C segmenti sedan kapismasi

En iyi C segmenti


  • Kullanılan toplam oy
    216
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mazda muhabbeti bence evlenilecek kız eylenilecek kız işine benziyor gözü onda ama iş sahip olmaya gelince başka parçası servisi ikinci eli güzel olana dönüş yapılmasına benziyor
geçende bir tv kanalındaki haber programında vardı. yol kenarında ustanın dükkanının yanına çekilmiş beklemekten üzerini sarmaşıklar sarmış araç hakkında haber yapıyorlardı. Soruyor muhabir nedir bu aracın bu halde olmasının sebebi diye. usta da parçası yok blokta çatlaklar var parça bekliyoruz diyordu. muhabir de bu araç yeni bir araç diye ekleyince usta ülkemizde parçası bulunmuyor diye ekliyordu
 
  • Beğeni
Tepkiler: thestig ve bt
mazda muhabbeti bence evlenilecek kız eylenilecek kız işine benziyor gözü onda ama iş sahip olmaya gelince başka parçası servisi ikinci eli güzel olana dönüş yapılmasına benziyor
geçende bir tv kanalındaki haber programında vardı. yol kenarında ustanın dükkanının yanına çekilmiş beklemekten üzerini sarmaşıklar sarmış araç hakkında haber yapıyorlardı. Soruyor muhabir nedir bu aracın bu halde olmasının sebebi diye. usta da parçası yok blokta çatlaklar var parça bekliyoruz diyordu. muhabir de bu araç yeni bir araç diye ekleyince usta ülkemizde parçası bulunmuyor diye ekliyordu
Hocam bahsettiginiz seyleri ben 5 senedir mazda sahibi olarak yasamadim. hatta bir vag grubundan daha kolay daha ucuz daha cabuk parca buluyorum . ikinci el muhabbetinde haklisiniz eger zora girdigimde araba satarim veya ticaret yapanlarin mazda volvodan uzak durmasi lazjm
 
sadece mazda için demedim açıklık getireyim geçende arkadaş bir fiat marea ya tıklamış seviniyorlarmış stop lambası kırılmadı diye çünkü şuan ülkemizde bazı yıllarına ait stop lambası yokmuş
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
C segmenti sedan denildiğinde f/p aracı olarak bence skoda octavia ancak seçeneklerde göremedim. anketteki seçeneklere dönersek bildiğim kadarıyla focus ile mazda 3 aynı altyapıyı kullanıyor. Focusun yol tutuş ve sürüş dinamiklerinin çok iyi olduğunu biliyorum, Mazda 3 de testlerden öle olduğunu biliyorum ancak focus daha geniş bir motor yelpazesi sunmakta gerek yeni 1.5 dizeli gerek 1.6 atmosferiği(lpg uyumu için yada atmosferik sevenlere)gerek 1.0 turbo su gerekse 1.6 dizel daha düşük güçlü seçenekleri olması bnce bu karşılaştırmada onu hepsinin önüne geçiriyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: thanmet
C segmenti sedan denildiğinde f/p aracı olarak bence skoda octavia ancak seçeneklerde göremedim. anketteki seçeneklere dönersek bildiğim kadarıyla focus ile mazda 3 aynı altyapıyı kullanıyor. Focusun yol tutuş ve sürüş dinamiklerinin çok iyi olduğunu biliyorum, Mazda 3 de testlerden öle olduğunu biliyorum ancak focus daha geniş bir motor yelpazesi sunmakta gerek yeni 1.5 dizeli gerek 1.6 atmosferiği(lpg uyumu için yada atmosferik sevenlere)gerek 1.0 turbo su gerekse 1.6 dizel daha düşük güçlü seçenekleri olması bnce bu karşılaştırmada onu hepsinin önüne geçiriyor.
2. Nesil Mazda 3 dediğiniz gibi Ford altyapısı
Ama 3. Jenerasyonlar skyactiv teknolojisi( motor şasi şanzıman...) Tamamen Mazda elinden çıkma milyar dolarlık arge ürünü yani
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Mazda 3 Kral ama Alınabilirliği,işletme maliyeti daha fazla..Ben alacak olsam Elantra alırdım.
 
Ben duygusal olarak fluYANS derim :))) . ama fikir tamamen şahsıma kalsa c sınıfı aracı satıp güzel bir 1.6 T insigniaya binerdim :D

Ne dersek diyelim yine ortalık megane sedandan geçilmeyecek gibime geliyor. :)
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: CDTI26
Mazda 3 Kral ama Alınabilirliği,işletme maliyeti daha fazla..Ben alacak olsam Elantra alırdım.

Baktığımızda Honda, Mazda ve Hyundaı'ya kıyasla 9,7 saniyede hızlanıyor (mazda 11,6 ve Hyundai 10,1). Mazda'nın beygir gücü düşük bikere ve daha pahallı yani anlam vermek zor.

Ayrıca Honda donanım olarak çok daha zengin.
Mesela Mazda'da yokuş kalkış desteği yok. Hyundaida LCD multimedia ekran yok, yağmur sensörü, park sensörü, hız sabitleme gibi donanımı özellikleri var honda'da.
 
Baktığımızda Honda, Mazda ve Hyundaı'ya kıyasla 9,7 saniyede hızlanıyor (mazda 11,6 ve Hyundai 10,1). Mazda'nın beygir gücü düşük bikere ve daha pahallı yani anlam vermek zor.

Ayrıca Honda donanım olarak çok daha zengin.
Mesela Mazda'da yokuş kalkış desteği yok. Hyundaida LCD multimedia ekran yok, yağmur sensörü, park sensörü, hız sabitleme gibi donanımı özellikleri var honda'da.
Hangi Honda 9,7 sn'de hızlanıyor?

Beygir gücüne göre fiyat biçmek bana garip geldi.

Mazda 3, c premium araçları saymaz isek en kaliteli araç,yagmur,far sensoru ve hız sabitleme ful donanım c hemen,hemen tüm araçta mevcut.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Baktığımızda Honda, Mazda ve Hyundaı'ya kıyasla 9,7 saniyede hızlanıyor (mazda 11,6 ve Hyundai 10,1). Mazda'nın beygir gücü düşük bikere ve daha pahallı yani anlam vermek zor.

Ayrıca Honda donanım olarak çok daha zengin.
Mesela Mazda'da yokuş kalkış desteği yok. Hyundaida LCD multimedia ekran yok, yağmur sensörü, park sensörü, hız sabitleme gibi donanımı özellikleri var honda'da.
hocam nasıl yokus kalkıs yok 2011 modelınde bıle var. head up dısplay olan arabada yokus kalkıs tabıkı var. donanım olarak mazda en fazla ıvır zıvır veren alet. beygır gucu dusuk ona lafım yok ama.
 
''Mazda is the best.'':D:pOtopark.com ve Mazda ilişkisini buralarda takılmadan anlayamazsınız.:)Bence Mazda'nın bu kadar çok işaretlenmesinin sebebi insanların onu nadir ve ulaşılabilir güzel bir seçenek olarak görmeleri şahsen aracın nadir olmasını bende çok seviyorum.Her köşe başı benimki ile aynı arabadan olması canımı sıkar...o_O
 
Ee hepsinden öte otomobil oldukça eksiksiz. Malzeme kalitesi, işçilik, tasarım, konfor, yalıtım, yol tutuş, sürüş zevki, altyapı kalitesi, donanım, iç hacim, dayanıklılık ve uzun ömürlük.. otomobilde hemen hemen çoğu kriter belli seviyenin altına inmiyor. Genel olarak kaybettiği noktalar ise motor seçenekleri çok zayıf, satış sonrası hizmetleri çok zayıf. Bunca artısına rağmen sadece bu iki eksiği bile satışların düşük olmasına yetiyor bizim ülkemizde.
 
Ee hepsinden öte otomobil oldukça eksiksiz. Malzeme kalitesi, işçilik, tasarım, konfor, yalıtım, yol tutuş, sürüş zevki, altyapı kalitesi, donanım, iç hacim, dayanıklılık ve uzun ömürlük.. otomobilde hemen hemen çoğu kriter belli seviyenin altına inmiyor. Genel olarak kaybettiği noktalar ise motor seçenekleri çok zayıf, satış sonrası hizmetleri çok zayıf. Bunca artısına rağmen sadece bu iki eksiği bile satışların düşük olmasına yetiyor bizim ülkemizde.
Mazdanin ozeti budur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...