KAPALI C sınıfının en rafine otomobili

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tersiyer

Profesör
583
Merhaba, yakın zamanda mevcut otomobilimizi dizel bir tanesiyle değiştirmeyi düşünüyoruz. Bizim için öncelikli olan süspansiyon konforu ve yalıtımı, özellikle de yol ve süspansiyon gürültüsünü az alması önemli. Sizce dış dünya ile bağlantınızı en fazla kesen, dışarıdan olup biteni en az haberdar eden C sınıfı otomobil hangisi? Bu konuda özellikle otomobilleri kullanmış olanların fikirlerini bekliyorum.
 
Tavanı söküp iyi takamayınca bu sefer de trim sesi başlayacak, en iyisi orjinal kalması.
Siz Golf'den memnunmusunuz?

Aynen, en iyisi öyle kalması ...
Ben şu an kullandığım aracı henüz 3 gün önce satın aldım.
Açıkçası 30bin bakımı, iş güç derken çokta uzun uzaya kullanmadım .. anca yolları uzattım gideceğim yerlere :)
Tahmin ettiğimden daha memnunum ... bazı şeyleri test sürüşünde hiç anlayamamışım (bu diğer araçlar içinde aynı olabilir tabiki ) ... benim Golf ile olan derdim zaten arabanın herhangi bir eksiğinden çok (ki fazla bir eksiğide yokmuş) VW grubuna çok alışık olmam ve farklılık aramamdı.... Rafinelik konusunda gerçekten iyi.. üzerindeki lastikler 30bin görmüş olmasına rağmen yol üzerinde akışı, genel olarak süspansiyonların çalışması, motor sesinin ve titreşimin beklediğimden çok daha az ve aslında terbiyeli oluşu (dizel gibi gelmiyor kulağıma, 3 silindir TDI Poloya alıştığımdan da olabilir) beni memnun etti şimdiye kadar... zaten araç bu konularda çok başarılı olarak biliniyor...
 
Hocam arabanın konforu gidişi nasıl acaba şöyle bir özet geçer misiniz ?
Arabanın süspansiyonları sessiz çalışıyor ancak hafif sert gibi, bu yüzden yüksek hızlarda çok başarılı yol tutuyor fluence gibi değil, o daha puf puf gibiydi ama yol tutuşa gelince taklacı güvercindi veya leylekti siz koyun adını artık :D bu yeni megane daha sağlam. ağırlık 1300kg motor klasik 1.5 dci edc ile iyi gidiyor, icon donanımda multisense olduğu için sport modda fabrika verisinden 1 saniye daha hızlı 100km/h ye çıkıyor yani gaza yüklendiğinde tatmin edici bir his alabildim ben, bundan önceki arabamız 1600 kiloluk b7 passat 1.6 tdi 105 olduğu için bana öyle geliyor gibi de olabilir ama renault performans/tüketim olarak çok başarılı bir markaymış onu gördüm. Eco modda şehir içi hafif dur kalk trafikte rodajsız 4.5 litre ortalamayı gördüm. ama keşke edc şanzımanı 1.2 tce motordaki gibi 7 ileri olsaydı da diyorum bazen çünkü yine fena değil ama olsaydı ekstralı olurdu, efsane olurdu :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve anl_akl
Arabanın süspansiyonları sessiz çalışıyor ancak hafif sert gibi, bu yüzden yüksek hızlarda çok başarılı yol tutuyor fluence gibi değil, o daha puf puf gibiydi ama yol tutuşa gelince taklacı güvercindi veya leylekti siz koyun adını artık :D bu yeni megane daha sağlam. ağırlık 1300kg motor klasik 1.5 dci edc ile iyi gidiyor, icon donanımda multisense olduğu için sport modda fabrika verisinden 1 saniye daha hızlı 100km/h ye çıkıyor yani gaza yüklendiğinde tatmin edici bir his alabildim ben, bundan önceki arabamız 1600 kiloluk b7 passat 1.6 tdi 105 olduğu için bana öyle geliyor gibi de olabilir ama renault performans/tüketim olarak çok başarılı bir markaymış onu gördüm. Eco modda şehir içi hafif dur kalk trafikte rodajsız 4.5 litre ortalamayı gördüm. ama keşke edc şanzımanı 1.2 tce motordaki gibi 7 ileri olsaydı da diyorum bazen çünkü yine fena değil ama olsaydı ekstralı olurdu, efsane olurdu :)
Cevapladığınız için çok teşekkür ederim.Güle güle gönlünüzce binin.:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve efaykac
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...