Bugün İstanbul Parktaydık
![]()
![]()
4 kasa alsam bende bu kombinasyonda alırım belki jantları gunmetal olacak şekilde alırım. Maşallah kazasız belasız. Teste almak lazım
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Bugün İstanbul Parktaydık
![]()
![]()
4 kasa alsam bende bu kombinasyonda alırım belki jantları gunmetal olacak şekilde alırım. Maşallah kazasız belasız. Teste almak lazım![]()
Hacı bu olay yanlış. Dik yokuşlarda arkadan itiş önden çekere göre daha iyi kalkar, yük arkaya gidiyor çünkü. Birçok kez yanımda arabaları bıraka bıraka kalktım karda yokuşta, hatta en son salı günü yanımda A3 kaldı, ben uzadım gittim. Dengeli gaz her şeyin çözümü.Kış lastiklerinin arkadan çeker araçlarda performansı biraz limitli, arkada ağırlık olmadığı için dik bayırlarda yeterli çekişi sağlayamayabiliyor.
Hacı bu olay yanlış. Dik yokuşlarda arkadan itiş önden çekere göre daha iyi kalkar, yük arkaya gidiyor çünkü. Birçok kez yanımda arabaları bıraka bıraka kalktım karda yokuşta, hatta en son salı günü yanımda A3 kaldı, ben uzadım gittim. Dengeli gaz her şeyin çözümü.
Çok güzel bir araba. Renk jantlar ve iç donanım çok uyumlu. Özellikle de Pro ekranı almanız çok iyi olmuş diğer ekran çok kullanışsız. Hiçbir işe yaramıyor.
Bi ara Kocaelililer olarak buluşalım bir yerde![]()
Bugün Kocaeli yüksek kesimlerine baya kar yağdı, ContiWinterContact 850p(224/45R18) leri tam anlamıyla denemiş oldum. 2 kere bu sefer kaldık gitmiyor dediğim oldu, 5-10 saniye patinaj çektikten sonra yol alabildim.
Kış lastiklerinin arkadan çeker araçlarda performansı biraz limitli, arkada ağırlık olmadığı için dik bayırlarda yeterli çekişi sağlayamayabiliyor. Bence asıl önemli olan frenleme, gerçekten kış lastiğinin kar üstündeki fren performansı güven veriyor.
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Güzel bir ''pist günü'' tecrübesi olmuş, pistin son bölümlerindeki düşük hızlı virajlarda çok az daha zorlayabilseydiniz belki 2.41 civarı gelebilirdi yine de güzel bir deneyim olmuş.Bayağı kalabalık bir pist günüydü, bu yüzden süre kasmak biraz zor oldu, trafiğe denk gelmediğim turda en iyi zamanım 2:43 çıktı. Bridgestone Potenza S001 RFT lastiklerin tutunması çok zayıf, buda özellikle viraj içi limitini düşürüyor.
Hocam naçizane tavsiye, virajlara biraz daha geç girmeye çalışın. Apexten önce kerbü kesiyorsunuz, bu da çıkışta yavaş kalmanıza neden oluyor. Ama bir önceki pist gününe nazaran çok daha iyi olmuş.Bayağı kalabalık bir pist günüydü, bu yüzden süre kasmak biraz zor oldu, trafiğe denk gelmediğim turda en iyi zamanım 2:43 çıktı. Bridgestone Potenza S001 RFT lastiklerin tutunması çok zayıf, buda özellikle viraj içi limitini düşürüyor.
Güzel bir ''pist günü'' tecrübesi olmuş, pistin son bölümlerindeki düşük hızlı virajlarda çok az daha zorlayabilseydiniz belki 2.41 civarı gelebilirdi yine de güzel bir deneyim olmuş..Ben otopark.com'dan bu aracın testini istiyorum yahu...
Opsiyonu vs vs 4 dörtlük ''maşallah''.
Hiç pist tecrübem olmadı ama tahmin edebiliyorum dediklerinizi.GT6 oynarken Nurburgring'te ne kadar hızlı tur atsam da denemeler de en az 3-5 kere restart atıyorum gerçek hayatın restart tuşu yok malesef.Valla şimdi bende videoyu izlerken sanki biraz daha limit varmış gibi geliyor ama sürerken öyle hissetmiyorsun. Tabiki daha iyi süreler yapılır ne kadar asetto corsa da pisti ezberlesemde gerçekte uygulaması g kuvvetlerinden ve lastik gibi etkenlerden olsa gerek pek kolay olmuyor. [emoji1]
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hocam naçizane tavsiye, virajlara biraz daha geç girmeye çalışın. Apexten önce kerbü kesiyorsunuz, bu da çıkışta yavaş kalmanıza neden oluyor. Ama bir önceki pist gününe nazaran çok daha iyi olmuş.
Hiç pist tecrübem olmadı ama tahmin edebiliyorum dediklerinizi.GT6 oynarken Nurburgring'te ne kadar hızlı tur atsam da denemeler de en az 3-5 kere restart atıyorum gerçek hayatın restart tuşu yok malesef.![]()
Ya güçlü arabalarla kaza yapıyom sürekli nerdeyse ep3 tayyar ve ya megane 2 rs ile dönmek daha zevkli bence
Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
Bende yaklaşık 250-400 hp civarındaki araçlarla dönmeyi seviyorum fazla güçlü olunca şıpır şıpır terletiyor adamı PS3 üstünde olsa bile gerçekte kim bilir nasıl olur?