BMW 428i M Sport Coupe

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ghalacli
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bugün İstanbul Parktaydık :)

IMG_3745.jpg



IMG_3748.jpg


4 kasa alsam bende bu kombinasyonda alırım belki jantları gunmetal olacak şekilde alırım. Maşallah kazasız belasız. Teste almak lazım :)
 
4 kasa alsam bende bu kombinasyonda alırım belki jantları gunmetal olacak şekilde alırım. Maşallah kazasız belasız. Teste almak lazım :)

Teşekkürler Sinan abi, Gunmetala yakın bir opsiyon vardı aslında 18'' yaklaşık 400 euro farkı vardı ama hep aklımda ileride 19'' lere geçmek olduğundan düşünmedim, ama bugün tekrar sipariş veriyor olsam alırdım bu jantı. Test için İstanbul parktayken de teklif ettim, istediğiniz zaman alabilirsiniz, ister kışlık ister yazlık lastiklerle, martın başında geçerim yazlıklara :)

style441.png
 
Kış lastiklerinin arkadan çeker araçlarda performansı biraz limitli, arkada ağırlık olmadığı için dik bayırlarda yeterli çekişi sağlayamayabiliyor.
Hacı bu olay yanlış. Dik yokuşlarda arkadan itiş önden çekere göre daha iyi kalkar, yük arkaya gidiyor çünkü. Birçok kez yanımda arabaları bıraka bıraka kalktım karda yokuşta, hatta en son salı günü yanımda A3 kaldı, ben uzadım gittim. Dengeli gaz her şeyin çözümü.
 
Hacı bu olay yanlış. Dik yokuşlarda arkadan itiş önden çekere göre daha iyi kalkar, yük arkaya gidiyor çünkü. Birçok kez yanımda arabaları bıraka bıraka kalktım karda yokuşta, hatta en son salı günü yanımda A3 kaldı, ben uzadım gittim. Dengeli gaz her şeyin çözümü.

Büyük ihtimal lastik farkından dolayı yada dengeli gaz sayesinde yol almışsınızdır. Düzlük yada yokuş farketmez, fwd araç rwd'den daha iyi çekiş sunar karda.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Çok güzel bir araba. Renk jantlar ve iç donanım çok uyumlu. Özellikle de Pro ekranı almanız çok iyi olmuş diğer ekran çok kullanışsız. Hiçbir işe yaramıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: ghalacli
Çok güzel bir araba. Renk jantlar ve iç donanım çok uyumlu. Özellikle de Pro ekranı almanız çok iyi olmuş diğer ekran çok kullanışsız. Hiçbir işe yaramıyor.

Teşekkürler, küçük ekran hem arabaya yakışmıyor hemde bmw navigasyonu çok kaliteli ve kullanışlı o yüzden değer o opsiyonu almaya.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: furkankaya585597
abeb736b69763fb97de67b0b9a993993.jpg


Bugün Kocaeli yüksek kesimlerine baya kar yağdı, ContiWinterContact 850p(224/45R18) leri tam anlamıyla denemiş oldum. 2 kere bu sefer kaldık gitmiyor dediğim oldu, 5-10 saniye patinaj çektikten sonra yol alabildim.

Kış lastiklerinin arkadan çeker araçlarda performansı biraz limitli, arkada ağırlık olmadığı için dik bayırlarda yeterli çekişi sağlayamayabiliyor. Bence asıl önemli olan frenleme, gerçekten kış lastiğinin kar üstündeki fren performansı güven veriyor.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bi ara Kocaelililer olarak buluşalım bir yerde:)Kapalı otoparklı bir Avmde buluşulabilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: ghalacli
Bayağı kalabalık bir pist günüydü, bu yüzden süre kasmak biraz zor oldu, trafiğe denk gelmediğim turda en iyi zamanım 2:43 çıktı. Bridgestone Potenza S001 RFT lastiklerin tutunması çok zayıf, buda özellikle viraj içi limitini düşürüyor.

Güzel bir ''pist günü'' tecrübesi olmuş, pistin son bölümlerindeki düşük hızlı virajlarda çok az daha zorlayabilseydiniz belki 2.41 civarı gelebilirdi yine de güzel bir deneyim olmuş.:).Ben otopark.com'dan bu aracın testini istiyorum yahu...:cool:Opsiyonu vs vs 4 dörtlük ''maşallah''.
 
Son düzenleme:
Bayağı kalabalık bir pist günüydü, bu yüzden süre kasmak biraz zor oldu, trafiğe denk gelmediğim turda en iyi zamanım 2:43 çıktı. Bridgestone Potenza S001 RFT lastiklerin tutunması çok zayıf, buda özellikle viraj içi limitini düşürüyor.

Hocam naçizane tavsiye, virajlara biraz daha geç girmeye çalışın. Apexten önce kerbü kesiyorsunuz, bu da çıkışta yavaş kalmanıza neden oluyor. Ama bir önceki pist gününe nazaran çok daha iyi olmuş.
 
Güzel bir ''pist günü'' tecrübesi olmuş, pistin son bölümlerindeki düşük hızlı virajlarda çok az daha zorlayabilseydiniz belki 2.41 civarı gelebilirdi yine de güzel bir deneyim olmuş.:).Ben otopark.com'dan bu aracın testini istiyorum yahu...:cool:Opsiyonu vs vs 4 dörtlük ''maşallah''.

Valla şimdi bende videoyu izlerken sanki biraz daha limit varmış gibi geliyor ama sürerken öyle hissetmiyorsun. Tabiki daha iyi süreler yapılır ne kadar asetto corsa da pisti ezberlesemde gerçekte uygulaması g kuvvetlerinden ve lastik gibi etkenlerden olsa gerek pek kolay olmuyor. [emoji1]


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Valla şimdi bende videoyu izlerken sanki biraz daha limit varmış gibi geliyor ama sürerken öyle hissetmiyorsun. Tabiki daha iyi süreler yapılır ne kadar asetto corsa da pisti ezberlesemde gerçekte uygulaması g kuvvetlerinden ve lastik gibi etkenlerden olsa gerek pek kolay olmuyor. [emoji1]


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hiç pist tecrübem olmadı ama tahmin edebiliyorum dediklerinizi.GT6 oynarken Nurburgring'te ne kadar hızlı tur atsam da denemeler de en az 3-5 kere restart atıyorum gerçek hayatın restart tuşu yok malesef.:D:D
 
Hocam naçizane tavsiye, virajlara biraz daha geç girmeye çalışın. Apexten önce kerbü kesiyorsunuz, bu da çıkışta yavaş kalmanıza neden oluyor. Ama bir önceki pist gününe nazaran çok daha iyi olmuş.

Doğru, viraja giriş yerini ve hızını tutturabilirseniz mükemmel dönüyorsunuz zaten, benim de bu konuda tecrübe eksiğim var normal olarak.
 
Son düzenleme:
Hiç pist tecrübem olmadı ama tahmin edebiliyorum dediklerinizi.GT6 oynarken Nurburgring'te ne kadar hızlı tur atsam da denemeler de en az 3-5 kere restart atıyorum gerçek hayatın restart tuşu yok malesef.:D:D

Ya güçlü arabalarla kaza yapıyom sürekli nerdeyse ep3 tayyar ve ya megane 2 rs ile dönmek daha zevkli bence


Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Ya güçlü arabalarla kaza yapıyom sürekli nerdeyse ep3 tayyar ve ya megane 2 rs ile dönmek daha zevkli bence


Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi

Bende yaklaşık 250-400 hp civarındaki araçlarla dönmeyi seviyorum fazla güçlü olunca şıpır şıpır terletiyor adamı PS3 üstünde olsa bile gerçekte kim bilir nasıl olur?
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Bende yaklaşık 250-400 hp civarındaki araçlarla dönmeyi seviyorum fazla güçlü olunca şıpır şıpır terletiyor adamı PS3 üstünde olsa bile gerçekte kim bilir nasıl olur?

Aynen 250-350 arası güzel oluyor e92 m3 benim limitim oluyor sonrası yemiyl biraz ter döküyorum


Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina