Demin zorladim arabayi, tabi eskisine gore havalarda sogudu, epey zorlamama ragmen 120 dereceyi gecemedim, mobil 1 i bir kez daha tavsiye ediyorum 

Bu havada çok yanıltıcı olur. Malum şu anda 0, -3 derece arası Ankara. Yağ sıcaklığının en iyi ölçüldüğü ideal hava sıcaklıkları 20 - 25 derece arası diye biliyorum.Demin zorladim arabayi, tabi eskisine gore havalarda sogudu, epey zorlamama ragmen 120 dereceyi gecemedim, mobil 1 i bir kez daha tavsiye ediyorum![]()
Demin zorladim arabayi, tabi eskisine gore havalarda sogudu, epey zorlamama ragmen 120 dereceyi gecemedim, mobil 1 i bir kez daha tavsiye ediyorum![]()
Gayet iyi, bize serviste ne yağ koyuyorlar acaba.
Shell veya mobil tercih edebilirsin, istersen motul da olur elbette, dedigim gibi mobil 1 esp formula 5w30 da kullaniyorum ben, memnunum.Süpersin valla
Benim 4000km var daha değişime,en son ön balatalara 300 euro fiyat verince servisten soğudum,dışarda yaptırırım muhtemelen.
Sence hangisini tercih etmeliyim castrol,shell,mobil..?
1977 den beri çözememişler mi diyorsun ?Superchips in 2 verisi var, sitedeki tabloda 218 hp 330 nm Tork, sitesindeki dyno grafiginde 228 hp 298 nm tork, tam ne oldugunu kendileri de bilmiyor bence
1977 den beri çözememişler mi diyorsun ?![]()
İzmir deyim çok saol.
Dün arkadaşımla denedik 1*2 defa 0 dan 120-130 kadar , kendisinde 150hp lik act beetle var stg1 ben 1 boy öne çıkıyorum sonra sabit gidiyoruz daha üstlerde nolur bilmiyorum, ikimizde stokken 160 üstü ben açmaya başlıyordum..Stg1 beetle şaşırttı beni
Sanırım aktarma kaybı daha az olduğu için denk gidiyoruz.
Ben bi kere stock beetle la yurudum, geciyorum da terletti yani...
O kadar eskimiymis? Ama cogu modelde dyno ile tablo tutmuyor
sizin araba 118i değil mi? 3 silindir olan. geçmiş olsun bu aradaDün otoban da 140-150 gibi basmıştım missfire oldu,araç baya sarsıldı bende epey korktum bi bok oldu diyebp ultimate almıştım..
Yazılımcı arkadaşa gittim kontrole bişi çıkmadı araçta ama bi tık kısalım dedim onu da yapamıyorlar çünkü yapılan yazılım kopyala yapıştır misali bence,yurtdışında artık kimden alıyorlarsa.Ya da porsche ferrari tarzında bi aracın olcak adam bağlıcak laptop 2-3 depo benzin yakıcaksın ama sağlam yazılımın olucak,e tabi parası da ona göre olur haliyle..benim anladığım kadarıyla,piyasayı durumu daha iyi bilen arkadaşlar düzeltebilir yanlışım varsa..
Korkuyla basacaksak pek de keyfi kalmıyor bu işin eski halinde daha mutluydum ben, zaten 2-3 basmada 116i ye kıyasla 320i de 118i de yaklaşık aynı performansı veriyor intercoolerın değişmediği sürece..Şu anki deneyimim olsa yaptırır mısın deseler yaptırmam..
Biraz daha binicem bu haliyle bir daha missfire hatası alırsam stock a geri dönerim..
Canım sıkkın aracın vizesini yaptırmak için randevu saatine yetişiğim derken 2 tane de radar yemişim(ps:bilmediğin yolda basmıcaksın)
üstüste geldi hepsi..
Dün otoban da 140-150 gibi basmıştım missfire oldu,araç baya sarsıldı bende epey korktum bi bok oldu diyebp ultimate almıştım..
Yazılımcı arkadaşa gittim kontrole bişi çıkmadı araçta ama bi tık kısalım dedim onu da yapamıyorlar çünkü yapılan yazılım kopyala yapıştır misali bence,yurtdışında artık kimden alıyorlarsa.Ya da porsche ferrari tarzında bi aracın olcak adam bağlıcak laptop 2-3 depo benzin yakıcaksın ama sağlam yazılımın olucak,e tabi parası da ona göre olur haliyle..benim anladığım kadarıyla,piyasayı durumu daha iyi bilen arkadaşlar düzeltebilir yanlışım varsa..
Korkuyla basacaksak pek de keyfi kalmıyor bu işin eski halinde daha mutluydum ben, zaten 2-3 basmada 116i ye kıyasla 320i de 118i de yaklaşık aynı performansı veriyor intercoolerın değişmediği sürece..Şu anki deneyimim olsa yaptırır mısın deseler yaptırmam..
Biraz daha binicem bu haliyle bir daha missfire hatası alırsam stock a geri dönerim..
Canım sıkkın aracın vizesini yaptırmak için randevu saatine yetişiğim derken 2 tane de radar yemişim(ps:bilmediğin yolda basmıcaksın)
üstüste geldi hepsi..
Dün otoban da 140-150 gibi basmıştım missfire oldu,araç baya sarsıldı bende epey korktum bi bok oldu diyebp ultimate almıştım..
Yazılımcı arkadaşa gittim kontrole bişi çıkmadı araçta ama bi tık kısalım dedim onu da yapamıyorlar çünkü yapılan yazılım kopyala yapıştır misali bence,yurtdışında artık kimden alıyorlarsa.Ya da porsche ferrari tarzında bi aracın olcak adam bağlıcak laptop 2-3 depo benzin yakıcaksın ama sağlam yazılımın olucak,e tabi parası da ona göre olur haliyle..benim anladığım kadarıyla,piyasayı durumu daha iyi bilen arkadaşlar düzeltebilir yanlışım varsa..
Korkuyla basacaksak pek de keyfi kalmıyor bu işin eski halinde daha mutluydum ben, zaten 2-3 basmada 116i ye kıyasla 320i de 118i de yaklaşık aynı performansı veriyor intercoolerın değişmediği sürece..Şu anki deneyimim olsa yaptırır mısın deseler yaptırmam..
Biraz daha binicem bu haliyle bir daha missfire hatası alırsam stock a geri dönerim..
Canım sıkkın aracın vizesini yaptırmak için randevu saatine yetişiğim derken 2 tane de radar yemişim(ps:bilmediğin yolda basmıcaksın)
üstüste geldi hepsi..
geçmiş olsun üzücü olmuş, 3 silindire yazılım yaptırıp tamamen kafası rahat kimseyi görmedim daha . arkadaş da 218i cabrioya yaptıracaktı, marka vermim yazılımına güvendiğim yılların adamı biriyle görüştük, samimiyetimiz de var, kendisi bile riskini söyleyip çok safe yazabileceğini, ve bu şekilde bile fazla zorlamaması gerektiğini , bakımlara ekstra itina etmesi gerektiğini anlatınca vazgeçtik. (ki zaten bunları bilen farkında olan sürücüleriz)
ayrıca geçen servise bakıma götürmüş arkadaş, tamamen stock 3 silindirli araç bile piston kırmış.
Ona rağmen olduysa yazılım firması ile görüşmek lazım, tabi araçta daha önceden farkedilmeyen mekanik bi problem de olabilir.Yalniz araci 4 silindir arkadasin, ayrica 3 silindirde rsa nin yazilimi guvenli.
yok benimki 2014 sonu 4 silindir olan,saolasın..sizin araba 118i değil mi? 3 silindir olan. geçmiş olsun bu arada