lastiklerdi
 
  • Beğeni
Tepkiler: ghalacli
Bugün Almanyadan sipariş verdiğim birkaç parça ürünü teslim aldım. Kışlık sette non-rft lastiklere geçtiğim için tamir kiti gerekliliği doğdu. Bmw nin rft lastik olmayan araçlarının bagajına koyduğu Mobility Kit ten yana tercihimi kullandım. Ürünün içinde kompresör ve sealant var ve çakmak girişine bağlanıyor, çok büyük olmayan lastik patlaklarında lastiğin içine basıp devam ediyorsunuz.

fea94801e4f15c5c813eaad390098c92.jpg


Ayrıca dual usb charger, estoril mavi rütuş boyası ve 4 adet yedek sibop kapağı aldım, çalınma ihtimaline karşı :)

7ab50c02fbc9a4840a96e79560d3830f.jpg





Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: assettocorsaa
abeb736b69763fb97de67b0b9a993993.jpg


Bugün Kocaeli yüksek kesimlerine baya kar yağdı, ContiWinterContact 850p(224/45R18) leri tam anlamıyla denemiş oldum. 2 kere bu sefer kaldık gitmiyor dediğim oldu, 5-10 saniye patinaj çektikten sonra yol alabildim.

Kış lastiklerinin arkadan çeker araçlarda performansı biraz limitli, arkada ağırlık olmadığı için dik bayırlarda yeterli çekişi sağlayamayabiliyor. Bence asıl önemli olan frenleme, gerçekten kış lastiğinin kar üstündeki fren performansı güven veriyor.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi